Asus Zenbook UX302 Touch UX302LA-C4041H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Asus Zenbook UX302 Touch UX302LA-C4041H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gebruiker179 14-10-2014

Ik vind dit een fijne laptop om mee te werken. Pluspunten vind ik de snelheid, het design, het gewicht en het formaat. Het geluid heb ik me nog niet echt mee bezig gehouden. Waar ik erg aan moest wennen was de lettergrootte bij de standaard resolutie.
De buitenkant van de laptop is heel stevig, vooral door het Gorillaglas op de voorkant. Helaas ging bij mij na 3 maanden de delete knop kapot. Ik gebruik de helft van de tijd een extern toetsenbord, dus in feite heb ik pas een maand getypt op de laptop zelf. Dankzij mijn verzekering kan ik het laten repareren, anders was het volgens de winkel misschien heel lastig geweest en als gebruiksschade aangemerkt.