Samsung MS23F301EAS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MS23F301EAS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Rinske 24-01-2018

Binnen een maand kapot

Geschreven voor: Samsung MS23F301EAS

Hij is simpel in het gebruik, en werkt in principe prima, maar maakte een paar weken nadat ik hem gekocht had steeds meer herrie, vooral in de ontdooistand. Het rammelde erg hard van binnen. Ik heb hem ter reparatie terug gestuurd, en kreeg hem weer terug, maar het probleem was niet verholpen. Toen heb ik mijn geld terug gekregen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goedkoop

Minpunten

• Snel kapot
  • Heel veel herrie

Samsung MS23F301EAS 03-12-2017

ten slotte en waardeloze magnetron

Geschreven voor: Samsung MS23F301EAS

Na 2 jaar, net voorbij de garantieperiode begeeft het apparaat. Dood, doet niks meer. Geld weg. Nieuwe kopen, maar nooit meer een Samsung

Minpunten

• korte levensduur

Frank 14-10-2017

Behoorlijke tegenvaller

Geschreven voor: Samsung MS23F301EAS

Mijn vorige Samsung magnetron is meer dan 15 jaar meegegaan. Dus in sept 2014 de Samsung MS23F301EAS gekocht. Precies 3 jaar later is hij kapot gegaan (heel warm geworden toen hij niet gebruikt werd en werkte vervolgens niet meer, waarschijnlijk is er iets doorgebrand.) Opvallend dat de levensduur van een apparaat, waarvan de technologie niet veel veranderd is, aanzienlijk is achteruitgegaan. Geprogrammeerde obsolence? Ik ga een ander merk proberen.

Pluspunten

Minpunten

• Gaat niet lang mee

Wim F. Abbenhuis 27-11-2013
Geschreven voor: Samsung MS23F301EAS

Goeie magnetron. Doet precies wat hij moet doen met een voldoende vermogen. Mogelijkheden heb ik 8 gescoord in plaats van 10; het blijkt dat de functie "automatisch ontdooien" niet werkt zoals in de gebruiksaanwijzing (én op de sticker in de magnetron!) staat.
Daar staat nl dat je door meerdere keren op de knop te drukken, kunt kiezen tussen vlees, vis of gevogelte. Ik kan één keer drukken en meer niet; daarna doet die toets niets. Je kunt dat wel de tijd instellen en het ontdooien begint ook gewoon, maar geen idee of hij nu vlees, vis of gevogelte staat te ontdooien. Heb het eerste apparaat in de winkel omgeruild (geen enkel probleem) maar de tweede deed precies hetzelfde. Gebeld en gemaild met Samsung; ze begreep het ook niet, maar misschien waren ze allebei stuk (!!!!) Kunt u hem niet nog een keer gaan ruilen? Wij kunnen niets voor u doen.

Dat weten we dan ook weer. Ik heb het er verder maar bij gelaten.

cirkel 03-05-2015

Ik heb geen idee, waar u dan eigenlijk op drukt?
Ik heb op deze magnetron geen drukknoppen zitten, alleen 2 draaiknoppen,