Eminent hdMEDIA EM7280 1TB 1000 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Eminent hdMEDIA EM7280 1TB 1000 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

MrTheo 29-04-2012

Apparaat reageert langzaam en zelfs soms niet op de AB.

Apparaat gaat regelmatig niet uit! Ondanks ik de HDMI instelling uit heb gezet.

Het is heel moeilijk te zien welke map je selecteert.

USB3 werk slecht, regelmatig verbreekt ie de verbinding, terwijl dit op USB2 prima werkt, alleen traag.

Bovenstaande zijn geen individuele problemen, als je de diverse forums doorloop, komen deze problemen vaak aan de orde.

Speelt bijna alles af, waar ik heel blij mee ben is dat ie mijn films van mijn Panasonic camcorder moeiteloos afspeeld.
Is toch het belangrijkste, films afspelen! Doet ie heel erg goed vooral met HD en DVD bestanden.

Al met al, en zeker gezien wat ik er voor betaald heb, het is echt geen dure speler, geen miskoop. Kan niet vergelijken, dit is mijn eerste mediaspeler.

close-up 30-04-2012

Nadat je het apparaat hebt aangezet, moet je even wachten tot hij zijn software heeft geinstalleerd. Daarna werkt de AB prima. Ook lijkt het soms dat het apparaat niet uitgaat, maar ook dan moet je even geduld hebben.
Dat moeilijk is te zien welke map je selecteert, is voor mij niet te begrijpen. Ik zie alles prima.
USB 3 werkt bij mij ook zoals het hoort.