Hisense RS711N4AFE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense RS711N4AFE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

z***********@i********* 03-05-2024

Zdr

Geschreven voor: Hisense RS711N4AFE

Ik ben erg tevreden met de koelkast zowel functioneren als uiterlijk erg naar verwachting

e**c@g**l.com 06-10-2023

Beter en goedkoper dan de concurrent

Geschreven voor: Hisense RS711N4AFE

Beter licht binnen, laden op wieltjes, display aan buitenzijde positief. Installatie filter achterzijde en uitnemen ijsblokjes is wat lastiger.

Pluspunten

• Licht binnen en buiten
  • Display

Minpunten

• Extern filter
  • Uitgave ijsblokjes

jazzvbiljon@gmail.com 17-08-2023

Excellent choice!

Geschreven voor: Hisense RS711N4AFE

This is such a spacious fridge. Big enough for a family of 4 and so much space for plenty of food. Was the perfect addition to our kitchen. Doors also opens easily enough so the kids can help themselves. Freezer items freezes very well. Very happy with this product!

Pluspunten

• Spacious

Officiele reactie van Atag 18-08-2023

Dear Mister / Misses / Miss,

Wow, a 10! We really enjoy it when our consumers are happy with their new appliance 😀

You mention that the new fridge is spacious and the freezer also works very well.

We would like to thank you for your kind words and wish your family a lot of cool drinks and delicious food!

With kind regards,
Suzan

rob83 18-07-2023

Erg ruim en veelzijdig

Geschreven voor: Hisense RS711N4AFE

Ik heb deze koelkast 3 weken getest voor kieskeurig. Wat past hier veel in zeg! Ik heb de koelkast tijdens deze periode ingezet als 2e koelkast, en hij is ideaal gebleken voor feestjes. De mogelijkheid om het linker gedeelte ook als koeling te gebruiken is geniaal. Er passen maar liefst 12 kratten bier in plus frisdrank en wijn! Temperatuur aanduiding is ook nauwkeurig en kan voor links en rechts apart worden ingesteld.

Pluspunten

• ruim
  • makkelijk te bedienen
  • vriezer ook om te zetten naar koeling

Minpunten

• vette vingers snel zichtbaar

Officiele reactie van Atag 20-07-2023

Beste Rob,

Wat leuk dat jij deze mooie side-by-side hebt getest. Super handig dat de testperiode precies samen is gevallen met jouw feestje, precies het moment dat de extra ruimte erg welkom is. Wij gaan er van uit dat jou feestje een groot succes was!

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou nog heel veel koelplezier!

Renske1986 17-07-2023

Waanzinnige koelkast.

Geschreven voor: Hisense RS711N4AFE

Ik heb deze Amerikaanse koelkast een aantal weken mogen testen. Het eerste wat mij opviel is dat er, voor mijn gevoel, een enorme gevaarte werd bezorgd. Maar toen deze koelkast eenmaal op z'n plek stond voelde hij totaal niet meer lomp aan. Wat tevens ook weer verrassend is want als je hem dan opent verbaas je je over de hoeveelheid ruimte die deze koelkast biedt. Deze koelkast heeft een hele fijne indeling en beschikt over vele handige functies. Zo zorgt de 'No Frost' ervoor dat er geen ijsvorming in de vriezer ontstaat en beschikt de vriezer ook over een zogenoemde 'Freezer Convert' functie. Deze functie maakt dat je het vriesgedeelte kan gebruiken als een 'Chill Zone'. Dit is enorm handig wanneer je een feestje geeft en dus behoefte hebt aan meer ruimte om je flessen drinken (en hapjes) te kunnen koelen. Ook is het dan fijn dat er in het vriesgedeelte schappen zijn om flessen in te kunnen zetten. Verder is deze koelkast superstil (38 dB) en heeft hij diepe en ruime lades voor je versproducten. Ik ben helemaal enthousiast en raad deze koelkast zeker aan.

Pluspunten

• Stil
  • Hoeveelheid inhoud
  • No Frost
  • Fast Freeze
  • Freezer Convert

Officiele reactie van Atag 20-07-2023

Beste Renske,

Bedankt voor de enthousiaste en uitgebreide review. Erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de inhoud, indeling en de verschillende functies zoals de No Frost.

Wij wensen jou vele jaren van koel- en vriesplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Arjan 14-07-2023

Dol op de Hisense RS711N4AFE Amerikaanse koelkast!

Geschreven voor: Hisense RS711N4AFE

Ik ben absoluut dol op mijn Hisense RS711N4AFE Amerikaanse koelkast! Ik mocht deze koel/vries machine testen. Met zijn LED-verlichting, plateau vriezer en vrieslades, No Frost-systeem, My Fresh Choice-functie, Fast Freeze-optie, Multi Air Flow-technologie en Inverter Compressor is deze koelkast echt een topper. Nooit meer gedoe met ontdooien, altijd een gelijkmatige temperatuur en zelfs de mogelijkheid om meer koel- of vriesruimte te creëren. En als kers op de taart verbruikt hij ook nog eens minder energie. Ik raad de Hisense RS711N4AFE ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en efficiënte koelkast.

Pluspunten

• Plateau vriezer én vrieslades
  • Fast Freeze-optie
  • LED-verlichting in koel en vries ruimte
  • Gelijkmatige temperatuur verdeling
  • Voldoende legplanken en diepe lades

Minpunten

• Geen ijsblokjesmachine in de deur
  • Deuren gaan zwaar open

Beste Arjan,

Jouw enthousiasme knalt door het scherm! Wat leuk dat jij zo blij bent met de RS711N4AFE. Het gebruiksgemak, de handige en verstelbare indeling en natuurlijk de duurzaamheid bevallen jou gelukkig goed!

j************@h********* 14-07-2023

Amerikaanse koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Hisense RS711N4AFE

Prijs / kwaliteit meer dan prima. Fijne en overzichtelijke Amerikaan, werkt goed

Pluspunten

• Werkt goed
  • Mooie uitstraling
  • Makkelijk te bedienen
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Nog geen

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie reviewscore! Wat fijn dat jij zo tevreden bent met deze mooie side-by-side!

Rachelle 13-07-2023

Mooie uitstraling, ruim en praktisch in gebruik

Geschreven voor: Hisense RS711N4AFE

Blij dat we dit mooie apparaat koeler en vriezer ineen mogen testen, in een heel donkere, bijna zwarte metallic uitvoering. Straalt zeker klasse uit. Wij hadden extra ruimte gemaakt voor deze Amerikaan en dat was maar goed ook, want hij paste net door onze keukendeur (oudere woning), maar werd vakkundig geinstalleerd. Het is een toestel met meer dan voldoende ruimte voor ons gezin van 4-personen.

Pluspunten

• kwalitatieve uitstraling
  • zeer ruim voor 4 personen
  • eenvoudige instelling/bediening
  • no frost
  • vriesdeel ook voor koeling in te zetten

Minpunten

• deur koelkast opent zwaar (sterke magneet..?)

Beste Rachelle,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je onze koelkast hebt willen testen en de ruimte en design een positieve invloed hebben gegeven.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke

Agnetha 11-07-2023

Hele fijne ruime combi!

Geschreven voor: Hisense RS711N4AFE

Wauw wat een mooie koelkast! De koelkast is mooi strak van vorm en design ook de kleur (zwart) past helemaal bij deze tijd. Ik mocht de koelkast testen en heel eerlijk moest ik de eerste paar dagen even wennen maar na een week was ik gewend en wil ik eigenlijk niet meer zonder! Voor mij is de ruimte in de koelkast en in het vriesgedeelte echt het belangrijkst en ruimte heb je zeker wat ik ook erg prettig vind is dat de vriezer echt snel vriest! Ben jij op zoek naar een losse koel/vries combi die mooi oogt ruim is en snel vriest dan raad ik deze zeker aan! Wij willen niet meer zonder deze fijne combi!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Diepe lades
  • Vriest snel
  • Geen ijsblokjes maker in de deur
  • Anti vries

Minpunten

• Maakt soms wat lawaai

Officiele reactie van Atag 13-07-2023

Beste Agnetha,

Wat leuk dat jij deze mooie koel- vriescombinatie getest hebt en dat jij de moeite hebt genomen om deze leuke review te schrijven! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over de ruimte die het toestel biedt. En natuurlijk wil het oog ook wat! Het mooie design is vast en zeker een pareltje in jouw keuken!