Philips HTS5560

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTS5560 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Rutten80 31-05-2012
Geschreven voor: Philips HTS5560

Ik heb deze set al een tijdje in mijn bezit en ben tot op heden zeer te spreken over de set. Meer dan voldoende vermogen om de buren wakker te maken :-) Het beeld in zowel 3D als 2D is geweldig. Aanrader !

Hanky_xxx 07-03-2011
Geschreven voor: Philips HTS5560

Het geluid met de 5.1 DVD is matig, spraak komt slecht naar voren, alle standen van geluid geprobeerd.
Opstarten van de set duurt wel erg lang.
De USB ingang kan GEEN USB drive ( zonder voeding) bedienen, komt op het scherm een foutmelding dat er geen USB aangesloten zit!!!
Heb het setje 1,5 wkn in huis, en is nu defect. Start wel op maar reageert verder helemaal nergens meer op!!! Lijkt me een software issue.
Al met al, spijt van deze aankoop.
Henk

chrizztian 25-12-2011

die problemen zullen eerder aan jou liggen want ik heb nergens last van en ben zeer te vreden goed geluid en zeker geen spijt van aankoop

Frans Weyland. 12-01-2011
Geschreven voor: Philips HTS5560

Ik ben in het algemeen met het apparaat tevreden , als wij het dan over Home Cinema hebben , maar ... bij het luisteren van music,over radio of USB stick is het wat minder . Ik vind het bijvoorbeeld niet normaal dat de televisie aan moet staan om een beetje goed geluid te krijgen bij het luisteren van de music op de USB stick,ook is het gebruiksgemak niet het aller beste .

JRoos22 06-10-2010
Geschreven voor: Philips HTS5560

Geleverd in 2 dagen door firma via Kieskeurig goed gedaan.
Wat mij mee valt is de kwaliteit, in deze prijsklasse.
Wat mij tegenvalt is de afmeting (diepte) paste niet in mijn wandmeubel, heb daardoor een stuk uit de achterwand weg moeten halen om de ventilator voldoende ruimte te geven.
En wat mij het meeste bevreemd is dat hij er zo lang over doet om op te starten, het is nog langzamer dan een ouderwetse buizenradio.
Met de hedendaagse techniek moet dit toch sneller kunnen.
Verder het glimmende front, hierdoor lastig de symbolen af te lezen. (satijn zwart was mooier geweest).
En de luidspreker snoeren voor de achterspeakers zijn wel heel erg kort, optie draadloos word wel heel erg in de maag gedrukt.
Eind conclusie: een aardig apparaat voor deze prijs.

Anne-Riek2907 22-07-2010
Geschreven voor: Philips HTS5560

Heb voorheen eveneens een Philips Home Theater (HTS3367) gehad wat me ook prima beviel, echter ben ik ook in het bezit van een Humax Digitaal TV Converter waar een digitaal optische uitgang aanwezig is.
Mijn wens was om deze uitgang te gaan benutten voor wanneer er een HD + 5.1 uitzending zou zijn, daar ook van te genieten.
Verder heb ik ook wat films op de computer staan wat ik ook graag zo opstreamen.
Zodoende opzoek gegaan naar een apparaat dat mijn wensen zou kunnen bewerkstelligen, en zo kwam ik bij deze HTS5560/12.
Zover mogelijk info verzameld (o.a. ook bij kieskeurig.nl) en nog eens nagevraagd bij de winkel waar ik hem uiteindelijk ook aangeschaft heb, en ja,, vertelde ze,,, er zit een LAN en een Optische ingang op en streamen is dan mogelijk.
eenmaal thuis bleek er GEEN optische INGANG op te zitten maar een digitaal coaxiaal INGANG,(wat ik dus niet kan gebruiken)en de LAN verbinding kan alleen maar verbinding maken met internet om software updates uit te voeren, streamen is dus NIET mogelijk!!.
toch nog even goed nagekeken bij Philips en kwam tot de conclusie dat de specificaties WEL de optische ingang vermeld staat maar bij een folder van dit type NIET!!.
Lekker foutje van Philips waar ik in gestonken ben.
Eenmaal geïnstalleerd, vind ik persoonlijk de afstandbediening niet logisch in elkaar zitten (sommige functies zijn moeilijk toegankelijk), Het display aan de voorzijde is moeilijk afleesbaar door de glimmende spiegel laag.
Beeld en geluid is t.o.v. de vorige wel verbeterd (pfff toch nog iets positiefs)
Mensen LET OP bij deze aanschaf dus.. PHILIPS geeft verkeerde en verschillende info op specificaties en brochures

Maurice1978 26-06-2010
Geschreven voor: Philips HTS5560

Ik heb t setje nu 1 dag in huis, en hij bevalt tot nu toe prima.

Het uiterlijk van de speler ziet er strak en gelikt uit, een mooie glimmende voorkant in spiegelkleur met geintegreerd display. (wat de afleesbaarheid niet helemaal ten goede komt).

De speakers zijn wat groot, maar geven een fantastisch geluid, het wordt gelijkmatig de kamer in gestuurt, en zeker het 3D geluid klinkt echt super.

Ook qua bediening en installatie een eitje, alles wijst zichzelf en de speler leest de schijfjes (ook zeker Blu-ray) snel af, en je hoeft dus niet lang te wachten.

Tot zover m,n eerste indruk, later meer!