De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust GXT 415PS ZIROX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

f**t@h**e.nl 26-09-2023
Geschreven voor: Trust GXT 415PS ZIROX

Ik heb dit product mogen testen en mijn zoons zijn zeer enthousiast. Het geluid wat eruit komt is helder en ook zij zijn goed te verstaan door de microfoon.
Voordeel voor de ouders is dat wij hun game activiteiten niet kunnen horen.
De oorschelpen zijn zacht en groot genoeg voor hun horen. Hij is in verschillende kleuren dus voor ieder wat wils.

Zoals wij van Trust gewend zijn is het een goede prijs kwaliteit verhouding.

l**9@g**l.com 19-09-2023
Geschreven voor: Trust GXT 415PS ZIROX

ik heb dit product mogen testen voor een paar maanden
Dit heb ik voornamelijk gedaan op de xbox series X, ps4 en ps5
een enkele keer op de pc

Het eerste wat opvalt is het lichte gewicht. Ondanks dit voelt hij robust aan. Hij kan ook tegen een stootje weet ik uit ervaring met het laten vallen.

Nadeel is dat op verpakking niet duidelijk staat het een stereo headset is. Moet wel toegeven dat de stereo van hoge kwaliteit is en diepgang heeft. Je hebt ook ruimtelijke gewaarwording hierdoor.

De prijs kwaliteit is goed. Een uitstekende headset voor de casual gamer.
De grote van de oorschelpen was voor mij perfect en het zachte materiaal maakt het ook geschikt voor brildragers zoals ik. Had niet het gevoeld dat mijn bril in mijn gezicht werd geduwd.

De lengte van de kabel is uitermate geschikt voor een controller alleen niet echt voor pc gebruik daar is deze te kort voor.

De microphone werkt naar behoren alleen zou de ruisonderdrukking beter kunnen. Dit is wel aan te passen met software instellingen van de console

mijn conclusie een prima stereo headset voor de casual console gamer

m**s@l**e.nl 16-09-2023
  • Product gekregen
Geschreven voor: Trust GXT 415PS ZIROX

Voor Freeviews mochten we deze headset testen. Het is een fijne headset met een zeer goede prijs. Omdat de headset in grootte verstelbaar is, is hij voor het hele gezin geschikt. De geluidskwaliteit en het draagcomfort zijn goed. De microfoon is netjes weggewerkt waardoor hij niet in het zicht zit tijdens het gamen.

j**t@h**l.com 14-09-2023

Goed geluid

Geschreven voor: Trust GXT 415PS ZIROX

Ik heb deze gave Trust GXT 415PS Zirox Gaming Headset getest. De headset heb ik voor meerdere console gebruikt: de Playstation 5 en Nintendo Switch. Ik ben zeer tevreden over het gebruiksgemak. De headset zit prettig op mijn hoofd en het volume is eenvoudig te regelen. Erg blij en tevreden met de headset. Zeker een aanrader!

c**7@h**l.com 13-09-2023

Betaalbare goede gaming headset

Geschreven voor: Trust GXT 415PS ZIROX

Ik heb samen met mijn gezin deze Gaming Headset van Trust mogen testen.
Het eerste wat mij opviel bij het aanschaffen, was de prijs. In deze dure tijden is de prijs van 19,99 echt een scherpe prijs.
De headset wordt geleverd in een kleine verpakking, enigzins duurzaam doordat je de verpakking bij het oud papier kunt doen. Het ontwerp ziet er mooi uit, geen schreeuwende kleuren maar gewoon mat, die past bij de kleuren van de PS5.
De kinderen hebben deze headset uitgebreid getest, ze zijn een draadloze headset van die bij de PS5 hoort gewend. Maar wat me opviel, is dat ze geen enkel moment hebben geklaagd over het feit dat het niet draadloos is, de kabel heeft een lengte van 1,2 m. En ze gingen gewoon op een stoel voor de tv zitten of op de bank. Tijdens het gamen wordt er altijd volop gecommuniceerd met elkaar en daarbij was het geluid duidelijk en konden ze goed met elkaar communiceren met de microfoon. Wilden ze niet met elkaar praten dat klapten ze de microfoon in. Ze hebben de headset tevens ook getest op een Nintendo Switch en dit ging ook prima.
Ik heb zelf de headset ook getest. Heb het tijdens een online vergadering getest en ik merkte dat de pasvorm goed was, niet hard om de oren. Het geluid was prima en ik kon me duidelijk verstaanbaar maken tijdens het vergaderen. Tijdens het thuiswerken had ik de headset ook op en heb deze gebruikt om muziek te luisteren achter de laptop. Het enige was ik miste was een vorm van ruisonderdrukking.
Maar al met al mag je voor de aanschafprijs van 19,99 spreken van een goed prijs/kwaliteits verhouding.

Pluspunten

• goede prijskwaliteitsverhouding
  • goede pasvorm
  • goed geluid/microfoon

Minpunten

• ik had een betere ruisonderdrukking willen hebben.

p**s@y**o.com 12-09-2023
Geschreven voor: Trust GXT 415PS ZIROX

Fijne gaming headset. De headset beschikt over een aantal praktische functies zoals een klapbare microfoon, deze is makkelijk en snel te bedienen. Het geluid op de oorschelp is te dempen. De hoofdband is verstelbaar in verschillende lengtes.
Ook bij langdurig gebruik zit de headset prettig op de oren.
De headset produceert een goed geluid.
Goede prijs voor de kwaliteit die wordt geleverd.

d**o@m**e.com 12-09-2023

Degelijk en goed geluid is het belangrijkst

Geschreven voor: Trust GXT 415PS ZIROX

een simpele bedrade headset optie met goede prestaties. Voor wie bedraad prefereert zonder opladen. . Duidelijk geluid ondanks ontbreken ruisonderdrukking. Degelijke bouwkwaliteit tegen een zeer redelijke prijs. Een plus zou zijn geweest als de mic afneembaar zou zijn geweest en/of de headset inklapbaar zou zijn. Beveel hem graag aan. Heb het product getest.

Pluspunten

• Prijs
  • Bouwkwaliteit
  • Geluid

Minpunten

• Microfoon

kirstenw 11-09-2023

fijne koptelefoon

Geschreven voor: Trust GXT 415PS ZIROX

Product gekregen om te testen. Zit fijn op je hoofd, is verstelbaar. Het geluid is goed. De microfoon is stevig en gebruiksvriendelijk.

f**r@l**e.nl 09-09-2023

Geweldige gaming Headset

Geschreven voor: Trust GXT 415PS ZIROX

Wat een top product is de Trust GXT 415PS Zirox Gaming Headset. Wij mochten deze testen, waar wij ontzettend blij mee waren.

Bij binnenkomst zagen wij direct dat het een degelijk en kwalitatief goed product was. Direct maar aansluiten en testen maar dus.

De headset voelt licht maar degelijk aan. Het voelt comfortabel aan je hoofd en over de oren. Fijn dat ook de microfoon weg te klappen is.

Het geluid is echt waanzinnig. In het spel kun je nu helemaal opgaan. Je waant je echt in die omgeving en het is echt een hele belevenis! De headset heeft onze verwachtingen overtroffen en het is zeker een aanrader!

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Degelijk
  • Licht in gewicht

c**9@h**l.com 08-09-2023
Geschreven voor: Trust GXT 415PS ZIROX

Deze headset is ideaal om te gebruiken. Je pakt hem uit en hij heeft al meteen een wow factor kwa uitstraling. Hij is bij ons vooral door tieners getest. Ze vonden hem prettig zitten, zacht aan je oren, en er cool uitzien. Hij ging hard genoeg, ze hoorde goed en het was fijn om zelf je volume te kunnen regelen. Het enige minpuntje wat ze vonden was dat de spraak microfoon net te ver van hem mond af zat. Het was wel prettig dat je deze omhoog of omlaag kon doen. Ze moesten alleen wat harder praten.

Loes 08-09-2023

Eenvoudige headset voor het hele gezin

Geschreven voor: Trust GXT 415PS ZIROX

Deze headset doet het prima bij onze Playstation 5. Deze is aan te sluiten met een draadje en daardoor ook heel makkelijk voor de kinderen. De bediening is eenvoudig met een draaiknop voor het volume en een schuifje om de microfoon aan of uit te zetten. Het microfoontje is in en uit te klappen als je deze al dan niet nodig hebt. De headset is goed verstelbaar voor iedereen in het gezin en past bij de kinderen van 6 en 9 en bij de volwassenen. Het geluid is soms ietwat blikkerig maar over het algemeen gewoon goed. De prijs en kwaliteit verhouding vind ik goed. Het is een eenvoudige headset voor het hele gezin.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Makkelijk verstelbaar
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Geluid soms blikkerig