Epson Stylus S20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus S20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jo2586 27-03-2010
Geschreven voor: Epson Stylus S20

Wat een WAARDELOOS rotaparaat! Net zoals zovelen, inkt word niet herkent, ofwel is het leeg terwijl er niet vaak geprint word.
Hiervoor had ik een hp, die was veeeeeeeeeeeeel beter! Epson heeft mij dik teleurgesteld!

jsy431103 30-11-2009
Geschreven voor: Epson Stylus S20

Ook ik kan alleen maar de vorige reviews bevestigen. Deze cartridge-verslinder is de naam printer zelfs niet waard. Een zwakke printkwaliteit, al evenveel mogelijkheden, absoluut geen gebruiksgemak en een duurzaamheid die door geen enkele printer te kloppen is. Ziedaar het recept van dit misbaksel. Natuurlijk ook voor mij : nooit meer ...

Harold29 30-10-2009

Wat een slechte printer!
Zwarte cartridge na ongeveer 50 pagina's leeg op economic-fast instelling! (dat is dus zo'n 50 eurocent per pagina!)
Kleurencartridges die nog niet zijn gebruikt zijn nu ook leeg en moeten worden vervangen om uberhaupt de zwarte cartridge te kunnen gebruiken. Dit ga ik uiteraard niet doen: deze rotzooi gaat linea recta de vuilcontainer in!

Rik Divine 26-07-2009
Geschreven voor: Epson Stylus S20

Een enorm irritante printer.

Als ik een paar dagen niet print zijn de spuitkanaaltjes verstopt. Dat is elke keer reinigen dat kost veel tijd en inkt.
De printer heeft uitgestaan en herkent geen enkele cartridge meer en 1 cartridge zou leeg zijn. Wat bijna niet mogelijk is omdat die nauwelijks gebruikt is.
Door die lege cartridge kan ik niet meer printen ook niet in zwart wit.
Elke keer komt er reclame met Epson inkt bestellen.

Waardeloze printer.

Ik ga terug naar MyCom om te vragen of ze de printer terug willen nemen. Desnoods voor de helft van de prijs. Ook heb ik er heb er veel te veel voor betaald namelijk zestig euro. De printer in december 2008 gekocht nauwelijks gebruikt. Kleine kans dat MyCom de printer terug neemt.
Dan kan alleen de vuilcontainer nog helpen.

Oude brommer 15-04-2009
Geschreven voor: Epson Stylus S20

Wat een waardeloze printer. Veel gerammel en gepiep, soms eindigend met een afdruk van zeer matige kwaliteit.Meestal print hij echter geheel niet.
Cartridges worden niet herkend terwijl ze gezien het geringe aantal afdrukken echt nog niet leeg kunnen zijn. Epson? Koop ik nooit meer.

MSM-web 22-03-2009
Geschreven voor: Epson Stylus S20

Het is elke keer een verrassing of de printer het zal doen. Ik heb ervaringen met HP en Canon maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Cartridges snel leeg. Orginele cartridge wordt niet herkend, iedere keer weer een verassing. Verder duurt het best wel lang voor hij klaar is om te printen. In dit geval zenuwslopende minuten.
Epson mag hem terughebben en voor mij nooit meer Epson.