De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko B5RCNE366HXB1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ikram 27-01-2024

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Beko B5RCNE366HXB1

Ik heb deze koelkast mogen testen en ik ben ontzettend tevreden met de Beko B5RCNE366HXB1 Harvest Fresh koel-vriescombinatie.De koelkast is lekker ruim en ik kan al mijn boodschappen erin kwijt. Daarnaast is er echt nagedacht over de ruimte en kun je zo planken verschuiven om bijvoorbeeld een soeppan kwijt te kunnen.

Daarnaast heb ik echt het gevoel dat de HarvestFresh mijn groenten en fruit langer vers houdt. Ook ben ik tevreden over het geluidsniveau van de koelkast, deze is bijna geruisloos.

Al met al kan ik de Beko B5RCNE366HXB1 Harvest Fresh koel-vriescombinatie ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en geavanceerde koelkast met innovatieve functies die de versheid van voedsel verlengen.

Enige minpunt wat ik kan bedenken is de kleur, maar dat is persoonlijk. Voor mij had de koelkast wat lichter gemogen of juist wat donkerder.

Pluspunten

• Ruimte
  • Geluidloos
  • Flexibiliteit in indeling

r**********@g******** 21-01-2024

Koelkast Beko review.

Sinds 17 januari deze koelkast hier voor een review,
Na het uitpakken van de koelkast viel het mij op dat er veel producten in de koelkast kan en dat er verschillende handige dingen bij zitten waaronder een flessenhouder een eierenhouder dit maakt de ruimte in de koelkast nog beter.

De koelkast verbruikt weinig stroom en is fluisterstil. Op de voorkant zit een mogelijkheid om de temperatuur van de koel en van de diepvries te regelen in een handig display.

Temperatuur koelkast in te stelling op:
2, 4, 6, 8 graden
Temperatuur diepvries in te stellen op:
-18, - 20, - 22, en op - 24 graden
de koelkast ziet er modern uit met een aluminium uitstraling kan je dit apparaat overal wel plaatsen.

J Koedijk 20-01-2024

Echt een aanrader

Geschreven voor: Beko B5RCNE366HXB1

Ik ben zeer tevreden over deze Beko koelkast. Hij is optimaal in gebruiksgemak doordat er goed is nagedacht over de indeling met verstelbare planken en handige deurvakken. Zo blijft de koelkast altijd goed georganiseerd. Het bedieningspaneel voor de temperatuurinstellingen is ontzettend makkelijk te bedienen. Daarnaast maakt het dubbele deursysteem het makkelijk om snel bij de koel- en vriesruimte te komen. Wat ik vooral heel bijzonder vind is de HarvestFresh technologie, die de versheid van groenten en fruit behoudt door natuurlijk daglicht na te bootsen. Ik heb namelijk oprecht het idee dat mijn groente en fruit op deze manier langer vers blijven. Een minpunt is wel dat ik persoonlijk vind dat de koelkast relatief hard bromt als hij moet bijkoelen of vriezen nadat de deur even heeft opengestaan. Bijvoorbeeld na het inladen van de boodschappen. Verder is hij gelukkig erg stil.

Pluspunten

• Harvest fresh
  • Logische indeling
  • Ruime koel- en vriesvakken
  • Zelf temperatuur instellen

Minpunten

• Brommend geluid als hij koelt

mivdbroek 19-01-2024

Koel/ vries combi met veel ruimte

Geschreven voor: Beko B5RCNE366HXB1

Prachtige koel/ vries combinatie met veel licht en ruimte in het koelgedeelte. De vriezer is iets kleiner qua inhoud maar toch kan je er veel in kwijt. Erg tevreden met deze koelkast.

Pluspunten

• Veel ruimte in koelgedeelte
  • No frost in de vriezer
  • Veel licht in koelgedeelte

Minpunten

• Minder inhoud in vriesgedeelte

r*******@g******** 17-01-2024

Goede koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Beko B5RCNE366HXB1

Ik heb de koel/vriescombinatie mogen testen. Levering via PostNL was slecht. Ik heb daardoor zelf de combinatie uitgepakt en geplaatst. Plaatsen gaat erg gemakkelijk en verschuiven ook. Lijkt wel of er wieltjes onder de combinatie zitten. Is wat anders bij andere koelkasten of vriezers, die je vaak moet verschuiven. De deur verplaatsen gaat ook gemakkelijk als je een beetje handig bent.
Vriezer werkt prima. De snelvriezer zorgt ervoor dat de vriezer binnen korte tijd op temperatuur is. Koelkast is ook prima. Mooi van binnen verlicht. Het instellen van de temperatuur gaat eenvoudig. Je hebt de handleiding eigenlijk niet nodig.

Minpunt is dat er geen verlichting zit in het vriesgedeelte.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • werkt goed
  • mooi design

Minpunten

• geen verlichting in vriesgedeelte