Samsung RB34C704DB1/EF - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB34C704DB1/EF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank 02-02-2024

Samsung Koel-vriescombinatie RB34C704DB1

Geschreven voor: Samsung RB34C704DB1/EF

Een top koelkast. Erg ruim koel en vriesvak. Geluidsloos. Super handige verhoudlade met in stelbare luchtvochtigheid zone!! Een aanwinst in je keuken.

FerryLos 30-01-2024

Prachtige ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB34C704DB1/EF

Ik ben de gelukkige die deze prachtige koelkast heeft mogen testen. Want wat een prachtig design heeft deze Samsung! Vooral aan de buitenkant, maar ook zeker aan de binnenkant. Daarnaast valt ook de mogelijkheden op, want wat een ruimte voor al je boodschappen! Zowel in het koel- als vriesgedeelte kun je meer dan genoeg kwijt! En no frost! Wat een verademing! Na het koppelen met de SmartThings app kun je het verbruik van de koelkast bekijken en gem zelfs in een speciale Energy modus plaatsen. En dat scheelt op dagelijkse basis toch weer een paar centen! Even snel laten koelen of vriezen kan ook via je telefoon, ideaal! Binnen in de koelkast is de verlichting ook meer dan in orde, waardoor je uitstekend zicht hebt op de hele inhoud! En dan is hij ook nog eens lekker fluisterstil, op af en toe een licht brommetje na... Ik ben verliefd en overweeg deze absoluut in huis te houden! Zeker nu er gezinsuitbreiding op komst is!

Pluspunten

• Prachtig design
  • Zeer ruim
  • Lekker stil
  • Energieuinig
  • No frost

JLo 30-01-2024

Mooie uitgevoerde koelkast met veel koel en vriesruimte

Geschreven voor: Samsung RB34C704DB1/EF

Nadat ik deze koelkast een aantal weken heb mogen testen kan ik alleen maar zeggen dat dit een fijne koelkast in gebruik is. Er zit veel ruimte in zowel het koel als vriesgedeelte. De koelkast is snel op temperatuur en heeft de mogelijkheid om snel te koelen en vriezen als er producten snel af moeten koelen.
De uitvoering oogt niet groot maar er zit veel meer ruimte in dan je zou denken. Zowel in de deur als in de koelkast zelf kan je flessen rechtop bewaren. De schappen zijn in hoogte te verstellen, De koelkast heeft twee lades waar je zelf d.m.v. een schuif en draaiknop de vochtigheid en temperatuur instellen waardoor de producten langer vers blijven.
Het bedieningspaneel zit in de deuropening verwerkt, hierdoor ben je geen ruimte kwijt in de koelkast zelf , net zo als de verlichting. Deze zit aan de voorkant van de bovenkant van de koelkast. Hierdoor geen rare uitstulping boven een schap en geen schaduw van producten die voor de verlichting neergezet kunnen worden. Hierdoor zijn alle producten door de hele koelkast goed zichtbaar.
Ook de vriezer is meer dan groot genoeg met drie lades. En ook niet onbelangrijk: No Frost, dus niet meer ontdooien en geen ijsvorming op de producten.
Via Wifi kan de koelkast aan de Smart things app van Samsung toegevoegd worden. Je krijgt een melding als je koelkast langer dan gebruikelijk open blijft staan, je kan je energie verbruik bijhouden en zelf een energy mode inschakelen om energie te besparen.
Als je consequent bent kan je in de app invoeren wat er aan inhoud in de koelkast ligt, zodat je bij boodschappen doen de app kan raadplegen voor wat er nog in de koelkast ligt.
Al met al een fijne koelkast en voor mij een overweging om deze aan te schaffen als mijn huidige koelkast vervangen moet worden. Vooral ook omdat de prijs-kwaliteitverhouding in goede balans is.

Pluspunten

• Veel ruimte in zowel koel als vries gedeelte
  • verstelbare schappen
  • goede verlichting
  • vrijwel geluidsloos

Hiek456 28-01-2024

Ruime moderne koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB34C704DB1/EF

Afgelopen weken heb ik de koelvries combinatie mogen testen. Allereerst was ik meteen erg onder de indruk van het design van het apparaat. Hij is erg mooi vormgegeven. Hij heeft een strak en moderne uitstraling. Het is fijn dat er geen uitstekende hendels aanzitten.
De binnen van het apparaat is erg ruim. Het vries deel heeft drie ruime lades die erg soepel open en dicht gaan. Het koel deel is ook erg ruim opgezet. De planken kunnen op verschillende hoogtes en 1 plank is zelfs inklapbaar waardoor je snel ruimte kan creëren. De koeling is ook prettig verlicht. Er zijn twee verschillende lades die erg prettig zijn voor het bewaren onder andere groente. De onderste la heeft de mogelijkheid om de lucht vochtigheid in te stellen wat handig kan zijn bij bepaalde soorten groente en fruit. De bovenste lade is zelfs voorzien van de optie om de la in te delen in twee op maat te maken vakken en daarbij verschillende temperaturen te kiezen.
In de overzichtelijke SmartThings app kan je erg gemakkelijk deze koelvries combinatie configureren en bedienen. Het geeft de mogelijkheid om zowel de temperatuur van het koel als het vries deel op afstand aan te passen. Daarnaast kan er gebruik gemaakt worden van de AI Energy Mode, die ervoor zorgt dat het apparaat slim met energie omgaat. Bij mij gaf de app bijvoorbeeld aan dat binnen 1,5 week 10% energie kosten waren bespaard.
Over het algemeen was ik dus erg tevreden over dit apparaat. Het enige nadeel vind ik dat het apparaat best wat geluid kan produceren.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Ruim
  • Modulair
  • Fijne lades

Minpunten

• Niet super stil

b***************@g******** 20-01-2024
Geschreven voor: Samsung RB34C704DB1/EF

Deze koelkast heeft echt indruk op me gemaakt! Ik heb deze koelkast mogen testen, en ik dacht eigenlijk een koelkast is een koelkast. Maar daar kom ik op terug. De ruime indeling maakt het super overzichtelijk, en het gebruiksgemak is top. Het overvloedige licht binnenin zorgt voor een zeer helder zicht op alles wat je in je koelkast hebt liggen. En laten we het niet vergeten - de buitenkant is ook nog eens prachtig geborsteld zwart . Een echte aanwinst voor elke keuken!

De deur slaat niet open als hij is volgeladen met frisdrank. De deur blijft licht in gebruik. Zelf met een verjaardag. En je propt de koelkast extra vol dan blijft hij ruimtelijke en overzichtelijk. Dan heb je ook nog
met zijn twee afzonderlijk in te stellen groenteladen. Het instellen van het vochtgehalte vergt even wat gewenning, maar eenmaal onder de knie is het ideaal. Een slimme feature voor wie graag controle heeft over de versheid van groenten. En dit zijn echt grote laden. Wat prettige werk. Ik vind het dan ook echt oprecht een fijne koelkast