Samsung BQ3Q3T073

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung BQ3Q3T073 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

kkettenis 23-02-2011
Geschreven voor: Samsung BQ3Q3T073

Het gebruiksgemak is beoordeeld op de vele mogelijkheden. In principe vrij simpel in te stellen maar je moet wel even het boekje doornemen. De vormgeving is best mooi te noemen, geel / oranje LED display wel draaiknoppen die wat uitsteken, en niet verzinken. De mogelijkheden (zelfs zonder spit) zijn legio door de"dividerplaat" Deze deelt de oven in twee delen, zodat je zonder smaakoverdracht en op verschillende temperaturen! twee gerechten tegelijk kan maken. Mooie prijs ook was in de aanbieding! Duurzaamheid kan ik na een paar dagen natuurlijk neits over zeggen. Verder ook nog twee schoonmaakfuncties, Pyroliet 9schoonbranden) en stoomreinigen, deur volledig eruit te halen, te demonteren en schoon te maken. Let wel op dat de dividerplaat onder de oven in de verpakking zit, die zie je gauw over het hoofd!

vanderaerden 29-01-2012

waar kan ik bakplaten kopen aub