Tefal K270S5 Natura K270S504 houten spatelset 5-delig met houder - lichtgroen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal K270S5 Natura K270S504 houten spatelset 5-delig met houder - lichtgroen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

D**licious 21-03-2024

Fijne houten lepels

De kwaliteit van de gebruikte materialen voelt goed in de hand en het oogt ook nog eens mooi. De gebruikte kleuren zijn erg mooi en passen goed in de keuken. Door de gebruikte materialen maak je geen krassen in je pannen en zijn de spatels goed beschermt tegen de warmte. De spatels smelten dus niet in de pan, wat wel bij de meeste plastic spatels gebeurd.

Pluspunten

• Hout
  • Moderne uitstraling
  • Bakje

r*************@s*********** 20-03-2024
Deze spatels zijn prima, en staan leuk in de keuken. De mintgroene uiteindes vind ik leuk staan. Wat ik jammer vind is dat wordt afgeraden ze in de vaatwasser te doen. Uiteraard begrijp ik het wel, want houten snijplanken en pannen doe je ook niet in de vaatwasser om het product zo lang mogelijk goed te houden. Overigens is 1 keer de spatel wel per ongeluk in de vaatwasser beland en daar goed uitgekomen.

s****@g***** 18-03-2024
Heel mooi spatel zet en toevallig in licht groen wat perfect in mijn keuken past .De verschillende spatels zijn super handig en voor elk pan zit er wel een goede spatel bij.Ze blijven mooi en staan super leuk in de keuken en omdat ik ook nieuwe pannen heb voorkom ik nu beschadiging van mijn pannen .Ook vind ik de prijs heel erg mee vallen .

M************@h********** 18-03-2024
Wat een mooie combinatie van groen en hout! Ik hou erg van groen in mijn keuken, dus het was direct een match. Na het uitpakken ook meteen schoongemaakt: de spatels kunnen on de afwasmachine. Erg fijn! Wat je wel ziet, is dat de kleur van het blanke hout direct veranderd door het afwassen en gebruiken. Dus zoals het op het plaatje op de verpakking staat, is eenmalig. Voor mij geen enkel probleem: ik heb deze set om te gebruiken! En dat gaat super. Precies de goede spatels om alles te koken en bakken wat ik graag doe. Ze liggen fijn in de hand, tot nog toe geen splinters en ook de goede grootte. Ik heb nog geprobeerd de lepels als opschep lepels te gebruiken: dat is niet voor elk type eten geschikt. Maar dat was voor mij niet de hoofdeis, dat was het gebruik in mijn potten en pannen. Geheel naar tevredenheid en superblij met het uiterlijk.

w************************@g******** 15-03-2024
Ik vind de 5-delige spatelset van natura hout inclusief houder echt een aanrader voor iedereen. Ik gebruik deze spatels nu een aantal dagen, maar ik ben echt super te spreken over de kwaliteit en het gebruiksgemak van deze spatels. De kwaliteit van de gebruikte materialen voelt erg goed aan en de materialen die gebruikt zijn ogen en voelen natuurlijk aan. Hierdoor heb je het idee dat je goed bezig bent en ziet de set er ook nog eens goed uit. De gebruikte kleuren zijn erg mooi en trendy waardoor het een hippe set is. De materialen die gebruikt zijn voelen ook duurzaam aan en ik heb het idee dat deze heel lang mee gaan en dat de set goed is voor het milieu. Door de gebruikte materialen maak je geen krassen in je pannen en zijn de spatels erg goed beschermt tegen de hitte. Dit maakt dat je geen ingebrande rubbere spatels meer hebt. Ik ben dan ook echt super tevreden over deze set en zou die aan iedereen aanbevelen om ook te gaan gebruiken bij het maken van heerlijke gerechten.

NM86 14-03-2024

Fijne spatelset!

Eindelijk een spatelset met de juiste vormen, hiermee kan ik mijn pannen goed leegmaken. De spatels zijn ook al een ronde meegeweest in de vaatwasser en dat gaat prima. De spatels liggen lekker in je hand en zijn niet zwaar. Een aanrader! Ook maken de spatels geen krassen in de pan, dat is heel fijn met dat hout. Ook als het tijdens het koken heel heet wordt, gebeurt er niks met de spatels of met de pan! De kwaliteit van het hout is erg goed. De groene kleur past eigenlijk in elk interieur.

Pluspunten

• kleur
  • gebruiksgemak