Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Tune 520 BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Yvon82 09-08-2023

Prettig geluid uit compacte on ear koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 520 BT

Ik wilde graag een on ear vergelijken met een in ear, die ik al in mijn bezit heb van JBL. Ik ben positief over dit product, ze geeft goed geluid en is makkelijk te bedienen. Daarnaast heeft ze een lange batterijduur, wat zeer prettig is. Nadeel is dat niet goed na te gaan is hoeveel energie er nog in de batterij aanwezig is. Al met al een goede ervaring!

Pluspunten

• Opvouwbaar
  • Geluid
  • Vormgeving
  • Bediening volume

Yvon82 09-08-2023

Goed geluid uit compacte on ear koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 520 BT

Ik wilde graag een on ear koptelefoon uitproberen. En vergelijken met in ear van JBL.

Pluspunten

• Opvouwbaar
  • Geluid

Mirajari 27-07-2023

Lange batterijduur en sensationele geluidservaring!

Geschreven voor: JBL Tune 520 BT

De JBL Tune 520BT is een ware gamechanger in de wereld van draadloze koptelefoons. Het geluid dat hij produceert is simpelweg verbluffend, met heldere vocals, krachtige instrumenten en een diepe, rijke bas. De koptelefoon is lichtgewicht en comfortabel, waardoor je urenlang kunt genieten van je favoriete tracks zonder ongemak. Met zijn draadloze vrijheid en indrukwekkende batterijduur is de Tune 520BT een absolute must-have voor muziekliefhebbers.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Efficiënt
  • Comfortabel

jbiggelaar 26-07-2023

Lekkere bass

Geschreven voor: JBL Tune 520 BT

Ik heb deze JBL Tune 520BT nu een maand en ben vooral tevreden over het goede geluid dat uit deze lichte koptelefoon komt. Het verbinden met de smartphone is overigens ook heel gemakkelijk en zorgt voor geen probleem. De koptelefoon heeft een mooi diep basgeluid en klinkt lekker. Het enige nadeel vind ik toch wel dat een on-ear koptelefoon is. Ik heb altijd een over-ear koptelefoon gehad en wilde nu iets anders proberen. Uiteraard is dit puur persoonlijk maar ik vind dus over-ear fijner zitten.

Pluspunten

• Bass
  • Verbinden
  • Licht

RSeubring 21-07-2023

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 520 BT

Ik heb deze fijne koptelefoon een aantal weken getest. Bij het openen van het pakketje werd ik meteen vrolijk. De koptelefoon heeft een mooi design en is draadloos. Daarnaast is de koptelefoon handig en gemakkelijk te verstellen aan beide kanten. Helaas gaat de koptelefoon wel iets knellen na een tijdje. Niet geheel onbelangrijk, het geluid is geweldig! Je zit echt even in je eigen wereld als je deze koptelefoon draagt. De koppeling met de app was lastig. Bluetooth herkende de koptelefoon niet direct. Persoonlijk heb ik, ondanks er fantastisch geluid uit deze koptelefoon komt, toch de voorkeur voor oordopjes. Dit is wat subtieler en dat vind ik zelf fijner als ik een stuk ga wandelen met muziek op.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Draadloos

Minpunten

• Knelt na een tijdje
  • Koppelen met app lastig

Mavi83 21-07-2023

Prima geluid, topper in deze prijsklasse

Geschreven voor: JBL Tune 520 BT

Een hele fancy koptelefoon, mooie vormgeving, inklapbaar, makkelijk mee te nemen én een topgeluid. Heel fijn om met deze koptelefoon mijn Spotify-playlists te kunnen luisteren. Ook de luisterboeken klinken hier prima op. Opladen gaat snel en batterijduur lijkt oneindig; ik heb tussendoor nog niet op hoeven laden. Verder is de koptelefoon vrij basic, geen noise-cancelling en een beetje krappe oorschelpen (vooral na lang dragen voelt het onprettig). Dus voor af en toe een uurtje prima maar voor landurig gebruik zou ik eerder gaan voor een over-ear koptelefoon met wat meer opties. Verder makkelijk in gebruik, even uitvogelen hoe je moet koppelen en waar de knopjes voor zijn en dan wijst het zich vanzelf. Al met al prima koptelefoon in deze prijsklasse.

Pluspunten

• Prijs
  • Geluid!

Minpunten

• Iets knellend na lang gebruik
  • Geen noise-cancelling

Liss97! 20-07-2023

Heerlijk geluid

Geschreven voor: JBL Tune 520 BT

Wat een heerlijk geluid komt er uit de koptelefoon, mooi helder en een fijne bass. Ook sluit het je helemaal af van de buitenwereld. Geen geluiden van razende auto’s/toeterende auto’s, gillende kinderen of wind.
Het is jij en je muziek/podcast of wat je ook luistert via een koptelefoon.
Ik wil zelf nu niks meer anders

mvandenhelm 20-07-2023

fijne gebruiksvriendelijke headset

Geschreven voor: JBL Tune 520 BT

Deze JBL zit erg comfortable bij mij, mijn vriend vindt de oorschelpen te klein. Het is een degelijk ontwerp en ziet er meer dan prima uit. De bediening via app ook de tevens knopjes zijn makkelijk en zeer gebruiksvriendelijk

Daarnaast is het geluid kraakhelder echter zit er helaas geen noise cancellation op zoals op de duurdere modellen.
Het installeren en koppelen met de de telefoon was mij eerste niet deuidelijk totdat ik door kreeg dat ik eerste de JBL app moest installeren, daarna was het erg eenvoudig en zonder problemen te koppelen.

leuk is dat indien je hem afzet o.a. spotify pauzeert en weer verder gaat als je hem opzet. Voor dit geld is het een zeer fijne bluetooth headset zonder teveel fratsen.

Pluspunten

• draadloos
  • gebruiksgemak
  • degelijk

RobinS 15-07-2023

Zeer goed na beetje aanpassing!

Geschreven voor: JBL Tune 520 BT

Ik heb deze hoofdtelefoon nu een tijdje in gebruik en vind dat het geluid vrij goed is, beter dan ik had verwacht eigenlijk. De bass overheerst echter wel, maar dit is aan te passen via de app (equalizer).
De hoge tonen worden ook goed weergegeven. Dat vind ik erg goed, zeker voor een hoofdtelefoon in deze prijsklasse. De hoofdtelefoon is handig opvouwbaar, dit vind ik ook erg prettig.Wat iets minder is, is dat hij na een tijdje knelt. Ik zou hem geen uren achtereen kunnen gebruiken als ik zou willen.
Nog een belangrijk pluspunt is de lange batterijduur! Over het algemeen dus heel tevreden!

Pluspunten

• App JBL
  • Midden en hoge tonen
  • Bass weergave na aanpassing

Minpunten

• Out of the box de bass wat overheersend
  • Toch wat strak, klemt na lang gebruik

denisevissers74@gmail.com 13-07-2023

Wat een goede koptelefoon is dit

Geschreven voor: JBL Tune 520 BT

Wat is dit een fijne koptelefoon ik was op zoek naar een koptelefoon voor als ik naar het werk ga op de fiets geen wind meer hoor tijdens het muziek luisteren nou dat is gelukt deze koptelefoon is echt perfect je hoorde er geen wind door en sluit mooi aan op men oren knopjes werken goed verbind makkelijk met je telefoon opladen gaat erg snel ik zou deze mooie koptelefoon zeker aanraden