De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta SF3210 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

i*******@h********** 25-11-2021

Fijne stijltang

Geschreven voor: Rowenta SF3210

Mooie stijltang. Snel warm, verschillende warmtrstanden. Zit vergrendeling op. Haar blijft lang in model, veel complimenten gekregen.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Vergrendeling
  • Langdurig resultaat

f************@h****** 06-11-2021

Aanradrr

Geschreven voor: Rowenta SF3210

Voor onze dochter gekocht. Kan ook krullen. De stijltang is snel warm. Voor haar had het snoer ietsje langer gemogen.
Echte aanrader.

Pluspunten

• Snel warm

Minpunten

• Snoer mag langer

m*****************@h********** 02-11-2021

Hele fijne stijltang.

Geschreven voor: Rowenta SF3210

Zeer makkelijk te gebruiken stijltang. Ziet er in het echt mooier uit dan op de foto.
Kan zowel stijlen al krullen maken zelf zonder echte ervaring. Warmt snel op en is licht te hanteren.

Pluspunten

• warmt snel op
  • makkelijk te hanteren.

Willie77 31-10-2021

Fijne stijlvolle snelle stijltang

Geschreven voor: Rowenta SF3210

Op zoek naar vervanging van mijn oude stijltang mocht ik deze uitproberen. Nu twee weken getest en ben super tevreden. .hij word snel warm op een temperatuur die je zelfinzicht kan stekken. De tang ligt fijn in de hand. Elke pluk hoeft maar 1 x gepakt te worden . En voor het opbergen zit er een handige vergrendelknop op zodat je hem dichtgeklapt goed kan opbergen. Blij met deze vervanging. De platen glijden supermakkelijk door je haar.

Pluspunten

• Snel warm
  • Vergrendelknop
  • Veel Temperatuur mogelijkheden

Wendy 30-10-2021

Prima lichtgewicht stijltang

Geschreven voor: Rowenta SF3210

Bij het uitpakken ben ik erg blij met het formaat van deze stijltang, niet te groot en niet te klein. Deze Rowenta haarstijltang is makkelijk in gebruik. De tang is snel opgewarmt, dus je hoeft niet lang te wachten. Het is niet zwaar om je haar te stijlen want de stijltang is erg licht. Hierdoor is het gemakkelijk om je haar te stijlen. Ik mis wel een indicatie van de temperatuur, deze staat helaas nergens vermeld. Ik heb zelf golvend haar met een lichte krul. Mijn haar blijft langer dan verwacht stijl. Ik ben blij verrast met dit apparaat!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Stijlt goed
  • Snel warm
  • Temperatuur zelf in te stellen

Minpunten

• Geen temperatuur aanduiding

g**********@h********** 30-10-2021

Snel glad en stijl

Geschreven voor: Rowenta SF3210

Ik heb deze stijltang mogen testen. Ik stijl mijn haar bijna dagelijks en heb deze nu een kleine twee weken in gebruik. De stijltang oogt stijlvol. Ik dacht eerst dat er een beschadiging op de bovenkant zat, maar deze ruwe bovenkant hoort zo. Bij het eerste gebruik ging het wat stroef door mijn haar, gebruikt bij 180 graden. Volgende keren gebruikt met 210 graden en daar ben ik erg tevreden over. Mijn haar, dat licht krullend is, wordt mooi glad en is snel stijl. Zelfs als mijn haar nog een beetje nat is, maakt hij dit droog en stijl zonder knetteren. Ik ben zeer tevreden over deze stijltang. Enkel minpuntje is misschien dat het snoer wat langer had gemogen, maar als het stopcontact naast de spiegel zit zal het niet uitmaken.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Maakt mooi glad en snel

Minpunten

• Bij eerste gebruik wat stroef
  • Snoer had iets langer gemogen

speedy.saskia@gmail.com 29-10-2021

Fijne licht gewicht stijltang

Geschreven voor: Rowenta SF3210

Toen de doos openging schrok ik een beetje.
Hij zag er wel erg simpel uit en voelde wel erg licht.
Maar hij werkt prima. Eigenlijk is het een heel fijn lichtgewicht stijltang. Doet precies wat hij moet doen.

Pluspunten

• Licht
  • Lang snoer

Minpunten

• Temperatuur lastig te zien

Sammie 23-10-2021

Stijlen zonder gedoe

Geschreven voor: Rowenta SF3210

Deze Rowenta Stijltang doet wat hij moet doen: je haar stijlen op de warmte die jij wil. De tang pijlsnel warm en dat is prettig op een haastige ochtend. De temperatuur is verstelbaar middels een wieletje die je kan draaien tussen + en -. Daarmee weet je dat je ergens tussen 230 en 130 graden je haar stijlt. Dat is even wennen als je gewend om op een specifieke temperatuur te stijlen.
De snoerlengte is redelijk.
Conclusie is dat deze stijltang een basis model is en daarvoor goed werk levert. De prijs is daar ook naar dus wat mij betreft een goede koop voor degenen die haren stijlen zonder tierelantijntjes.

Pluspunten

• heel snel warm
  • doet wat hij moet doen
  • geen pluishaar door keramische plaat

Minpunten

• temperatuurinstelling is bij benadering
  • snoerlengte kan iets langer