Sony VGN-AW11Z/B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-AW11Z/B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

aidavdbrake 03-02-2009
Geschreven voor: Sony VGN-AW11Z/B

Inmiddels heb ik alweer bijna een maand geleden mijn VGN-AR21S vervangen door een Sony VGN-AW11Z/B. Belangrijkste nadeel: het Vista operating system (mijn AR21S was de laatste laptop met XP). Wat is dat Vista traag zeg! Nog nooit meegemaakt dat het verwijderen van een programma'tje van een paar MB echt een minuut of 5 duurt! Ik overweeg nu toch maar weer XP Professional op deze machine te zetten. Vista is grafisch wel cool, maar dat mag wat mij betreft nooit ten koste gaan van de snelheid.

Verder vind ik de AW11 erg stil. De beeldkwaliteit is in mijn beleving net iets minder dan die van de AR21, waar het zwart echt zwart was (heb helaas geen AB vergelijking kunnen doen).

Qua vormgeving had de buitenkant wat mij betreft weer hoogglans gemogen, want op deze klep zie je echt elke veeg en die veeg je niet zomaar weer weg.

tommygo 30-01-2009
Geschreven voor: Sony VGN-AW11Z/B

Zeer mooie en snelle machine met een erg fijn toetsenbord en een prachtig design wat wel iets van de Mac's van Apple wegheeft, het hoge resolutie beeldscherm is zeer scherp maar heeft als nadeel dat de letters erg klein worden weergegeven, dit kun je wel oplossen door je DPI te verhogen maar helaas zijn er nog programma's en websites dit dit niet goed ondersteunen waardoor teksten elkaar soms overlappen of buiten je vensterbereik vallen.
Harde schijven zijn hoorbaar maar het geluidsniveau is niet storend.

Willem Ells 19-12-2008
Geschreven voor: Sony VGN-AW11Z/B

Koop nooit een Vaio, ik heb al een jaar alleen maar ellende. Het spul werkt niet, past niet bij elkaar, is alleen maar duur...