Liebherr CBNsda 5723 Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNsda 5723 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m********@h********** 01-12-2023
Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5723 Plus

De koelvriescombinatie heeft een zeer mooie esthetische vorm en afwerking.
Handgreep weggewerkt in de deuren.

Zeer functioneel met de 2 biofresh laden en de ijsblokjes maker.
Kleine aanpassing was benodigd voor een biofresh lade en daarvoor komt de leverancier langs.
Registratie op koelen.nl is benodigd.
De 5 plus 2 jaar garantie en zekerheid geeft een fijn gevoel.
Deze koelkast gaat met gemak 15 jaar mee. De rubbers zijn 8 jaar zeker gesteld. Daarna eenvoudiger te vervangen dan bij de oude koelvriescombinatie😊👍🏻

k****@p******** 15-11-2023

Liebherr steekt er bovenuit

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5723 Plus

Fraaie koel/vriescombinatie, vandaag, 14/11/‘23 ingericht.
Onze tweede Liebherr want:
Liebherr is dè innovator en voorloper in koeltechniek, isolatie, vormgeving en features.
Verbruik is minimaal door de gebruikmaking van de nieuwste isolatietechnieken.
Biofresh vochtig voor groenten en droog voor vlees en zuivel geeft verlengde versheid.
Optimale ruimte-indeling geeft overzicht van je gekoelde producten.
Persoonlijk: design en inrichting overzichtelijk en ingetogen.
AdK

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Biofresh 2x
  • Inrichting
  • Onderhoudsarm

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing Nederlands mag wat verbetering

f*******@x******** 08-11-2023
Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5723 Plus

Het is een mooie koelkast, die goed koelt en energiezuinig is. wij ervaren twee minpuntjes:
De ijsblokjesmaker in de diepvries werkt niet zo eenvoudig als het wordt voorgesteld, de blokjes blijven vastzitten in het bakje.
er verzamelt zich vocht in de afsluitstrip van de diepvries. Dit moeten we regelmatig droogmaken.

e************@g******** 04-11-2023
Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5723 Plus

De vorige koelvriescombinatie had naar 25 jaar trouwe dienst de geest gegeven. Ik had de Liebherr CBNsda 5723 Plus al bij vrienden gezien, dus de keus was niet zo moeilijk. In deze koelkast is koel echt koel. En het klopt met Biofresh blijft alles langer goed. Was mijn vorige koelvriescombinatie maar eerder defect gegaan.

Jacques 31-10-2023

Functioneel, zuinig en degelijk

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5723 Plus

Voor mij was de keuze voor Liebherr niet moeilijk als je voor een goed en degelijk koel-vries combinatie wil gaan. Zij ontwikkelen een doordacht product en blijven innoveren. Dit apparaat hoeft niet ontdooit te worden (mits de deur gesloten blijft uiteraard), is energiezuinig en je hebt gemakkelijk ijsblokjes. Ruime kast met veel mogelijkheden en fraai afgewerkt.

Pluspunten

• Functioneel
  • Degelijk
  • Energiezuinig
  • Niet ontdooien
  • Mooi afgewerkt

I**8@h**l.com 06-10-2023

Aanrader

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5723 Plus

Prima product, hoge kwaliteit en zuinig in verbruik.
Erg tevreden. Nu 1 maand in gebruik.

Pluspunten

• Afwerking
  • Zuinig

Minpunten

• Groot apparaat, je moet er de ruimte voor hebben!

m**3@g**l.com 30-09-2023

Prima koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5723 Plus

Prima koelvriescombinatie, na 13 jaar een andere Liebherr koelvriescombinatie gehad te hebben overgestapt naar deze energie zuinige combinatie. Het instellen van het vriesgedeelte is in het begin lastig.

Pluspunten

• 2 groentelades

Rob 12-08-2023

Indien voldoende budget kopen zeker voor de langer termijn.

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5723 Plus

Koel-Vriescombinatie gekocht op advies van de firma (winkelier) Stadhouder, nadat we de technische specificatie hadden doorgenomen. We hebben deze keus gemaakt omdat we een separate diepvries- en koelkast hadden nu alles in één kast, leeftijd kasten circa 12en 10 jaar. Wat ook meetelde is energie verbruik van deze kast. Laatste moet nog wel blijken, hopelijk geen VW verhaal. Andere reden is dat afwerking binnenzijde en materiaal keuze ons iets steviger overkomt, ook dat moet blijken in de toekomst met kunststof en verschillende temperaturen over de jaren heen.

Robert 28-06-2023

Stijlvolle kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5723 Plus

De aankoop van deze koel-vrieskombinatie werd sterk beïnvloed door de jarenlange goede ervaringen met het merk Liebherr, de hoge kwaliteit en mogelijkheden van het interieur van de kast,het sobere doch chique uitstraling van het uiterlijk ,en doorslaggevend het zeer lage energieverbruik met laag geluidsnivo.De uitgebreidde garantiemogelijkheden zijn een super service.De levering en plaatsing van de kast is erg vakkundig gedaan door Molenaar witgoed te Dordrecht.

Pluspunten

• vormgeving
  • interieur mogelijkheden en kwaliteit

Minpunten

• geen

c*******@k********* 17-04-2023

Prima koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5723 Plus

Om de 2 weken krijg ik verse biologische groenten (en fruit) dus best veel. Het was altijd “hoe krijg ik dat allemaal in m’n koelkast en blijft er nog wel plaats over voor de andere dingen in de koeling “. Het gaf me altijd een gevoel van proppen.
Maar wat heerlijk, nu 2 biofresh-laden, waar alles met groot gemak inpast en het is en blijft inderdaad er heel fris uitzien alsof ik het net binnen heb gekregen.Daar kan ik echt blij van worden. Bovendien hou ik nu meer dan genoeg ruimte over voor o.a. melkproducten e.d.
De easy twist icemaker vind ik echt super. Zelf gebruik ik eigenlijk alleen maar in de zomer ijsklontjes, maar omdat ik het altijd zo’n gedoe vond met die ijsbakjes waar het water altijd overheen wiebelde, kwam het er in de praktijk op neer dat ik eigenlijk nooit ijsklontjes had. M’n bezoek zal blij zijn.
Al met al een mooie functionele koel/vriescombinatie. Ziet heel mooi uit en is uitzonderlijk stil.
Het was even een investering, maar daarvoor heb je ook een prima koel/vriescombinatie.

Pluspunten

• Biofreshladen-inhoud blijft heel fris
  • Heel stil
  • Easy twist icemaker
  • Goede verlichting

Minpunten

• Nog niet gevonden

x*********@g******** 25-01-2023

Zeer stil, mooie vormgeving

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5723 Plus

Liebherr koelkast is enorm stil, mooie vormgeving en de opties zijn geweldig. 1 lade voor groente en fruit en 1 lade voor kaas en vlees. En..een handige ijsblokjes maker!

Pluspunten

• groot
  • stil
  • ijsblokjes maker
  • groente en fruit lade
  • kaas en vlees lade

Minpunten

• geen