Bosch SMV95T10NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV95T10NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gast014 22-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Nu een paar dagen in huis ik moet af en toe kijken naar de indicator op de grond of hij wel aan staat, wat een stille machine. Was resultaat is super. .

HScholten 08-02-2014
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Met deze machine hebben we onze 15 jaar oude Bosch vervangen. Pluspunten: zeer stille machine, zelf ingebouwd en dat is gelukt, verschuifbaar mandje is handig. De vaat komt goed schoon!
Minder gelukkig zijn we met het droogresultaat: veel nattigheid met name in de bovenlade. En het bestekmandje, pak je die er uit, heb je gelijk natte handen. Ook de kortere pinnen is wennen, glazen tuimelen eerder om.
Nu maar hopen dat-ie net zolang meegaat als de vorige.

Jacan 18-01-2015

Omdat ik dat al eerder in reviews heb gelezen, vroeg ik dit aan de installateur en hij zei dat je er dan wat glansspoelmiddel bij kan doen. Verder is deze machine zo goed geïsoleerd dat het vocht moeilijker weg kan en daarvoor moet je hem eigenlijk meteen uitruimen als klaar en wat afgekoeld. Daarom stel ik de timer in zodat hij in de ochtend klaar is een uur voor opstaan ongeveer.

Ton van Dongen 13-12-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Ik heb deze vaatwasser nu drie weken in mijn bezit. Hij is heel stil en heeft veel programma's waaronder een superzuinig Eco programma dat prima reinigt en droogt.

bernaber 16-11-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Stille, praktische vaatwasser. o.a. bovenkorf in hoogte verstelbaar, variospeed,verplaatsbaar bestekmandje en programmaverloop middels projectie op de vloer.

roheins 02-11-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Stille en praktische machine. Vooral de indeelmogelijkheden bevallen ons. De machine geeft een prima afwasresultaat. Wel constateren we dat het serviesgoed in de bovenrekken niet altijd droog uit de machine komt, ondanks de speciale drooginstelling. De projectie op de vloer van de programmavoortgang vinden we erg handig.

ericvanbeuningen 06-10-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

mooie, energiezuinige en praktische vaatwasser met spannende en handige binnenverlichting en programmaprojectie op de vloer.

RRRijkers 28-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

De machine nog maar een paar dagen in gebruik, dus de duurzaamheid kunnen we nog niet bepalen, maar Bosch kennende....Een mooie en duidelijke tijd-en wasprogramma op de vloer geprojecteerd. veel variatie voor het indelen van de korven. TOP.

RRRijkers 28-09-2013

plkersten 25-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Zeer stille machine met flexibel in te delen korven. Interieur oogt degelijk. Ruime programma mogelijkheden. Handige eindtijd projectie op de vloer. Prima afwas resultaat en goede droging. Ben zeer tevreden.

Fhblammers 20-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Vaatwasser nu voor de eerste keer gebruikt, heerlijk stil vergeleken met onze vorige Siemens.
Zeer veel mogelijkheden. Erg handig dat de resterende tijd van het programma wordt geprojecteerd op de vloer. Ook de verlichting in het apparaat is een uitkomst!

azonneveldt 19-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Het was een beetje puzzelen om zelf deze vaatwasser in te bouwen. Het resultaat mag er zijn. Goed schoon/droog. lekker geruisloos. Er kan veel in en is ook goed in te ruimen.

paulscheltes 28-08-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Een prima vaatwasser: de vaat is perfect schoon en droog.
De binnenruimte is groot; er kan veel in. De indeling is overzichtelijk en biedt de mogelijkheid alles zo neer te zetten dat het niet schuift.
Het blauwe licht is een minpuntje: niet mijn kleur.
Voor 'Gebruiksgemak' geef ik een 8, omdat ik wel erg diep moet bukken om het onderste rek te vullen / legen.
Het is mijn eerste vaatwasser. In mijn naïviteit had ik verwacht dat 'alles' erin kon. Maar messen met houten heften mogen bijvoorbeeld niet. Dat zal wel voor alle machines gelden.....
Kortom: een uitstekende koop!

theovanbrussel 27-08-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over dit model. Het vorige model van Bosch heeft zeer lang en uitstekend gedraaid en daarom heb ik weer voor een Bosch gekozen.
De nieuwe vaatwasser hebben wij sinds kort in bezit. De vaat komt er droog en zeer schoon uit. Ook hoge wijnglazen kunnen in deze vaatwasser. Doordat er veel instelmogelijkheden zijn is dit een perfecte machine voor ons. De nieuwe vaatwasser is nauwelijks hoorbaar. Leuke blauwe verlichting en projectie op de grond van het programma en de tijdsduur.
Met dank aan de firma Van de Weijer die juist voor mijn verjaardag de vaatwasser kon komen plaatsen.

jrbcv 24-08-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Fijne vaatwasser. Zeer stil in gebruik. Bestek hoeft niet te worden gesorteerd, maar kan in een mandje. Door een lampje op de vloer zie je hoe lang de vaat nog duurt. Prima wasresultaat en toch zacht voor het servies

myrna en marco 29-07-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Glaswerk komt droog uit de machine mits je het speciale programma gebruikt. Verder is de indeling optimaal. Vergeleken bij oudere wasmachines kan er meer servies in. Ook handig is het rekje waar de potlepels gelegd kunnen worden. Wel is de blauwe LED-verlichting wennen. Ideaal is overigens dat je via een display op de grond nu kunt zien hoeveel minuten het programma nu nog duurt.

withagen 15-07-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

We genieten volop van de prachtige vaatwasser.
Het is heel eenvoudig me te werken en hij maakt heel weinig geluid. Dat is heel prettig in een open keuken.
Het is ook heel prettig dat de vordering werktijd op de vloer af te lezen is.

Konardel 13-07-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Indeling zelf in hoogte te verstellen, dus ook hoge glazen passen. Zeer stil. Vaat komt er heel erg schoon en droog uit. Topper!

Sil73 25-06-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over dit model. Het vorige model van Bosch heeft 17 jaar gedraaid, en dat met een gezin met 2 tieners! Vandaar ook nu weer gekozen voor een Bosch. Maar wat een verademing qua geluid, nauwelijks hoorbaar. Leuke blauwe verlichting en projectie op de grond van het programma en de tijdsduur. Ik las ergens dat de nieuwe generatie vaatwassers niet goed zouden samengaan met de all-in-one tablets. Ik heb er nu glansspoelmiddel bijgedaan en het wordt superschoon en droogt mooi op met de all-in-one tablets. Een aanrader en ook nog een leuke actie met de Schott Zwiesel wijnglazen-actie!

Vossepark 29-05-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Vaatwasser een paar dagen in bezit. Vaat komt er droog en zeer schoon uit. Ook hoge wijnglazen kunnen in deze vaatwasser. Doordat er veel instelmogelijkheden zijn zoals in hoogte verstelbare bovenkorf, verplaatsbare bestekkorf en extra steunen voor oa hoge glazen is dit een perfecte machine die bij ons past. De extra features zoals het blauwe interior licht en de timelight projectie op de vloer maken deze machine compleet en een echte aanrader.

Gerrit321 29-05-2013
Geschreven voor: Bosch SMV95T10NL

Zeer te vrede over deze wasmachine. was goed schoon. De afwas komt er droog uit. Is zeer stil. Kunt er, dankzij de handige niveaus, heel veel in kwijt.