De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon PerL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

L***************@z******* 07-12-2023

Goede geluidskwaliteit!

Geschreven voor: Denon PerL

Ik heb de Denon Pearl Earbuds gekregen om een paar weken te testen en ben enthousiast.
Wat een technologisch hoogstandje en verrassende ervaring is het om de earbuds in te stellen. Na het downloaden van de app (is zeker nodig voor een complete ervaring) en het registreren van de earbuds wordt je compleet door de eerste instellingen geleid. Er wordt een persoonlijk geluidsprofiel vastgesteld door de app middels een aantal tests. Bovendien test de app of de earbuds ook goed passen of dat je andere opzetstukjes moet gebruiken. Handig is ook dat je meerdere profielen kunt aanmaken.

Na het aanmaken van het persoonlijke profiel wordt je ook elke keer persoonlijk verwelkomt door de earbuds als je ze gebruikt. Via de app kun je verder ook nog instellen welke touch bediening je wilt voor welke functie. Zoals bijvoorbeeld het activeren van de sociale modus, het verhogen of verlagen van het volume of het aannemen en ophangen van oproepen. Dit kan voor zowel de linker als de rechterkant, dus erg veel opties.

Het geluid van de oortjes is echt heel goed, muziek klinkt geweldig. Vooral ook omdat het uiteraard is ingesteld op je eigen gehoor. Je kan ook de bas nog extra inregelen om zo je eigen perfecte muziekbeleving te creëren. Over de muziekweergave ben ik heel tevreden en enthousiast! Over het spraakgeluid met telefoneren ben ik iets minder tevreden, dat klinkt niet haarscherp, maar ook zeker niet slecht. Ik denk dat deze earbuds het beste tot zijn recht komen als je ze vooral wilt gebruiken om muziek te luisteren.

De actieve noise cancelling is ook een handige en goede functie. Zo kun je het omgevingsgeluid even helemaal wegfilteren om helemaal op te gaan in de muziek. Ook de oplaadcase is zeker een pluspunt, niet al te groot, de oortjes zitten er goed beschermd in en laden makkelijk op (helaas is de case niet draadloos op te laden). En eenmaal volledig opgeladen gaan ze ook geruime tijd mee.
Qua voorkomen vind ik de earbuds wel vrij groot en grof ogen, vooral als je wat kleinere oren hebt zien ze er niet echt subtiel uit. Wat ik dan wel weer goed vind is dat je verschillende opzetstukjes meegeleverd krijgt waardoor ze wel bij iedereen passen.

Kortom, geweldige earbuds voor het luisteren naar muziek en een technologisch hoogstandje. Met name door het persoonlijke geluidprofiel. Als je veel naar muziek luistert zijn deze Denon Perl Earbuds zeker een aanrader!

Pluspunten

• Geluidkwaliteit muziek
  • persoonlijk geluidprofiel
  • app

Minpunten

• vrij grof en groot
  • geluidkwaliteit spreekgeluid

Tjits68 30-11-2023

prima earbuds

Geschreven voor: Denon PerL

Ik mocht de earbuds testen en ben er zeer tevreden over. Door het toevoegen van diverse maten dopjes kun je ze passend maken voor iedereen. Na het downloaden van de app op je telefoon heb je heel vlot een persoonlijk hoorprofiel voor jou gehoor aangemaakt, waardoor je een nog betere geluidservaring krijgt. Je hebt de mogelijkheid om meerdere profielen (meerdere mensen) aan te maken. Ook kun je zelf instellen hoe en op welk oor je de geluidssterkte of het aannemen van de telefoon wilt hebben. De gesprekken zijn prima te doen via de oortjes en zodra je weer hebt opgehangen komt automatisch je muziek weer tot leven. De noice canceling werkt zeer goed. Het is een enorm verschil tussen het in en uitschakelen hiervan. Heb er dan ook goed gebruik van gemaakt tijdens mijn vakantie aan zee. Ook de batterijduur is behoorlijk. Na een week vakantie met veelvuldig gebruik van de earbuds waren ze nog steeds niet leeg.

Pluspunten

• makkelijk in te stellen
  • goed geluid
  • lange batterijduur
  • goede noice canceling
  • eigen gehoorprofiel voor betere beleving

Juffie Hilde 17-11-2023

Fijne oordoppen.

Geschreven voor: Denon PerL

Erg fijne oordoppen. Makkelijk in gebruik. Goed geluid. Batterijduur prima.

Pluspunten

• geluid
  • batterijduur
  • noise cancelling mode
  • makkelijk in gebruik
  • goede app erbij

Minpunten

• iets te groot voor m'n oren