Cookies op Kieskeurig.nl en de overige Reshift websites
Wij maken gebruik van cookies, en dit doen we:
Voor functionele en analytische doeleinden.
Om relevante advertenties te tonen.
Om te zorgen dat je kunt inloggen met je account.
Om onze dienstverlening te verbeteren voor onze gebruikers.
Om te zorgen dat Kieskeurig.nl gratis is en blijft.
Wil je meer weten over het gebruik van cookies en hoe wij hier mee omgaan. Lees dan onze complete privacy statement hier.
Waarom moet je eigenlijk akkoord gaan met cookies?
Cookies zorgen ervoor dat wij bepaalde functionaliteiten kunnen aanbieden aan onze gebruikers en onze klanten. Kieskeurig.nl is altijd al een gratis dienst voor en door gebruikers geweest. Om te zorgen dat we Kieskeurig.nl gratis kunnen houden tonen wij bijvoorbeeld advertenties. Cookies zorgen ervoor dat jij als gebruiker advertenties krijgt te zien die relevanter voor je zijn. Daarnaast zorgen cookies ook voor inzichten in hoe onze site presteert. Hierdoor kunnen we onze site blijven verbeteren.
Wil je meer weten over het gebruik van cookies en hoe wij hier mee omgaan. Lees dan onze complete privacy statement hier.
De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin nüvi 2595LMT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.
Help anderen en geef jouw mening over dit product. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.
Helaas biedt Garmin weinig service voor een defect voedingsapparaat. Na het openen van de stekker ben ik er achter gekomen dat een van de draden los hangt en zonder soldeer is. Dus heeft de draad ook nooit vastgezeten.
Op mijn vraag hierover en de vraag hoe e.e.a. aangesloten moet worden om goed te functioneren, werd door de 'serviceafdeling' van Garmin gezegd dat ik een nieuw snoer moest kopen (ad. € 65,00). Dus geen antwoord op de vraag en direct de duurste oplossing.
Serviceafdeling reageerde ook pas op mijn vraag na een herinneringsmail. Dat omdat deze afdeling het zo druk heeft. Niet even een berichtje dat ze het druk hebben en dat antwoord zo snel mogelijk komt. Slechte zaak Dus.
Heb hem al enkele jaren. Ik ben er zonder meer tevreden over. Het laden duurt wat lang. Je moet je natuurlijk even verdiepen in het gebruik van het apparaat. Nooit problemen gehad. Aan te bevelen!!!
Wij verdienen ons geld met prijsvergelijkingen en advertenties (zie: https://www.kieskeurig.nl/verdienmodel). Wij kunnen onze diensten aanbieden zonder advertenties en bijbehorende cookies als je een betaald abonnement afsluit. Dat kost €99 per jaar, en heeft als voordeel dat wij je geen enkele advertentie laten zien en dat wij geen tracking cookies in jouw browser plaatsen.
Wil je toch gebruik maken van onze diensten zonder een abonnement?