Samsung CLP-325

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CLP-325 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

laroflo 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung CLP-325

Op papier lijkt het een super printer, maar binnen een jaar is de printkwaliteit snel achteruit gegaan. Eigenlijk binnen de tijd van de meegeleverde toner. Steeds vager en grijzer printen met strepen op het papier. Nieuwe (dure) toner gekocht, maar dat helpt niet. Printer is blijkbaar ook niet economisch te repareren. Op google zie je dat het toch echt gewoon een geval van goedkoop is duurkoop. Jammer. Toch maar weer gaan zoeken naar een kwaliteit merk.

Niels1552 27-12-2013
Geschreven voor: Samsung CLP-325

Absoluut niet bestellen. Zeer slechte kwaliteit en zeer gebruiksonvriendelijk. Na drie jaren al volledig kapot en weg te gooien... Zou ik zeker niet bestellen.

Koen JdJ 25-02-2012
Geschreven voor: Samsung CLP-325

Helaas een kwalitatief zeer slechte printer. Hij oogt goed en is heerlijk compact voor een kleurenlaserprinter. Ook de aanschafprijs en prijs van toners is goed maar de kwaliteit laat erg te wensen over. Het papier loopt geregeld vast door het onhandige schuifsysteem van de papierlade. De afdrukkwaliteit was in het begin goed maar na een paar honderd afdrukken begint de toner bij het printen los te laten en is een deel van de linkerzijde van de afdruk erg licht. Ik gebruik originele cartridges en Double AA papier. Gezocht op het probleem en dan kom je heel veel van dit soort storingen bij dit type tegen. Schudden aan de cartridges (allen nog meer dan 50% vol) helpt niets. Samsung geeft aan dat er een monteur moet komen.

Romorantin 20-07-2012

Ook bij mij is dit het geval, de afdrukken worden slechter en slechter. Heb een originele CLT-P4072C toner kit gekocht en het blijft maar slechter worden. Als ik de andere reacties bekijk is het exemplarisch maar ja dat is wel erg slordig. Samsung moet hierover niet twijfelen zou er goed aan doen de slecht printende printers omruilen maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.

JatieB 03-02-2012
Geschreven voor: Samsung CLP-325

Geweldig! Mooie afdrukken en snel. Maar het is mijn reserveprinter, dus ik heb misschien pas 25 kleurenafdrukken gemaakt en zo'n 100 zwarte.

Ook geschikt voor windows 7.

Iemand vroeg dit, maar de vraag kan ik niet vinden.
Hierbij het antwoord.

BSMB 27-11-2011
Geschreven voor: Samsung CLP-325

De afdrukken van deze snelle printer vind ik verbijsterend goed. Mijn webshop was duurder dan de hier vermelde firma's (jammer), maar dan nog is deze printer zijn geld meer dan waard.

Ben uitermate blij, wat een verschil met die hopeloze, steeds uitgedroogde inkjetpatronen.

MHR 05-10-2011
Geschreven voor: Samsung CLP-325

Gewoon een goed ding voor een extreem lage prijs. Heb alle merken al in huis gehad maar deze lijkt zeker gezien de weinige ruimte die hij inneemt een winnaartje te zijn. Print mooie kleuren en is perfect om kaarten mee in te printen.

ET1aaaaa 16-01-2011
Geschreven voor: Samsung CLP-325

Wil hier nu aan toevoegen hoe je dubbelzijdig afdrukt met dit ding. Eerst de oneven afdrukken maken, dan de stapel horizontaal draaien (je blijft dus tegen dezelfde bladzijde aankijken alleen is de kant die van je af was nu naar je toe), vervolgens stapel terugleggen en de even nummers afdrukken in omgekeerde volgorde.