Campingaz Smart cooler 25L Electric 12V/230V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Campingaz Smart cooler 25L Electric 12V/230V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

John 25-04-2017

Redelijk product

Drie jaar dit product in bezit en bevalt goed.
Schuifconstructie is allicht even wennen, maar voorkomt ongewenst openstaan.
Ventilatoren en behuizing zijn van zeer degelijke kwaliteit .. geen stukke lagers tot dusver. Koelvermogen is berekend op auto/camping, het peltierelement is krap. Fabrikant geeft 10 itr 15 graden verschil temp op.. ja, bij 30 graden wordt hij 15. Maar zoek maar eens een betere! En isolatiewaarde bevalt mij zeker wel, na een nacht uit waren de producten nog lekker koud. Het is nog steeds een KOEL box.. Geen vrieskist of koelkast. Ideaal voor koele dranken koel te houden. 230V &12v combi zeer ideaal. Vriest snel aan aan binnenzijde. Helaas hebben ze geen sensor daar gemonteerd. Ijsvrij houden is een persoonlijke verantwoording.
Kist is ideaal om een aantal 1.5 ltr flessen mee te nemen. Gaat zomers in een omgekoelde auto en blijft lekker om en rond de tien graden. Prima.

Pluspunten

• Degelijk
  • Oogt goed
  • Inhoud
  • 230V & 12V

Minpunten

• Geluid
  • Peltierelement ondergedimensioneerd

Ziebe 17-07-2015

Deze koelbox (dus geen KOELKAST) bevalt ons prima.

Wordt door ons gebruikt voor een dagje uit of als transportkoeling in de auto na een dagje shoppen in Duitsland.

De producten gaan gekoeld in de box, ook vooraf wordt de box gekoeld, wat dus kan op 12V of op 230V.

Geen idee of de box geschikt is voor vakanties in Zuid Frankrijk bij gebruik boven de 30 graden.

Voor ons is het een prima product.

Nadeel: het deksel is niet echt handig te openen.
Opruimgedeelte voor de snoeren ietwat krap, afdekklepje schiet nog al gauw uit zijn bevestiging maar kan ook zo terug geklikt worden.

Plus: ventilatoren doen een "stapje terug" wanneer een bepaalde temperatuur is bereikt wat dan weer scheelt in het geluid.
Voordeel is ook de ingebouwde omvormer, kan dus ook op de hotelkamer worden gebruikt!

gebruiksgemak234 12-09-2014

relais tussen ac en dc heel snel kapot. werkt nog op ac maar daar heb je niet veel aan.
erg veel water in ruimte.
ventilator vriest snel op
Ik vrees een slechte constructie.

Martinemartine 14-08-2014

Ik zou niemand aanraden deze te kopen. Het deksel is onhandig met eerst schuiven en dan openen. En verder net als in de andere reviews: er loopt veel vocht van de koeler in de box zodat alles nat wordt. Als je niet dagelijks droogt (of meermalen per dag) komt er echt een laag water in te staan. Bij langer gebruik ijsvorming op het koelelement zodat je hem eerst moet ontdooien voordat hij weer goed werkt. Vrij luidruchtig. Kortom, ik heb spijt van mijn aankoop.

Fopman 06-08-2014

Functioneert niet naar verwachting. Wel geluid, vrijwel geen koeling. Of hij nu aan of uit staat, volgens mij maakt het weinig verschil. Koude flessen frisdrank in de koelbox gezet, na twee dagen afgesloten te laten staan met het motortje aan waren deze lauw/warm.

Padre Digital 05-08-2014

Inmiddels, na klacht, omgeruild doch ook deze voldoet niet.
Koelt bijna niet en houd temp. slecht vast. Er ontstaat ijsvorming rond ventilator (mogelijk hierdoor matige "koeling") waardoor er veel condenswater in de box loopt. Melk pakken e.d. worden hierdoor lastig hanteerbaar.

suckelcorp 04-08-2014

Maakt veel lawaai. Hierdoor ongeschikt voor kamperen.
Koelvermogen is matig. Op het koelelement ontstaat ijsvorming, waardoor er water in de koelbox druppelt.

SiranoVabis 21-09-2013

Herziene beoordeling, zelfs alleen een paar uurtjes in de auto stopt het koelen. Waardeloos. Hij bevriest overal en altijd, waarna het als kachel gaat werken.

Lambinon 18-08-2013

Precies dezelfde ervaring hier. Box zelfs retour gezonden maar functioneerde vlgs campingaz zoals het moest. NOT! Als de spullen er niet ijskoud in worden gedaan komt het nooit meer goed. Waardeloos ding, maakt ook veel lawaai.

SiranoVabis 03-06-2013

Van deze koelbox bevriest iedere dag het koelmotortje, wanneer dit is gebeurd wordt alles lekker warm. Zelfs bij een buitentemperatuur van 4 graden 's nachts trekt hij het nog niet. Het is een van onze grootste miskopen geweest.