Panasonic NN-CF760M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic NN-CF760M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Pieter 05-02-2016
Geschreven voor: Panasonic NN-CF760M

Op basis van de reviews hieronder en met name enthousiast gemaakt door 'kok egberts123' hebben wij deze Panasonic besteld als vervanger van onze oude Sharp. Wel een stuk duurder dan andere combi magnetrons.
We waren blij met de relatief compacte oven zonder draaiplateau. Een rechthoekige ovenschotel die niet in onze Sharp paste, kan hier prima in.
De teleurstelling kwam toen we croissantjes uit blik maakten. Linksachter op het blad waren deze te donker, terwijl rechtsvoor ze nog niet gaar genoeg waren. Met koekjes bakken hetzelfde.
Ik dacht dat het een defect was omdat in de achterwand op slechts drie van de vier hoeken een gloeiend buisje te zien was. Daarom de oven teruggestuurd en een nieuwe besteld.
Deze bleek echter precies hetzelfde probleem te hebben.
Na overleg met de winkel nog eens goed getest, inclusief hoog voorverwarmen, maar het probleem blijft. Daarom sturen we deze combi weer terug.
Als magnetron mag hij dan misschien heel goed zijn, de ovenfunctie is onvoldoende.

bols24 25-01-2014
Geschreven voor: Panasonic NN-CF760M

Prima Magnetron, zeer tevreden. Wat een vooruitgang alweer met mijn vorige, ook van Panasonic. Heel gebruiks vriendelijk en zeer snel en ook stil(geen draai plateau). Zijn geld meer dan waard.

FrenckBrambo 07-01-2014
Geschreven voor: Panasonic NN-CF760M

Ik had hem donker mooier gevonden maar verder is het een fantastisch apparaat. Alles doet het prima en het is niet zo moeilijk te bedienen. Het grootste voordeel vind ik dat er geen draaiplateau in zit, en dat er een rooster en/of een bakplaat in kan. Hierdoor kan je de ruimte veel beter gebruiken. De magnetron doet het zonder draaiplateau uitstekend.

edwin221 23-12-2012
Geschreven voor: Panasonic NN-CF760M

ik heb hiervoor een samsung gehad die na 1 jaar de thermostaat kapot ging en na bijna 3 jaar het helemaal begaf.
ik heb gebeld naar samsung maar koste me 90 euro om na te laten kijken en besloot dan maar een goede te kopen.
door kieskeurig en de beoordeling en zelf nog een combimagnetron van panasonic gehad te hebben heb ik voor deze gekozen.
Een degelijke magnetron met als grote voordeel geen draaiplateau maar een vierkante glazen plaat.
en nog een bakplaat en een rooster en nog een rond rooster.
Hij heeft een makkelijke bediening gaat tot maximaal 250 graden.Het is 2 keer zo duur geworden maar hoop hier wat langer mee te doen.

egberts123 30-11-2012
Geschreven voor: Panasonic NN-CF760M

Was op zoek naar een vervanger van mijn overleden magnetron. Kwam deze tegen bij een grote rode winkelketen ( ;)
Ik werk als kok, en heb in elke keuken met panasonic magnetrons gewerkt. Dat zijn wel een stuk duurdere apparaten maar goed die gingen een eeuw mee met intensief gebruik. Grote voordelen van deze magnetron zijn de oven die erg nauwkeurig de temperatuur bijhoudt.
Geen draaiplateau, dus maakt niet uit als ik een grote vierkante ovenschaal erin zet. En heel makkelijk schoon te vegen zo. En als laatst het is een inverter magnetron dus als je iets ontdooit heb je niet die half gekookte buitenkant en nog steeds bevroren binnenkant van je product. Hoop dat ik hier nog lang plezier van heb!!

_Andreas 21-01-2013

egberts, hoe bevalt de magnetron sinds de aankoop? Op andere websites heb ik reviews gezien waarin men soms klaagt dat vanwege het ontbreken van het draaiplateau, de magnetron ongelijk zou verwarmen. Om dezelfde reden klagen anderen weer over ongelijk gebakken (verbrande) pizza's en broden. Wat is jouw ervaring?

egberts123 27-03-2013

@ andreas. Bevalt nog steeds erg goed, verwarmen is niet ongelijk sterker nog het is zelfs beter dan bij een magnetron met een draaiplateau. De hetelucht oven werkt op een hele andere manier en dit zit gewoon achterin zoals bij alle hetelucht ovens/combi magnetrons. Deze magnetron heeft ook een duitse magnetron test gewonnen met beste resultaat op testsieger