Liebherr IRBci 5170 Peak - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRBci 5170 Peak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r********************@g******** 13-02-2024

Topkoelkast

Geschreven voor: Liebherr IRBci 5170 Peak

Ik ben erg blij met mijn Liebherr koelkast. Qua techniek is het mooi doordacht allemaal en via de app krijg je allerlei waardevolle adviezen over hoe je je producten het beste kunt koelen. Echt bijzonder aan een Liebherr is het design. Steeds als je de kast opent zie je hoe mooi deze ontworpen is en hoe deze zich onderscheidt van andere merken. Heel fijn is ook de integrale verlichting die zelfs tot in de groente/fruitlades is doorgezet. Ik hoop nog lang van deze koelkast te genieten!

Pluspunten

• Slimme inrichting
  • Prachtig design

P.v.L. 13-01-2024

Perfect apparaat

Geschreven voor: Liebherr IRBci 5170 Peak

Perfect. Zeer professioneel. Gekozen voor dit apparaat omdat ik beslist de topline van Liebherr wilde aanschaffen voor optimaal comfort.

Pluspunten

• Zeer professioneel en degelijk
  • Veel ruimte

Minpunten

• Stevige prijs

Richard 04-01-2024

Jammer dat je de binnenkant niet kunt zien

Geschreven voor: Liebherr IRBci 5170 Peak

Wij hebben sinds november 2023 een vriezer en een koelkast en wat een genot is dat. De vriezer doet zijn werk zonder dat je moeilijk moet doen met ontdooien etc. De koelkast is mooi als je deze opendoet. Je ziet de aandacht en kwaliteit. In het begin deden we daarom misschien wel teveel de koelkast open gewoon om te kijken. De houdbaarheid laden zijn ideaal. Zeker ook de eerste waar waterdamp in wordt verneveld om alles nog verder te houden. Met andere woorden, wij zijn erg blij met alles. Mooi, zeer goed en degelijk en een uitstekende werking

Pluspunten

• Bio fresh
  • Hydrobreeze
  • Stil
  • Afwerking
  • Bediening

Isc 29-08-2023

zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr IRBci 5170 Peak

Biofresh is fantastische. De boterlade is geen verbetering tov het klepje voorheen. Het klepje bovenin de koelkast werkte vele malen beter.

Pluspunten

• biofresh
  • het licht in de kast
  • de ruimte

Minpunten

• boterlade

v*******@p******** 10-07-2023

IRBci 5170, perfecte keuze, muisstil met veel flexibiliteit

Geschreven voor: Liebherr IRBci 5170 Peak

We hebben gezocht naar een koelkast van topkwaliteit met een laag energielabel plus biofresh voor lange houdbaarheid van verse producten.
Dan kom je al snel uit bij Liebherr.
Na een bezoek aan de showroom in Uitgeest en een prettige en deskundige uitleg met een uitgebreide vergelijking ter plaatse, kwamen we uit op de IRBci 5170 Peak.
Biofresh professioneel met vochtregulering en een vislade voor net dat beetje extra flexibiliteit maakten de keuze eenvoudig.
Muisstil, vele instelmogelijkheden, een perfect apparaat.

Pluspunten

• muisstil
  • biofresh professioneel
  • vislade
  • vochtregulatie

K**************@g******** 24-04-2023

Koelkast met uitstraling

Geschreven voor: Liebherr IRBci 5170 Peak

Heel erg mooie koelkast, prachtige uitstraling. Heeft een fijne indeling en is goed verlicht.
Nu een maandje in gebruik en bevalt erg goed. Duidelijk in gebruik ( instellingen menu, waarschuwingslamp etc). De Bio fresh zone met Hydrobreeze werkt ook echt voor het langer vers houden van de producten!

Pluspunten

• indeling
  • uiterlijk
  • koeling
  • vershouden

Minpunten

• geen