Samsung SyncMaster 225MW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster 225MW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Alex Peters 04-11-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 225MW

Mijn dochter heeft het scherm in gebruik als TV en ook aangesloten op een XP Pro PC via DVI. Mooi scherp beeld. Werkt prima met allerlei mogelijke aansluitingen. Wij zijn er zeer tevreden over. Een aanrader.

Dirkga 25-08-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 225MW

6 maanden in bezit , als PC-monitor een juweeltje.
ook als gaming monitor niet slecht.
ps-3 aangesloten via HDMI monitor geeft dan (na intoetsen op de info toets van de afstandsbediening)
gewoon 1920 x 1080p aan.
echter het beeld is dan wel iets korrelig maar niet storend.

De tv-tuner werkt perfect en ook digitaal beeld via settop box aan de scart goed tot zeer goed.

geluid is het mooiste via externe speakers (logitech Z5500).

de interne speakers zijn in een woonkamer te min, op kantoor of slaapkamer afdoende.

Vyvian 25-05-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 225MW

Ik ben er tevreden met deze televisie. Heb hem in een aanbieding gekocht.
Hij heeft super beeld en super geluid.
Ik ben er super blij mee. Vooral omdat hij ook helemaal niet duur is. Perfect voor op de slaapkamer.

Harro1 24-04-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 225MW

Ik heb het scherm in gebruik als TV en ook aangesloten op een Mac Mini via DVI. Scherp beeld en goed geprijsd.
Ideaal ook om meerdere apparaten aan te hangen: mac/pc/dvd etc.

Als ik de HDMI upscaler van mijn DVD gebruik en het scherm op 1080i zet, dan rekenen beide apparaten terug en dan loopt de audio van de 225MW niet meer in sync.
Niet doen dus. De upscaler in de 225MW is goed genoeg.

Woutert 09-02-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 225MW

Zeer mooie TV die we op de slaapkamer gebruiken. Super scherp beeld, maar inderdaad geen 16:9 maar 16:10. Merk je zeer weinig van. Een echte aanrader!!

Jukke . 08-11-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 225MW

Ik heb dit toestel gekocht voor zowel pc monitor als tv gebruik . Na eerste toestel een maand in bezit te hebben moest het reeds worden geruild vanwege technische problemen . De teletext viel regelmatig gedeeltelijk weg en was door hevige kleur nauwelijks leesbaar of i.p.v. tekst verschenen er blokken en strepen op het scherm . Na een paar dagen vertoonde het nieuwe ? scherm dezelfde technische onvolmaaktheden en bij dit toestel kon de geluidskabel van pc niet ingeplugt worden aan de monitor ! Gevolg : toestel moest terug ingeleverd worden dit keer voor herstelling daar het toestel bij samsung niet meer in voorraad was . Een vervangtoestel kreeg ik niet . Intussen heb ik het toestel terug na herstelling , de geluidskabel kan nu wel ingeplugt worden maar de teletext vertoond nogsteeds dezelfde problemen . Ik had gedacht voor dit prijskaartje een degelijk toestel te kunnen kopen , maar niet bij samsung blijkbaar .

wilco7 25-10-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 225MW

Zonder problemen aangesloten op de PC via een DVI-D kabeltje. In feite was de CD met driver niet noodzakelijk want Windows XP herkende de monitor gelijk en stelde de ideale resolutie (1680x) in.
Beeld is haarscherp en dus weinig mis mee.

In feite heeft dit scherm ook televisie ambities. Echter daarvoor is de beeldkwaliteit (analoog signaal) wel beperkter. Grof beeld, vlakke kleuren en contrast, weinig detail. En het geluid laat wel erg te wensen over. Bijna hoogste volume geeft enigszins verstaanbaarheid (in een gemiddelde rumoerige kamer). Speakertjes zijn ook erg klein waardoor beperkt freq. bereik, vnl in het lage gebied. Aansluiten op externe versterker is dan wel bijna een must. Verder ook Teletekst aanwezig en PIP (alleen bij DVI/D-sub stand).
Samengevat: Als computer monitor goed bruikbaar (226BW is goedkopere en betere oplossing!) met als bijkomende functionaliteit, een volwaardige TV met een redelijke prijs voor dit multi-media apparaat.

Zoek je eigenlijk een LCD-TV die ook wel eens als monitor moet optreden dan weet ik niet of je hier vrolijk van wordt op de wat langere termijn.

(Score slaat op gebruik als PC monitor)

monique84 06-10-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 225MW

Mooie tft/lcd monitor! Beeld is helder en prima contrast!
Knopjes zijn netjes weggewerkt in de omlijning.
Aanrader!

NB: de handleiding zit er WEL bij. Deze staat op de bijgeleverde cd-rom. Vanaf de cd-rom kun je de handleiding (in pdf) downloaden op je harde schijf.

Dennis90 08-07-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 225MW

Ik ben nu 3 weken in het bezit van dit beeldscherm. Ik gebruik het alleen als TV omdat deze heel erg plat is, weinig stroom verbruikt en HD-ready is. De resolutie is 16:10 maar je kunt gewoon TV kijken op 4:3, 16:9 of Wide (16:10, vol scherm). Ook kun je zoom 1 en zoom 2 instellen voor inzoomen. Er zit een afstandsbediening bij (kan je namelijk nergens terugvinden) maar er zit geen gebruikersaanwijziging bij. Maar alles spreekt voor zich. Het scherm heeft voeltoetsen dus is mooi weggewerkt en plat. Ik ben er erg tevreden mee en raad het iedereen aan die voor niet al teveel geld een mooi scherm wilt.