LG 27MP75HM-P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 27MP75HM-P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JeremyTc 05-01-2015
Geschreven voor: LG 27MP75HM-P

Ben zeer tevreden over dít scherm. Het heeft mooie realistische kleuren. Het scherm is haarscherp en heeft een mooie dunnen rand om het scherm.
De vormgeving van het scherm en de voet is strak en minimalistisch. Door de minimale schuine rand zie je geen frame om het scherm, zodat je niet wordt afgeleid. ben super happy,life's good

S.Vermeent 18-12-2014

Beeldkwaliteit bijna perfect.
De knoppenplaatsing vind ik niet juist zag deze liever aan de voorkant op de balk.
En duidelijker aangegeven
de vormgeving is zeer goed

Thijs2014 04-12-2014
Geschreven voor: LG 27MP75HM-P

Aangeschaft voor beeldbewerking, zeer fraaie kleur weergave. Grote kijkhoek mede door vlakke smalle rand. Kleur komt ook nagenoeg zoals bewerkt uit de fotoprinter. Via HDMI kabel aangesloten op HDTVdecoder of Blu Ray speler, bovenverwachting goed als extra HDTV(beeldscherm)te gebruiken.

wtm 25-11-2014
Geschreven voor: LG 27MP75HM-P

Zakelijk al mogen genieten van dit scherm, reden vor mij om er thuis net zo een aan te schaffen. Prijs/kwaliteit uitstekend, ook zo nu en dan een filmpje kijken op dit scherm is heerlijk en voor ogen ontspannend.
+ punten:
-heerlijk kleine bezel (randen), zeer fraai design
-uitstekende beeldkwaliteit, ook bij films kijken;
-superscherp;
-2 HDMI aansluitingen die ik dan ook gebruik (laptop en PC);
-aan/uit schakelaar zeer innovatief; slechts met je vinger erlangs en de monitor is aan/uit;
-laag energieverbruik.

- puntje:
monitor is niet in hoogte verstelbaar wat voor mij niet storend is.

Estar96 20-10-2014
Geschreven voor: LG 27MP75HM-P

Ben zeer tevreden over de monitor. Het scherm heeft mooie heldere realistische kleuren. Het scherm is haarscherp en heeft een mooie dunnen rand om het scherm.
De vormgeving is strak en het scherm heeft een mooie voet.
Door de 2 HDMI-poorten is het scherm zowel als tv of (tweede) computerscherm te gebruiken.
Het geluid uit de stereospeaker is beter dan ik had verwacht.
Het enige nadeel vindt ik de knopjes van de menu aan de onderkant. Je druk namelijk snel naast de knopjes, dus dit is in het begin even wennen.
Het is en erg mooi scherm voor en goede prijs. Zeker waar voor zijn geld.

Xcrane 20-08-2014
Geschreven voor: LG 27MP75HM-P

De installatie verliep zonder problemen onder Windows 8.1.
Mooie strakke vormgeving. In de winkel viel de beeldkwaliteit mij al op. Die was het beste van alle getoonde modellen.

Mooie voet en de kijkhoek is heel goed in te stellen.

McCarvin 20-08-2014
Geschreven voor: LG 27MP75HM-P

Deze mooi vormgegeven monitor (feitelijk 27EA63) vervangt na jaren een 19 inch monitor en het is opvallend dat de helderheid, kleur en contrast zo veel beter zijn. Aansluiting voor HDMI, DVI,VGA en D-Sub, dus keuze zat. Calibratie is makkelijk. Kortom, een goede aankoop en een geweldige verbetering t.o.v de oude monitor.

Pete50 14-08-2014
Geschreven voor: LG 27MP75HM-P

plussen: dunne rand +/- 13 mm.
haarscherp beeld,
ruim voldoende instellingen
had dezelfde 23 inch, 2 jaar oud, zeer tevreden, vandaar ne weer een IPS LG, wilde groter.

Minnen: afdek kapje over aansluitingen zou
het helemaal af maken,

niet horizontaal draaibaar op voet.

Dude200 30-05-2014
Geschreven voor: LG 27MP75HM-P

Prima , mooi een hoog kwaliteit beeldscherm. Vormgeveing is super. Staat netjes. Ik ben zeer tevreden mee.