Sony MDR-RF4000K

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-RF4000K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

danny timmermans 26-02-2012
Geschreven voor: Sony MDR-RF4000K

heb deze koptelefoon een paar dagen en heb hem de eerste dag kortstondig op gehad toen viel me op dat het geluid prima was en mijn vrouw niet veel hoorde van wat ik aan het luisteren was zelfs niet wanneer het volume hard stond. maar toen mijn zoontje naar onder kwam en begon te speelen kreeg ik alles mee. dus hij sluit het geluid van buitenaf niet goed af. dag twee heb ik hem langer opgehad zo'n drie kwartier. en gaandeweg begin je te merken dat de koptelefoon wijnig steun geeft boven op je hoofd en daardoor op je kaak leund waardoor het aanvoeld alsof er aan weerskanten iemand met een vinger op je kaak drukt en dat werd na drie kwartier zo ondraagzaam dat ik hem heb afgedaan en gelijk weer heb ingepakt en terug gestuurd naar de internetwinkel waar ik hem vandaan had

Fleetrium 10-06-2011
Geschreven voor: Sony MDR-RF4000K

Allereerst laat deze koptelefoon zich prima opbergen en laden in het keurige laadstation. Eindelijk niet zo'n ding waar de koptelefoon afvalt. Ook niet pielen om de koptelefoon precies op de laadpunten te leggen. Prachtig verlicht kastje dat staand of liggend kan worden geïnstalleerd. Helemaal in lijn met mijn andere Sony producten.

Het geluid is ruimtelijk en biedt een goede diepte. Tijdens PS3 games pik ik tegenwoordig veel meer detailgeluiden op. Bas is ook keurig voor elkaar. Het bereik is geen probleem en ook is er geen last van ruis of andere signalen die opgepikt worden.

Bovendien heeft de omgeving absoluut geen hinder van datgene waar ik naar luister.