Exquisit EC326AC/DC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Exquisit EC326AC/DC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

JMAC 09-07-2011
Geschreven voor: Exquisit EC326AC/DC

Ik heb de koelbox gekozen voor zijn goede koelvermogen (23 graden onder de omgevingstemperatuur) met een grote inhoud. Hij is erg stil en koelt heel goed. Ben tot heden heel tevreden

henmar53 04-06-2011
Geschreven voor: Exquisit EC326AC/DC

Na enige twijfel, toch maar voor deze gekozen
voor ons zonder enige twijfel prima prijs kwaliteits verhouding, koeling van 23 gr.tov omgeving zonder problemen en gebruik voor 2-prs groot genoeg.
2x 1.5 ltr flessen is mooi, blijft voldoende ruimte over voor andere spullen.
tot op heden zeer tevreden.

GMeijer 18-08-2010
Geschreven voor: Exquisit EC326AC/DC

Ik heb hem uiteindelijk gekocht. Zeer plezierig, maar he handvat was toch echt te kort voor mij, en ik ben 178cm.

Sander1973Sander 15-08-2010
Geschreven voor: Exquisit EC326AC/DC

Prima koeler voor prima prijs
In Knokke de hele dag mee rondgelopen prima gekoeld en wieltjes en handvat werken prima. Blijft goed koel en passen grote flessen in.
In auto geen geluid.
Een aanrader!

buismans 07-10-2007
Geschreven voor: Exquisit EC326AC/DC

Ik heb de koelbox aangeschaft om mee te nemen op vakantie.

Voor de tijd heb ik hem gecontroleerd op werking. In de koelbox heb ik twee anderhalf liter flessen geplaatst en nog een paar pakken drinken, de box was aangesloten op 230V.
De begin temperatuur was 21,6 graden (gemeten met een digitale geijkte thermo meter met een sensor in de koelbox). Na een uur was de temperatuur al naar16,7 graden gezakt. Na 24 uur was de temperatuur 6 graden.
Volgens opgave van de fabrikant zou de temperatuur lager kunnen komen (19-23 graden onder omgeving), maar helaas heeft hij dit niet gehaald. Naar mijn menig en verwachtingen was 6 graden meer dan koel genoeg.

Er kunnen helaas maar twee 1,5 of 2 liter flessen in geplaatst worden. In de deksel is hiervoor een uitsparing gemaakt die maar plaats bied voor 2 flessen.

Hoewel in de beschrijving staat dat de deksel niet afneembaar is, kon dat wel.

Het uitschuifbare handvat voor het verrijden was lang genoeg. Zelfs met mijn twee meter lengte was het genoeg om zonder rug verrekking te gebruiken. Wanneer je de koelbox met beleid handteerd, is de degelijkheid van het handvat voldoende.

Het geluidsniveau die van de ventilatoren afkomt is minimaal. Onder het rijden was het zelfs niet te horen, terwijl de box recht achter mijn stoel stond.

In de deksel zit een opberg vak waar de kabels in opgeborgen kunnen worden. Helaas is deze ruimte niet groot genoeg om beide kabels in op te bergen. Ook zit er geen afdekkapje bij, zodat het goed denkbaar is dat je mogelijk kabeltjes kunt verliezen.

De 230V kabel is gemakkelijk aan te sluiten. Helaas is de aansluiting voor 12V verstopt in het opberg vak in de deksel, zodat het aansluiten van de 12V enig gepruts opleverd.

Om produkten te koelen is het minder geschikt, gezien de tijd die nodig is om het op temperatuur te krijgen.
Maar om produkten gekoeld te houden is hij perfect.

Nog verdere info:
Lengte 230V kabel: 2 meter