Samsung CP1350-S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CP1350-S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

boelman 30-01-2015

Een uitstekend keuze.
Een mooi styled apparaat. Heb hem nog niet heel veel gebruikt, maar wat direct op valt is dat hij heel stil is. Tevens werkt de bediening prettig en zijn de instructies zeer duidelijk.
tot op de heden een Top apparaat.

Tiny Geugjes 27-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Echt een waanzinnig mooie maar vooral ook makkelijk en intuïtief te bedienen combi magnetron. Duidelijke bediening en uitleg en vooral eenvoudig schoon te houden en maken. Enige wat ik mis is de klok die op mijn vorige magnetron wel zat. Verder perfect en vooral de pizza komt krokant uit de oven !!

wmk 25-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Vier dagen in bezit waarin vijf storingcodes (E83 en 5E) waarna de magnetron ermee ophoud. Dit schijn regelmatig voor te komen als je dit googelen. Het is wel een mooi en uitbreid apparaat waar je veel mee kan doen.

kieskeurig1960 25-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Opnieuw voor Samsung gekozen. Deze combi-magnetron is ruimer. Bakplaat is groter. Makkelijk schoon te maken. Veel accessoires mee geleverd.Bak resultaat prima.

TEST USER 24-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

SUPER DING EN MAKLIJK IN GEBRUIK. MOET ER ALLEEN NOG ACHTER KOMEN HOE ALLE FUNCTIES WERKEN. MAAR IS EEN RUIM EN MOOIE MAGNETRON / OVEN COMBINATIE.

Linda880 16-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Combi magnetron geprobeerd, wat opvalt is dat deze veel functies heeft en ook het vermogen van de oven is bijzonder goed te noemen.

wmk 15-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

uitgebreid maar toch simpel in gebruik
duidelijke display
geen rvs look maar echt rvs
met veel accessoires

Rob Bruens 15-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Ziet er in vergelijk met andere combi magnetrons beslist positief opvallend uit. Kwaliteit van de afwerking laat niets te wensen over. Eveneens zo de vele mogelijkheden, of nog beter de eenvoud van de automatische programma's die, mede door de gewicht sensor, bijna niet verkeerd kunnen gaan.
Prima apparaat Samsung, dat ik beslist kan aanbevelen.

PenLL 11-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Sinds een paar dagen in het bezit van deze magnetron als opvolger voor onze 12 jaar oude Whirlpool die het heeft begeven. Gekozen vanwege de goede reviews en omdat het aanbieding was bij BOL.
Eerste wat opvalt is dat ie een stuk hoger is dan wat op de specificaties bij Samsung (en ook op Kieskeurig.nl en BOL) staat aangegeven. Ruim 40,3 cm ipv 32,4 cm hoogte. Oeps past ie wel in de kast? Maar met wat aanpassingen van de kast is het gelukt. Misschien kan dat aangepast worden?
Het is een ruime combimagnetron die als volwaardige oven gebruikt kan worden. Bediening is makkelijk en er zijn talloze functies die het bakken/ontdooien/opwarmen van gerechten eenvoudig maken met deze oven. Makkelijk zijn de functies met de sensor. Zo is het ontdooien van brood of vlees erg gemakkelijk. Het weegt zelf hoeveel er op het draaiplateau ligt en past daar de tijd dan aan. Als je een bord daarbij gebruikt kan het eerst het bord wegen en daarna pas het te ontdooien gerecht. Nog diverse andere mogelijkheden die de sensor gebruiken.
We hebben ook al een taart ermee gebakken en die was goed gelukt.
Wat ook opviel is dat ie stil is, veel stiller dan onze vorige magnetron. Wat niet handig is dat als je de oven hebt gebruikt en de oven nog warm is, het eerst moet afkoelen voordat je bv de magnetronfunctie weer kan gebruiken. Dat was nieuw voor ons maar zullen andere ovens vast ook last van hebben.
Nog maar een paar dagen in gebruik dus nog niet alles kunnen uitproberen. Eerste indruk is zeer goed!

laats1948 11-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

bediening is overzichtelijk en makkelijk te begrijpen 36 ltr. is voldoende inhoud om gerechten te kunnen bereiden.

Jerina 10-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Deze combimagnetron een aantal dagen in bezit ter vervanging van de oude. De magnetronfunctie werkt uitstekend. In de duidelijke handleiding staan vele mogelijkheden beschreven die ik zeker ga uitproberen. De bediening is makkelijk en duidelijk op het scherm weergegeven.

Lode 19 03-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Vandaag de Speed Cook Oven ontvangen, direct uitgepakt en geinstalleerd. Makkelijke en duidelijke Nederlandse beschrijving. Een magnetron/oven met heel veel mogelijkheden. Eenvoudig in te stellen zodat ik er direct goed mee overweg kan. Het uitproberen kan beginnen, ik heb er zin in...

gepensioneerd politieman 30-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Mijn zoon heeft hem ook en is na een maand gebruik laaiend enthousiast. Vandaar dat wij ook tot aanschaf zijn overgegaan. Onze Sharp magnetron van 25 jaar oud had al een hoog gebruiksgemak, maar deze Samsung maakt koken en bakken helemaal kinderlijk eenvoudig, en hij ziet er nog geweldig mooi en strak uit ook. Een aanwinst voor onze keuken en een genot om mee te werken. Na afloop schoonmaken is een fluitje van een cent, dankzij het stoomsysteem.

jc.elderman 31-12-2014

hallo

hoeveel bakplaten zitten erin

bvd
gr. Jan

F. van Schie 26-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Combimagnetron met veel veel mogelijkheden, goed vermogen op alle verwarmingsmogelijkheden. Geen intelligente stoomstand, maar je kan altijd zelf stomen met een mandje.

Het design is heel mooi, en staat goed in de keuken. De CP1395-EST is van RVS en nog een klein tandje mooier, maar hij is niet 50-70 euro mooier.

De oven is gemakkelijk in het gebruik, met duidelijke instructies in het meegeleverde boekje. Wil je handmatig aan de slag dan kun je in vijf minuten bezig zijn, en wil je met de automatische sensor-bereidingen werken ben je niet veel langer bezig.

Toppertje!

Jan9988 24-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

De CP1395-s is een prima en degelijk apparaat. Handig dat de accessoires er ook al standaard bij zitten( roosters,bakplaat etc) Ook makkelijk te reinigen met de stoom reinigingsfunctie. Kortom een perfecte keuze!

Greta1970 21-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

mooi compact en toch grote inhoud, duidelijke display en prachtig vorm gegeven combimagnetron, prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

Pasveer14 04-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Mogelijkheden: Het apparaat heeft vele functiemogelijkheden. Je kunt er veel mee doen. Het ontdooien met sensor is erg fijn.

Gebruiksgemak: Het apparaat is gemakkelijk in gebruik en maakt niet veel geluid.

Vormgeving: Ik vind deze combi er net uitzien als een oven, het lijkt totaal niet op een magnetron, hij is erg ruim van binnen en staat mooi in de kamer.

Duurzaamheid: Nog geen ervaringen vanwege kort in bezit hebben.

JazzLynn 27-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

vind het raar dat niet 2 pizza's achter elkaar kan, eerst moet afkoelen.
vormgeving valt tegen, mss omdat hoge verwachtingen had

christiena 27-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Na een telefoon,tablet 10 inch en 7 inch van samsung wederom gekozen voor samsung. Deze keer een combimagnetreon. De voortekenen zijn goed en mijn eerste keer was meteen al succesvol. De mogelijkheden zijn ongekend en de gebruiksaanwijzingen duidelijk. Ga er veel plezier aan beleven.

Esther Sport 16-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Prachtige en ruime combinatie-oven met vrolijke geluidjes. We hebben pas een aantal functies gebruikt van de vele mogelijkheden. Bediening is eenvoudig. Jammer dat er geen klok-functie aanwezig is, maar dat wordt goed gemaakt met de interne weegschaal!

Annamaria1972 08-01-2014
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Zeer gebruiksvriendelijke snelle oven. Erg tevreden.
Makkelijke bedienening.
Alleen jammer dat het draaiplateau niet uitgezet kan worden.

Erik W 28-06-2013
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

Nieuw gekocht voor slechts 189 euro, dit omdat de weegsensor stuk is. Dit produkt was geretourneerd geweest, en na controle goed bevonden, maar de sensor bleek toch stuk. Maar dat boeit me niet. Naast de scherpe prijs van 189 ook nog een waardebon van 25 euro gekregen omdat achteraf bleek dat er toch iets aan mankeerde. Ik mocht hem ook opsturen ter reparatie, maar dan was ik hem 3weken kwijt.
Oven, magnetron, grill werken super, dus wat kan mij die sensor schelen, bovendien: voor dat geld krijg ik geen grotere met klep (i.p.v. deurtje), en waar een bakplaat in kan.
Display is erg duidelijk, voorverwarmen gaat erg snel (ook naar 220)en hij is best stil. Hij speelt een deuntje af als hij klaar is i.p.v een wekkeralarm zoals onze vorige Samsung dat deed. Wel een 7 voor duurzaamheid vanwege kapotte sensor.

berenman 19-07-2010
Geschreven voor: Samsung CP1350-S

In mei 2010 combimagnetron cp 1395 s gekocht.
Gebak bakken indeze oven is geen succes, of het deeg rijst niet of het verbrand.
Zeer gebruiks onvriendelijk wat betr. het wegen van het geen je zou willen bereiden.
Verder vond ik hem duur, maar zou 50 euro retour krijgen. Nu 6 mnd. verder, enkele brieven mails en telefoon gesprekken. nog steeds niets ontvangen.
Dus prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.