Tristar KZ-1224 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar KZ-1224 zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

Trudy 25-01-2016
Geschreven voor: Tristar KZ-1224 zwart, rvs

Dit koffiezetapparaat heb ik voor de camping gekocht, maar thuis alvast even uitgeprobeerd.
Heerlijke koffie, goed heet, zelfs na een uurtje was de koffie nog goed warm.
Van door anderen genoemde kliederboel heb ik niets gemerkt, bij mij werkte alles zoals het moet.
Je kan er ongeveer een liter koffie mee zetten.

Marvas Aiel 31-08-2014
Geschreven voor: Tristar KZ-1224 zwart, rvs

Hoe durf je een dergelijk produkt te verkopen. Werkelijk alles aan het apparaat deugt niet, op het uiterlijk na. Waterreservoir vullen en koffie inschenken zonder knoeien gaat niet. Bij het zetten van een volle pot is de kans groot dat het een waterballet wordt, want de filter sluit niet goed aan op de thermoskan, waardoor de koffie naast het apparaat stroomt. Ook houden zowel het warmhoudplaatje als de thermoskan de koffie niet warm. Al direct na het zetten is de koffie aan de lauwe kant, laat staan als je na een kwartiertje nog een kopje wil.
Nooit meer een Tristar-produkt voor mij.

Mariolies58 02-07-2014
Geschreven voor: Tristar KZ-1224 zwart, rvs

Niet kopen. Ziet er leuk uit maar reservoir is zonder lekken niet te vullen. Koffie inschenken; kan zit onder de koffie kopjes zitten onder de koffie een en al geklieder.
Denk maar eens aan de melk kannetjes van vroeger koffiemelk liep ook altijd daar waar het niet moest zijn.
Erg jammer

maggy16 13-11-2012
Geschreven voor: Tristar KZ-1224 zwart, rvs

Vast waterreservoir, moeilijk te vullen zonder knoeien. Als alles goed gaat, heeft dit apparaat opvallend weinig gemalen koffie nodig voor een lekker pittig bakkie. Maar meestal gaat het fout. Het filter loopt niet snel genoeg door, waardoor het filterzakje ineen kan zakken. Dan komt er drab in de koffie en verstopt de drupstop waardoor een deel van de koffie helemaal niet meer doorloopt. Soms loopt zonder duidelijke aanleiding de koffie niet in de kan, maar er buiten langs. Soms ligt er een plas warm water onder het apparaat waar ik de oorzaak/herkomst nog niet van heb weten te achterhalen. De thermoskan schenkt niet prettig en het is vrijwel onmogelijk de koffie zonder morsen in de kop te krijgen. Ik heb de bon nog dus ik ga straks terug naar de winkel.

Teleurgestelde koffieliefhebber 08-08-2012
Geschreven voor: Tristar KZ-1224 zwart, rvs

Het apparaat ziet er mooi uit (zeker voor deze prijs), maar daarmee is ook alles gezegd. Het water loopt veel te snel door waardoor de deksel van de pot het niet goed kan verwerken. Dus: regelmatig een overstroming als je niet oplet en maar een halve kan koffie. Jammer.

Een gebruiker zonder de suiker 01-12-2011
Geschreven voor: Tristar KZ-1224 zwart, rvs

Tja, wat moet een koffiezetapparaat eigenlijk doen ?
Gewoon koffiezetten toch ?
Prima apparaatje, mits je de druppelstop maar even verwijderd (om een bruine waterpoel rondom je apparaat te voorkomen) en ook maar even de deksel van de kan verwijderd omdat hij anders zonder de druppelstop overspoeld. De kan helemaal maar vervangt door een andere want wij noemen ons bakje troost inmiddels een bakje klieder. O, ja en zet je gaspit alvast aan om de koffie na het zetten warm te houden.
En als je toch drie koppen koffie wil gooi dan met een maatbeker 5 a 6 koppen water in het apparaat, als je het nog zien kan vanwege de condens.
Hij is wel vliegensvlug met het erdoorheen stuwen van het water in tegenstelling tot mijn inmiddels 3e senseoapparaat die na antikalk behandelingen en schoonmaaktoestanden slechts een half bakje eruit wist te persen na de druk op 2 kopjes.