Philips HTB5255D/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips HTB5255D/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Jhhoogen 16-10-2013
Geschreven voor: Philips HTB5255D/12

Deze set gekocht ipv een 5.1 set, de eerste dagen erg moeten wennen aan de missende frontspeaker.
Nu vind ik het geluid prima,veel instel mogelijkheden, deze nog niet echt gebruikt, heb nu de auto instellen.
Smart tv , miste ik de rtlxl en uitzending gemist.jammer.
Internet en bluetooth werkt verder goed.
Tot nu toe tevreden over deze set.

Klaas80 18-10-2013

Hoi,

ik twijfel tussen deze set en een Sony (BDV-NF720).
Nu lees ik dat je er geen uitzending gemist etc. op hebt, heb je de laatste firmware en ben je online?

Philips zegt zelf namelijk dat uitzending gemist van alle omroepen op hun SmartTV platform zit.
Wat kan je allemaal wel in het SmartTV menu?

Jhhoogen 08-11-2013

Inmiddels ben ik erachter gekomen dat de rtl xl en uitzendig gemist past te voorschijn komen als je de home cinema set registreert bij phillips.
inmiddels al gewend en ben ik zeer tevreden over de mogelijkheden en het geluid

Jhhoogen 19-10-2013

In smart tv heb je youtube netflix videoland,email,picassa....Facebook app doet het niet..en nog een paar...ik heb bedraad en draadloos internet en update...wat ik begreep is smart tv plus met rtlxl en uzg...