Samsung HT-F5200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 74 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HT-F5200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Gebruiker_46 25-07-2014
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Ik heb de installatie nu een paar weken in gebruik en ben uitermate tevreden. De installatie was zeer eenvoudig en alles werkte eigenlijk meteen. De kleine maar zeer krachtige luidsprekers geven een zeer helder geluid vergeleken met mijn oude (heel wat grotere) speakers. De mogelijkheden zijn zo talrijk dat ik nog steeds niet alles heb uitgeprobeerd. Ik heb alleen een optische kabel van de tv naar de unit aangebracht waardoor ik met 1 knop op de afstandsbediening het tv geluid op de installatie hoor.Voor zo'n lage prijs een geweldige installatie.

Natasja21 24-01-2014
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Heb de set nu een aantal dagen en ben er zeer tevreden over.
Mijn oude 5.1 set werd wat minder en kwam na veel zoeken uit op deze, vanwege de lage prijs en vele mogelijkheden.
de installatie ging vrij makkelijk, heb er alleen een extra kabeltje (van de Action) tussen moeten zetten om het geluid van de tv over de set te krijgen.
de bluetooth functie ben ik helemaal blij mee, kan nu makkelijk de muziek van Spotify via mijn telefoon afspelen over de set, werkt super!!

sita78 08-01-2014
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Wat een mooi gevormd en goed geluid. Had goed geluid verwacht maar niet zo goed.Aansluiten was appeltje eitje. We hadden in het begin geen geluid van de tv erop, maar dat is opgelost met een optische kabel.

Streamen vanaf de laptop (draadloos van laptop naar router en met kabel van router naar de HCS) gaat super. Omdat we hem een paar dagen hebben is het even zoeken wat wel of niet kan (zoals kan er srt bestanden mee afgespeeld worden?) maar de gebruiksaanwijzing is ook zeer duidelijk. Enige nadeel is dat ik de afstandbediening van de decoder van ziggo erbij moet houden als ik wil zappen. Maar misschien doen wij wat fout.

En eigenlijk valt dit min puntje in het niets als je ziet wat je ervoor terug krijgt.

pepijoy 14-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Wat een geluid en wat een beeld.... Helemaal top! Tevens makkelijk aan te sluiten, alles wijst voor zich.

Suz81 13-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Het is een mooi apparaat om te zien van de buitenkant, mooi afgewerkt.
Het geluid is van prima kwaliteit, en zoals verwacht, van Samsung. Het entertainmentsysteem is eenvoudig te bedienen zeker als je al gewend bent aan Samsung producten.

Purplesteven 09-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Fijn apparaat, eenvoudig aan te sluiten en te bedienen.
Uitstekende beeldkwaliteit.
Helaas wel zonder WIFI.

bart1952 06-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Mooie homecinema set met uitstekende geluidskwaliteit. Samen met mijn Samsung TV werkt de combinatie prima. De vormgeving is strak van design en past goed bij de tv. Pas wel op voor krassen. Beeldkwaliteit is prima. De set was gemakkelijk te installeren.
Ben nu wel al even bezig om uit te zoeken welke Dongen geschikt is vloor deze set.

Met de Samsung F5200 heb ik een apparaat waarvan het bedieningsgemak mij positief heeft verrast. Bovendien heeft het apparaat nog de mogelijkheid om energie te besparen door een slimme techniek.

Bsc07 06-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Mooie Samsung set met 2.1 geluidsopstelling. Vooral de verschillende mogelijkheden voor multimedia zijn een groot voordeel. Mis wel een usb aansluiting aan de achterkant voor mijn harde schijf en mis het interne wifi.

Cpeelen 06-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Het is geweldig dat, dmv een dongel in ons geval, je niet smart tv toch smart kan maken. scheelt een hoop kosten voor een nieuwe smart tv.
prettig in het gebruik.

T.Droog 05-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Natuurlijk is het geen geluidskwaliteit van een hoog nieveau maar toch geeft het een zuiver en helder geluid.
Zelfs als je het volume harder zet. FM-radio/internetaansluiting en de tv uitzendingen via de Home sinemaset werken uitstekend. Een makkelijk bedienbare afstandsbediening. De strakke vormgeving en de prima presterende subwoofer maken het af! Kortom, een uitstekende keuze!

GT99 05-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het systeem is binnen enkele minuten aangesloten en gebruiksklaar. Uit de boxen komt een mooie volle klank en de subwoofer geeft mooie diepe tonen en De bediening is simpel.

Het systeem heeft ook de SmartTV functionaliteit die het mogelijk maakt om diverse apps te installeren waardoor het streamen van online media makkelijk is.

Door de aanwezige bluetooth functionaliteit is het daarnaast ook makkelijk om rechtstreeks muziek van je smartphone te streamen.

Woumen 05-12-2013

Hoe stel je hem in om een mooie diepe zware bas te verkrijgen want ik vind de subwoofer wat mager klinken. Vooral de zware dreunen wanneer je naar een actie-film kijkt mis ik.

1974deamen 03-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Super speler. Vooral de netwerk aansluiting maakt je normale TV SMART! Prima geluidskwaliteit en perfect beeld.

Delft007 03-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Geluidskwaliteit is goed. De opstelling van de boxen is wel heel precies gevolgd.
De mogelijkheden heb ik nog niet volledig gebruikt. Het gebruiksgemak is door de vele mogelijkheden weer niet super vriendelijk, maar het is voldoende.
De vormgeving is perfect. Klein en valt niet al te veel op. Duurzaamheid is nog niet vast te stellen. Vandaar de 6.

fam. de Weerd 03-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

De set is precies wat je er van mag verwachten voor het geld. Prima geluid, makkelijk te installeren en eenvoudig te bedienen. Mooie moderne vormgeving. Display is een beetje te somber. prima aankoop!

1969raymond 03-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Het apparaat gekocht bij Saturn Zuidplein. De man wist te vertellen dat je door het aansluiten van een netwerkkabel op de set, je een smart tv kon krijgen. Dit met een gewone led-tv. Dit klopt dus.
Het werkt goed en via de HT-5200 kan je de apps downloaden en bedienen. Hoewel de mogelijkheden van de apps-markt nog beperkt zijn, wat niet aan dit apparaat ligt, zit het menu logisch in elkaar. Je moet er in het begin wellicht even aan wennen. Uitzending gemist, RTL XL ed werken uitstekend.
Wel een nadeel is de traagheid in de menu's en vooral dat v/d apps. Alsmede het geluid, niet slecht, maar ook niet goed. Dit heeft natuurlijk ook met de prijs te maken.
M.i. ziet het apparaat er mooi uit, hoewel je wel van poetsen moet houden want de zwarte hoogglans is een stofmagneet.

Melletje1970 02-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Super strak vormgegeven setje. Was opzoek naar een mooie set die niet al te duur was. Denk dat ik daarin geslaagd ben.

Aansluiten was echt super simpel, mede dankzij de kleurencodes op de bedrading en de DVD/Blue Ray speler. Stekker & HDMI kabeltje erin en je kan een filmpje gaan kijken.
Geluid vind ik gewoon goed. Je kan er nog diverse instellingen mee doen maar heb 'm voor nu op de standaard laten staan.

Benieuwd ook wat het voor extra dimensie geeft bij gewoon TV kijken, maar moet nog een kabeltje aanschaffen om mijn Humax aan te sluiten.

Negatieve puntjes heb ik nog niet ontdekt.

Kortom een fijne set voor een mooie prijs (gekocht bij CoolSound, waren op dat moment de goedkoopste).

Guuslc 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

We zijn erg blij met deze aankoop.
Hij is makkelijk te bedienen en heeft een mooie vorm.
En wij waren blij dat hier niet al te veel boxen bij zaten.

Ardie van Helvoorrt 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Een geweldig apparaat met veel mogelijkheden.
De internet mogelijkheden zijn zeer uitgebreid en maken van je tv een smart tv. Het geluid is fantastisch en vult de huiskamer met schitterende klanken

Ing00 29-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

duurzaamheid is nog te zien, hebben 'm pas een paar dagen! Maar ziet er mooi uit, heel goed geluid voor 2 speakers en zeer makkelijk aan te sluiten! Wij zijn tevreden.

Fischeri 28-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Het is een mooie klein en veelzijdig apparaat. Mooie kleine boxen met een klasse geluid. Duidelijke ahndleiding en met een Samsung dongel te gebruiken als smart tv. Een aanrader.

MPoort 28-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Goede geluidskwaliteit, vult de hele woonkamer (30m2)
Jammer dat er weinig geluidopties zijn wanneer je dit apparaat bijv aansluit op je cable receiver(humax5200C) / tv e.d. Wanneer je echter een dvd afspeelt heb je wel vele opties. Ook wanneer je via dit apparaat via internet een opgenomen programma van je receiver afspeelt heb je meer opties en tevens vind ik dit een fantastische mogelijkheid. Doordat je via internet vele apparaten verbinding met deze bluray speler kan laten maken heb je oneindig veel afspeel mogelijkheden. Werkelijk alle gewenste apparaten heb ik verbinding met deze set kunnen laten maken: pc, cable receiver humax5200C, usb, router, mediaspeler.
Ook een foto-diashow is af te spelen met muziek naar keuze. Zowel via wifi als bluetooth kun je verbinding maken. Echt heel veel mogelijkheden.
De afstandsbediening was eenvoudig in te stellen op mijn Samsung tv.
Ik merkte trouwens wel dat ik het geluid van mijn tv en cable receiver zo goed als uit diende te zetten en dan enkel het geluid van deze home cinema set aan te hebben om echo's te voorkomen.
Ik heb mn pc-muis via de usb ingang (voorzijde) aangesloten en dit werkte ook gewoon! Helemaal super wanneer je via de speler op internet aan het surfen bent.
Zelfs toen ik een muziek CD in de speler had zitten en een usb-stick in de usb-ingang, kon ik de muziek rippen naar mijn usb-stick!
Met de Youtube app op zowel deze speler als mijn mobiel, kan ik op mijn mobiel een filmpje opzoeken en dan afspelen op de speler. Ook luister ik naar verschillende internetradio's via de vTuner app. Alle muziekstijlen zijn hier te vinden en met de zeer goede geluidskwaliteit van de speler is dit ideaal. Ook een filmpje huren kan natuurlijk via verschillende apps of via jouw samsung account.
Kortom een wereld aan mogelijkheden!

Zadel 28-10-2013

Geluidskwaliteit:

Je mag gerust zeggen dat er een gigantisch mooi geluid uit komt. De sub woofer zorgt voor een heerlijke sterke bass die je zelf in kan stellen. Geluid is haarscherp.

Mogelijkheden:

Eindeloos. Je kan je afspeellijsten maken, bluray en dvd, cd en usb, alles speelt hij af. Je kan met bluethooth je muziek via je telefoon afspelen, er zijn minstens tien geluidseffecten toe te voegen. Ontelbaar veel mogelijkheden!

Gebruiksgemak:
Heel erg gebruiksvriendelijk. Had hem binnen een kwartier helemaal klaar staan. Instructies zijn duidelijk, kan vrij weinig aan mis gaan.

Vormgeving:
Lekker strak, simpel design. Boxen zijn makkelijk neer te zetten op bijna elke plek.

Voldoet prima aan mijn verwachtingen. Raad iedereen aan om hem te kopen.

Jose Wikkerink 25-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Ik had een BOSE 321 system en daarvan was de speler stuk.
Mogelijkheden zijn uitgebreid
DVD kwaliteit is onvergelijkbaar beter!
Geluid is vergelijkbaar bij muziek. Soms een beetje blikkerig maar niet storend.
Bij films krijg je goed bioscoop effecten.

jack77 23-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Meest gebruiksonvriendelijke apparaat dat ik ooit gekocht heb. Samsung tv en home cinema op 1 afst bed. Nou vergeet het maar tv uit home cin set uit en dan weer aan nou mooi niet dus. Tv aan home cinema uit. Home cinema aan zetten tv gaat weer uit. Lekker handig. Ben 3 keer terug geweest naar de Mediamarkt om uberhaupt beeld te krijgen. Toen nog een keer extra terug om ook geluid te krijgen. Heel veel spijt van en hoop dat hij niet te lang mee gaat, anders gooi ik hem eerdaags uit het raam.

a.v.g 06-11-2013

Bij mij is het hetzelfde probleem.Ook van FM. terug naar tv.
Plus daarbij nog eens zit ik op netflix heb ik geen geluid .Intussen heb ik een rechtstreeks geluid kabeltje aangebracht met resultaat wel geluid dmv op de sound knop drukken.
Wie kan mij de oplossing geven van al dit geneuzel.
avg.

Van Bakkem 22-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-F5200

Mooie set voor dat geld. Ik zocht een compact systeem met veel opties. voldoet prima aan mijn verwachtingen en het geluid is echt prima.