Samsung CP1370EST

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CP1370EST op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marga 56 06-02-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

goed apparaat, werkt prima, eenvoudige bediening. helaas het lampje is nu al stuk,
bakt goed s. stoomt goed en de magnetron werkt ook snel.
ben blij met deze aankoop.

Gerti123 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Ik heb deze oven net een paar dagen in bezit. Ziet er gelikt uit. Doordat de knoppen aan de bovenkant zitten, kunnen er ook ook grote schalen in. Ook zit er een rooster bij waardoor je in de ovenstand nog grotere bakplaten kunt gebruiken. Ik heb nog niet alle functies uitgeprobeerd en heb de oven pas een paar dagen in bezit. Over duurzaamheid kan ik daarom nog niks zeggen.

judithdehaanvandenbroek 17-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Heb hem pas een paar dagen en net mijn eerste cake erin gebakken. Die is heel goed gelukt. Eenvoudige en makkelijke bediening.

kefsjak 14-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Bijzonder veel mogelijkheden. stoomkoken maar ook krokant bakken. Top.
gebruiksgemak super vanwege 2 draaiknoppen en goede handleiding.

Femmy1988 14-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Ik heb deze oven aangeschaft omdat ik graag wil bakken. En met mijn vorige combimagnetron was dit geen succes. Daarbij moest ik alles wat ik wilde afbakken omkeren en de taarten/ovenschotels werden niet gaar. Om deze reden heb ik deze combimagnetron van Samsung gekocht, omdat deze toch wel heel dicht bij een echte oven in de buurt komt. Ik vind het design helemaal geweldig (klapt open als een echte oven en heel stijlvol) en de oven is mooi groot, zodat er grote schalen inpassen. Ook ben ik blij met de bijgeleverde accessoires (o.a. 2 rekjes, draaiplaat, stoomschaal, bakplaat ). De oven heeft veel mogelijkheden (veel verschillende standen mogelijk, van magnetron, tot grill, tot hetelucht, maar ook combi van oven en magnetron) en is erg gebruiksvriendelijk. Ik heb de oven gisteren geleverd gekregen en zonder handleiding is het gelukt om de magnetron stand en ovenstand te gebruiken. Ik kijk ernaar uit om de komende tijd nog meer functies te gaan ontdekken!

H.J. Schutten 10-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Wij hebben deze combi magnetron net, wat hierbij opvalt is dat de bediening erg logisch is opgezet, en dat je spelenderwijze met het apparaat leert werken. De 1e resultaten zijn erg goed.

MaryI 10-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

De oven ziet er erg goed uit en lijkt zeer solide. Ik heb hem nog maar een dag dus ik heb nog niet veel kunnen uitproberen maar tot nu toe gaat alles makkelijk. Ook zijn er super veel opties en wordt alles goed uitgelegd in de gebruiksaanwijzing.
Kortom een fijn product!

dickastrid 08-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

mooie combi magnetron werkt goed
doet alles wat nodig is mooie vormgeving
snelle levering gisteren besteld vandaag al in huis

Bram1001 06-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Aantal dagen in bezit en bevalt prima. Het is wel jammer dat er bij mij geen LED-display met meer mogelijkheden op zit. Hij ziet er mooi uit

Frans e Loes 06-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Een groot scala aan mogelijkheden, nog steeds aan het ontdekken, groot pluspunt is de stoomfunctie.
Doordat de bediening aan de bovenkant zit ipv de zijkant, kunnen er grotere ovenschalen in. Fijn voor bijvoorbeeld lasagna.

RonA60 29-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Geweldig mooi, strak vormgegeven apparaat. Zeer snel op temperatuur. Handig in gebruik. Eerste bak en kookresultaten zijn geweldig. Zeker een aanrader.

AvD1806 27-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Tot nu toe verschillende opties gebruikt, allemaal erg succesvol, super tevreden. Het design is ook erg mooi.

Jorkol 27-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Ontzettend goede combumagnetron met veel functies waardoor het bereiden van het eten een makkie is. Ook de zelfreinigingsfunctie van deze magnetron is top. Al met al een tevreden klant.

sturk 27-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Mooie combi-magnetron, net iets groter dan de vorige. Maakt heel gemakkelijk schoon. De bediening wijst zich vanzelf, ook voor de man te begrijpen

Swiffer14 24-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Fijn apparaat, makkelijk in gebruik en schoonmaak.
Een aanrader voor iedereen.
Deur opent naar beneden echt fijn.

Nathalie L. 23-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

De magnetron oven is ruim van binnen en heeft veel verschillende opties. De display waarop de gegevens van je instellingen staan is erg handig. Bij de magnetronoven is een gebruikshandleiding geleverd waar duidelijk in vermeld staat hoe de magnetronoven gebruikt moet worden, wat je er allemaal mee kan maken, er staan goede tips in en het is duidelijk omschreven. De magnetronoven is gebruiksvriendelijk, multifunctioneel, mooi en hij werkt goed!

MoniqueH1979 21-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Een erg mooie en gebruiksvriendelijke combimagnetron met veel mogelijkheden. De combimagnetron doet niet onder van een inbouw magnetron. Hij is erg prettig in het gebruik en wat ook super fijn is de zelfclean functie echt een topper!!

Martin chefkok 17-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Sinds een paar dagen in bezit .Prachtige magnetron,en wat is de klep handig! Een ideale combi magnetron!

Lawaaipapagaai1957 16-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Helaas was het getoonde model op de website niet het model dat in de doos zat. De bovenkant van de magnetron was zilvergrijs i.p.v. zwart. De functie Crusty zit er niet op terwijl wel aangegeven. Geen gebruiksaanwijzing ingebouwd maar gewoon een boekje bijgeleverd. Toch wel teleurgesteld.

Stancie 10-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Een schitterend mooie magnetron met veel mogelijkheden die je supereenvoudig kunt instellen!
Duidelijke display, en nog handiger is de horizontale deur om even je hete gerecht over te pakken.

Petertje99 04-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

geweldig apparaat, ziet er mooi uit en voldoet compleet aan de verwachtingen die ik er van had. we zijn dik tevreden over de mogelijkheden en het gebruiksgemak.

J.Meinen 69 01-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Tijd voor een nieuwe magnetron.
Dan ga je eerst bepalen wat je er mee wilt kunnen.
Voor ons was magnetron en goede hetelucht oven een pre.
Tijdens het lezen van reviews kwam de CP1370ST voorbij.
Die bood naast goede reviews ook een stoomfunctie, en dat alles voor een redelijke prijs.
Prima reden om dus voor dit exemplaar te gaan.
Na ontvangst uitgepakt.
Hij neemt wat meer ruimte in beslag in de keuken, maar dat is prima omdat het mede komt door de grotere binnenruimte van de oven.
Het ontwerp vind ik er mooi strak uitzien.
Twee knoppen om te bedienen. Het menu spreekt bijna voor zichzelf.
Alleen voor specifieke gerechten moet je even in de handleiding duiken, maar met hulp van de display gaat ook dit eenvoudig.
Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen.

Jorien31 25-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

Ik heb deze combi-magnetron gekocht vanwege de mogelijkheden, de extra's en de goede beoordelingen op kieskeurig.nl en moet zeggen dat hij niet teleurstelt. Verder heb ik gekozen voor deze combi-magnetron vanwege de vormgeving. Ik vind het leuk dat deze meer als een oven opengaat (deur naar beneden). Is toch weer net iets anders. Mijn zus heeft de combi-magnetron ook gekocht en is ook zeer tevreden.

Paul5678 25-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

prima apparaat, doet wat hij moet doen
gemakkelijk in gebruik en mooie vormgeving.
gekocht als vervanging van de oude Samsung.
de mogelijkheden zijn eindeloos.
zelfs de kids weten er al aardig raad mee!

coc 23-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1370EST

gisteren ontvangen gelijk ovenschotel geprobeerd makkelijk te bedienen warmt snel op ovenschotel kwam er prima uit