Beats by Dr. Dre Beats Pro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Beats Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

MrBvdB 10-05-2014

Zeer goede hoofdtelefoon ook om mee te nemen je klapt de oorstukken in en doet in het tasje wat er bij zit. Het geluid is ook super met een heerlijke bass een toppertje dus een dikke 10

aklasse 09-11-2013

Geweldige mooie en perfect klinkende koptelefoon, je hoort werkelijk alles elk instrument wordt mooi doorgegeven.
De bas is werkelijk subliem echt heel mooi vol een drum hoor je echt als een drum. Alles zit zeer netjes verpakt met ook 2 pluggen en lange kabel plus hoesje. Hij is super degelijk gemaakt en afgewerkt,voordeel van de pro is ook dat ze niet nagemaakt worden(wat bij andere wel helaas veel gebeurt.
De prijs is wel erg hoog maar dan krijg je ook wat.

Mario4444 04-09-2011

Ik ben iemand die vele stijlen muziek beluisterd. Pop, Hardrock, Klassiek, Dance, Trance, Orgelstukken, enz. Dus ik zocht een allrounder koptelefoon. Ik hecht altijd heel veel waarde aan kwaliteit van zowel geluid als materiaalgebruik, betrouwbaarheid, en duurzaamheid. Na een paar tegenvallers ben ik via een HIFI-audiozaak aan deze koptelefoon gekomen. In eerste instantie viel ik direct op de zeer robuuste vormgeving met veel metaal. Hij weegt ook wel aardig wat, maar dat merk ik niet echt als ik hem op zet.
Bij het proefluisteren waarbij een nummer met daarin een flink drumstel werd opgezet viel het mij op hoe indrukwekkend zo'n drumstel dan door komt. De geluiden waren prachtig helder en mijn keus was snel gemaakt.
Nu, een half jaar later, ben ik nog steeds uitermate tevreden met deze Monster Beats Pro.
Ik heb hem flink mishandeld met de ruigste Hardrock en Dance waarbij ik het volume echt hard had staan. Het geluid bleef prachtig helder en onvervormd. Ook als het volume zacht staat is het geluid uitmuntend goed. Maar het is duidelijk wel een koptelefoon waar extra bas in zit wat goed bij Dance/Trance muziek hoorbaar is. En een drumstel komt ook extra goed uit de verf met deze koptelefoon. Ik vind dat persoonlijk pachtig, maar misschien zou een ander het minder waarderen. Hij is dus heel goed geschikt om Dance, Trance en Hardrock mee af te spelen, maar ik heb er ook orgelstukken en klassiek op afgespeeld wat ik ook zeker heel mooi vond klinken. Het lijkt wel alsof je die extra bas alleen hoort wanneer de muzieksoort daarbij past.
Mijn bijzondere tevredenheid gaat ook nog zeker uit naar de kwaliteit van de gebruikte materialen. Dat staat op een niveau van onberipelijke kwaliteit! Ik heb zelden zo'n mooi afgewerkt product in mijn handen gehad! Alles is van prachtige metalen. Alle naden en aanslitingen passen perfect op elkaar. Ook de oorkussens zijn van perfect afgewerkt, mooi en duurzaam materiaal en vederzacht. Het degelijke dikke snoer kan zowel links als rechts ingeplugt worden en worden met een draaiende beweging vergrendeld. Zelfs het kleinste detail is subliem afgewerkt en er is geen braampje, scheve naad of goedkoop materiaal te vinden. Hij is zo robuust dat je hem kan laten vallen zonder dat hij stuk gaat.
Het enige kleine minpuntje (Waar hebben we het over) is dat ik de kussens na verloop van een uurtje nogal strak vind zitten omdat deze met flink aangedrukt worden. Je hoort dan ook zo goed als niets van de geluiden buiten als je muziek hebt opstaan. De ander naast je hoort jouw muziek gelukkig ook niet.
Wat mij betreft een heel erg mooi product dat zijn geld beslist waard is! (Maar het blijft uiteraard persoonlijk!)

Jessica 06-07-2017

Geluid binnen 2 maanden "weg" aan 1 kant
Vrij snel daarna ook aan de andere kant
Deze mogen ruilen vd media markt
6 maanden hetzelfde euvel bij deze koptelefoon
Mocht hem opsturen en bleek idd een fout in de koptelefoon te zitten en nu bij koptelefoon 3 nu weer hetzelfde
Dus nee voor mij geen beats meer

Maar als hij het doet mooi ding idd