Samsung RL58GQEIH zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 163 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL58GQEIH zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Kemp18 11-02-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Een fijne, ruime koelkast. Wij moeten wel even aan het geluid wennen. Fijn dat er een temperatuuraanduiding op zit.

Jajaap 09-02-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Een makkelijk te openen en te sluiten deuren door het toegepaste slimme open en sluitsysteem van Samsung.
Makkelijk schoon te houden door de gladde wanden.
Goede interieurverlichting waardoor alle inhoud goed zichtbaar is.
Ruime laden, met veel indeel mogelijkheden.
Pachtig design. Mooie ronding van de deurpanelen.
Prachtig gespoten.Gezellige moderne uitstraling.
Over tien jaar kan ik wat over de duurzaamheid zeggen. Dit is namelijk mijn eerste samsung koelvriescombinatie.
Het geluidsniveau is goed.

adam85 08-02-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Ik ben al een paar andere SAMSUNG, dus mijn beslissing om te kopen nieuwe koelkast. Ik ben tevreden in het algemeen, met name als het gaat om design, past perfect bij alle keukenapparatuur. EASY SET-nauwkeurige temperatuurregeling is groot plus. Diepte zijplaten groot die verhoogt de capaciteit van de koelkast. aparte vriezer heeft ijsplaat dat is een grote hulp. luidruchtige compressor één van de nadelen. een ander is moeilijk om de positie van de planken veranderen door het ontbreken van de mogelijkheid van het openen van de deur voldoende afstand. algemene indruk en evaluatie: geweldig!

Marco9970 06-02-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Vandaag de koelkast in gebruik genomen. Ziet er erg netjes en erg deugdelijk uit. Het geluidsniveau is zeer goed, de koelkast staat in een open keuken en is in de huiskamer niet hoorbaar.
Zeker een aanradertje!

Raphael28 05-02-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Groot, mooi en praktisch. Enige nadeel tot nu toe is dat Stekker zit aan het bovenkant van de koelkast. Nu moet ik een verlengkabel gebruiken omdat de stopcontacten onder de keukenkasten zijn.

Ik ben Kieskeurig 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Handige indeling, laag geluidsniveau, laag stroomgebruik. Je hoeft hem niet te ontdooien, dat doet ie zelf. Mooie kleur, handige deurgrepen, die deuren doen goed afsluiten.Mooie look.

M. de Brouwer 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Nu 1 week in bezit. Vooralsnog voldoet de koelvriescombinatie utstekend aan mijn wensen. De vormgeving is prachtig metname de handvaten, zijn voor mij een enorme aanwinst. Met één kleine handbeweging is de koelkast geopend. Verder vindt ik de verlichting bestaande uit ledlampjes byzonder geslaagd. Het geluid is nauwelijks hoorbaar. Dit alles in combinatie met een zéér laag energie verbruik ( A+++)is dit een geslaagde koop geweest.

W.v.Beerschoten 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Lekkere ruime koelvriescombi met veel gebruiksgemak en nofrost een hele goede koelvriescombi,met makkelijke schuiflade zowel in de koel als in de vrieskast.

Margriet Lohuis 30-01-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Eerste indruk is heel goed, overzichtelijke koelkast omdat de laden doorzichtig zijn. Je hoort de koelkast niet en er is een handig display aan de buitenkant.
Grote vriesladen en handige indelingen.

BP1973 30-01-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

De koelkast is ruim met een mooi design. Ook de handgrepen zijn fijn en de koelkast gaat makkelijk open en dicht. Het flessenrek is handig, minder handig is dat er geen flessen in de deur kunnen zonder bakjes erboven te verwijderen, zonde. Qua indeling heb je dus weinig mogelijkheden. De cool zone lade kan bijna niet open zonder het rubber van de deur te raken. Ook kunnen de lades niet geheel worden geopend. Ik heb nog geen ervaring met het gebruik dus ook niet met het geluidsniveau.

Rolf Ran 30-01-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Prachtige, robuuste koelkast in mooie kleur. Met stevige handgrepen en overzichtelijke indeling. De koelkast vormt de scheiding tussen onze kamer en keuken en maakt nauwelijks geluid.

Edr59 26-01-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Prachtig vormgegeven koelvriescombinatie. Door grote handgrepen gemakkelijk te openen. Led verlichting zorgt voor goed overzicht. Koelkast is goed in te delen met voldoende ruimte voor flessen, groente, vlees etc. Koelkast staat nu een paar dagen in huis, is absoluut fluisterstil. Mooi display met temperaturen, eenvoudig in te stellen. Ook alarm voor langdurig openstaan van de deur is erg handig. Over duurzaamheid valt nog niets te zeggen, kast staat pas een dagen in de keuken.

Henny Holtman 20-01-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Mooi vorm gegeven koel/vries combinatie met voldoende ruimte in zowel het koel als vries gedeelte, functionele lades in koelgedeelte voor bewaren groente
en het bewaar vak voor vlees e.d. voor vlees 0 graden.
en 2 aparte uitneembare ijsblokjes vakken. (2X)
Ook zeer fijn is de afzonderlijke mogelijkheid om de delen koelen vriezen onafhankelijk van elkaar op de buitenzijde van de deur in te stellen. Bij het openen van de deuren is afleesbaar wat de temperatuur in de koeler de vriezer en het 0 graden vak is.
Ook is de combinatie voorzien van een deur alarm.
Alom vind ik de combinatie aanrader qua functionaliteit en luxe voor een redelijke prijs.

NickyDS 19-01-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Koel vries combinatie is werkelijk erg mooi(de kinderen hebben op school al vol trots over de nieuwe koelkast verteld). We hebben het apparaat nu enkele weken in gebruik en voldoet volledig aan onze verwachtingen en veel meer.
We hebben er vlak naast gezeten toen hij net werd aangezet en zelfs mijn schat van een vrouw met belachelijk goede oren had absoluut niets te klagen.
zoveel ruimte dat we twee keer naar de winkel moesten en hij zit nog niet vol.
De vriezer vriest de spulletjes in een poep en een scheet in.
De bediening op de deur is belachelijk simpel als je daar niet uitkomt ben je toch echt wel een Eunuch genaamd Kelly die denkt dat hij een zij is en zijn junk maar moet tonen in de playboy.(vrijwillig traangas please) waarom was ik zo nieuwsgierig argggggggggggggggggg. IQtje van 80, minder dan een chimp logies.
De instellingen zijn erg volledig en duidelijk.
Zelfs een vakantie instelling en een deur alarm.
Het ijs mechanisme is niets minder dan geniaal.
De indeling van uit de fabriek is onovertrefbaar.
Normaal moet ik altijd wel iets perfectioneren (ja dat krijg je met zo'n nert met een IQ van twee Kelly's
Conclusie op alles incluis de prijs een DIKKE TIEN
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
Toppie.
:-) (-:

bominav 19-01-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Koelkast is gemakkelijk in gebruik alhoewel het prettig geweest zou zijn indien er meer mogelijkheden geweest zouden zijn om de schappen op andere hoogtes in te stellen.
Kast ziet er strak uit in een mooie zilveren kleur.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, de koelkast is pas enkele dagen in mijn bezit.
Geluidsniveau is zeer beperkt. ik hoor niets terwijl de koelkast toch in een open keuken staat.
Ik ben, tot nu toe, zeer tevreden.

Willy Groen 11-01-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Alleen de onderste la in het koelgedeelte vind ik lastig open gaan, je moet de deur heel ver open doen.
Voor de rest ben ik heel tevreden met dit apparaat, ik had hem graag mat gehad maar die was er niet. Ik ben voor de inhoud en tegelijkertijd het energiezuinige gegaan.

Johan Marks 18-12-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Een hele mooi koelkast, gebruiksvriendelijke instructies, erg simpel. Mooie verlichting en prettige indeling.
Spijt dat ik niet eerder ben overgestapt :)

Johan

marceljacq 06-12-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Mooie koelvriescombinatie! Erg blij mee. Zuinig, mooi design, maar ook gebruiksvriendelijk. Onze oude had het na 25 jaar begeven, wij hopen natuurdlijk dat deze ook zo lang mee mag gaan!

09Sjoerd 19-11-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Tot nu toe redelijk tevreden. Hij is alleen kleiner dan gedacht. Hoewel de inhoud hetzelfde is als mijn vorige koelkast.
De basiszaken zijn in orde: hij vriest goed en hij koelt goed. Het 0 vak had voor mij niet gehoeven!!
De gebruiksaanwijzing is niet duidelijk over alle vakken. Punt van aandacht.

De blije samsung koper 16-11-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Het is een mooie vorm gegeven koelkast met voldoende ruimte en een praktische indeling.
De bediening is makkelijk en het bedieningspaneel is gebruiksvriendelijk

1976Perry 13-11-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Een mooie koelkast. Mijn reden tot deze keuze was de zuinigheid (A+++) en NoFrost, en uiteraard het uiterlijk. Je hoort de koelkast wel regelmatig aan slaan, maar echt storend is dit niet.

koelkast12 12-11-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Zeer ruime koelkast en ziet er ook nog een netjes uit
De Koelkast is verder prima ingedeeld en is ook zeer stil
Prima koelkast voor het geld
Ohja de led verlichting aan de boven kant en zijkant ook zeer makelijk :-)

moniek63 10-11-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Prachtige ruime, geluidsarme koelkast, met een mooi display op de deur. De temperatuur (gecheckt met eigen thermometer) is zeer constant.

Alec123 09-11-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

Mooie koelvriescombinatie. Eenvoudig gebruik door tiptoetsen op de koelkastdeur.Indeling deur minder door weinig flessenruimte. Geluidshinder zeer gering.

Martin7321 05-11-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GQEIH zilver

We hebben deze koelkast aangeschaft i.v.m. A+++. EN omdat hij er echt schitterend uitziet (van binnen en van buiten heel mooi afgewerkt). De kast is ook heel ruim en handig ingedeeld, en makkelijk aan te passen aan eigen wensen. Bediening van de 3 'compartimenten' (koelen - 0 graden - vriezen) is heel simpel.
EN na aansluiting bleek ie het ook nog geweldig te doen, terwijl er 10 jaar garantie op zit.