Bose 3·2·1 GS DVD System

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose 3·2·1 GS DVD System op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

paul 13-05-2020

DVD's alleen nog maar in zwart-wit

Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Goed product, maar ik heb een stevig probleem: van de ene op de andere dag speelt de dvd-speler alles zwart-wit af.
Heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen (schijnt iets met HDMI-kabel te zijn) en heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

t 20-09-2016

Goed geluid, kwaliteit DVD speler slecht.

Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Goed geluid. Weing DVD's gebruikt (alleen orginele) en toch al snel kapot. Reparatie kosten nu 190 euro. Wat te doen?, goedkopere en betere DVD speler betekend weer een extra afstandbediening.
Bose: schenk wat meer aandacht aan de DVD speler.

FransjeW 02-11-2013
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Geluid en vormgeving matig, maar vooral duurzaamheid slecht. Optische geluidskabel snel na aankoop kapot,, dat ging nog binnen garantie. Boxen op standaard knakken uit zichzelf om. Nu HDMI-connector kapot. Zegt Bose: "dat ligt niet aan ons", en berekent 150 euro reparatiekosten zonder dat vooraf te zeggen. Terwijl hun eigen originele kabel erin zat, professioneel is geinstalleerd en nooit iets aan is veranderd. Ga dat maar bewijzen als consument.
Voor mij nooit meer Bose dus. Mijn dvd-spelertje van 30 euro van Blokker heeft het langer probleemloos gedaan dat dit peperdure systeem van Bose. Voor hun prijs verwacht ik veel betere kwaliteit en betere service.

Kees Nagtegaal 27-01-2014

Beste Fransje,

Helaas komt mijn verhaal op het zelfde neer, de CDspeler in mijn Peugeotje doet het 7 jaar prima ondanks hoge, lage temperaturen, hoge luchtvochtigheid, trillingen en verkeersdrempels, die van Bose staat binnen, altijd warm en is na 5 jaar defect, of ik even €195,00 euro wil ophoesten voor een "kwalitetsproduct". Voor mij ook geen Bose meer, prijs staat niet in verhouding met kwaliteit.Kees.

siesling1 13-10-2013
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Ik heb nu een paar jaar een boze 321 waar ik zeer blij mee ben. Maar van de 1 op de andere dag krijg ik geen beeld meer van de dvd. Aansluitingen en kabels zijn goed, heb ik gewisseld. Soms krijg ik 1 van de 10 keer eerst een licht groen beeld met strepen met daarna wel goed beeld met de melding bezig te communiceren met de tv... met iets wat knipperend i-tje er voor. Kan iemand mij vertellen war er aan de hand is????

FransjeW 02-11-2013

Ja, dan is je hdmi-connector kapot. Ging bij mij precies zo. Service van Bose: zero. Nul. Nada. Je kunt 150 euro betalen voor vervanging, omdat het zogenaamd aan jouw kabel ligt. Bij mij was dat de originele Bose-kabel. Is door de leverancier geinstalleerd, daarna nooit meer iets aan veranderd. Van de ene op de andere dag kapot, en jij kunt dokken, want ga maar bewijzen dat jij niets kapot hebt gemaakt. Echt waardeloos. Nooit meer Bose.

dehond13 10-09-2013
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Deze set nu meer als een jaar in bezit en bevalt prima speel radio af via digitenne en geeft een prachtig gluid, echt mooi moet wel goed ingesteld zijn!

Peter30 28-12-2012
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Als grote liefhebber van het Bose geluid dit apparaat aangeschaft. Geluid is ook top. Geen gedoe met draden is ook top. Maar er is altijd wat met het apparaat; Accepteert regelmatig gekochte - en gebrande cds en dvds niet, dezelfde cds de volgende dag weer wel (helaas meestal niet overigens), loopt vast op cds die het op alle andere apparaten in huis het wel gewoon altijd doen. Gebruikersgemak valt ook vies tegen; Reageert traag op de handelingen of knoppen meerdere malen indrukken om te krijgen wat je wenst. Maargoed, dat laatste is overleefbaar. Opnemen kan het ook niet. Gebruik ik nooit, dus niet erg. Maar wel opvallend voor zo'n aanschafprijs. Bijgeleverde draad gaat nergens over. Dus extra draad bij Bose bijbestellen, komt er nog eens bovenop. Het feit dat het constant vastloopt, cds en dvds wegzet als "bad disk" is echter rampzalig. Ik heb 0 draagvlak bij de rest om een nieuwe bose te kopen. Maar ik wil wel graag topgeluid (en liefst ook weinig draden). Adviezen welke apparaten, merk,types een goed, beter alternatief zijn, zijn zeer welkom!

Sven22 23-01-2012
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Ik mag wel zeggen dat ik een tevreden eigenaar ben van de Bose 3-2-1 series III.
Ik heb hem gekocht omdat ik vrij veel muziek DVD's kijk en geen ellendige luidsprekers en snoeren door de hele woonkamer wil hebben.

Dat iedereen slecht praat over deze set komt doordat iedereen elkaar maar na blijft praten, en misschien mensen met minder geld geen 1300 euro willen betalen voor dit apparaat.

Ik kan vol overtuigd zeggen dat dit een super setje is voor het geld, klinkt super en ziet er perfect uit.

En dat technische gepraat over DB's en hertz enzo interesseerd mij niks, het klinkt gewoon goed, en daar ben ik op uit.

Anonamemouse 06-01-2012
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Wat een bagger apparaat... Gelukkig ben ik niet de eigenaar van de set die ik een poosje geleden voor iemand installeerde. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat iemand hier meer dan 1000 euro voor neerlegd.
Het geluid is zoals we van Bose gewend zijn, slecht, vol gaten in het frequentie bereik, ongefilterd, papieren conusjes, een totaal waarde aan speakers van maximaal 10 euro.
De CD/DVD speler is van de goedkoopste Chinese soort die er te koop is, ook daarvoor geld een maximale waarde van 10 euro.
De versterking... Ik ga er geeneens over beginnen.

BETTER financial performance for the Bose corporation by telling ridiculous stories about SOUND THROUGH various marketing channels to those people who are likely to believe it, as they have been carefully identified by means of an extensive market RESEARCH.

Stuur mij de centen die je hieraan wil uitgeven, dan selecteer ik een 100 keer beter set voor je.

SVENEU 12-05-2012

Volgens mij ben jij boos.

Je geeft ook slechte cijfers voor de mogelijkheden, gebruiksgemak, vormgeving en duurzaamheid.

Ik denk dat iedereen het er mee eens is dat dit een super apparaatje is als je het hebt over gebruiksgemak. En de vormgeving is pure klasse.

Verder heb ik dit ding nu een aantal jaar en is nog als nieuw, dus de duurzaamheid heeft ook niets te klagen.

Response 19-04-2012

Zo zo wat een frustratie zeg, lucht het op?!

Hans 11-09-2016

Inmiddels heb ik de Bose 321 GSX series 1 al meer dan 12 jaar in gebruik. Werkt nog steeds perfect en top geluid.

Quinten2 13-11-2011
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Het design is mooi en de aansluiting eenvoudig. Je hebt met 1 kastje alles staan. De stand-by is echter zeer hoog, metingen zijn 15-25W continu verbuik ook al staat het systeem uit (komt door de subwoofer). Zet er een nachtschakelaar op en trek de stekker eruit als je op vakantie. Ik vind het geluid ok, al zijn de experts minder enthousiast. Grootste probleem; haperende cd's en dvd's, ondanks reparatie door Bose, loopt de boel gewoon weer vast na vijf jaar. Ik snap niet hoe je voor zoveel geld zo weinig kwaliteit kan leveren.

lordmars 07-11-2011
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

ik moet nog even vermelden dat als je muziek luistert je het beste orginele cd's kan draaien, ik heb namelijk ontdekt dat gedownloade rommel meteen door de mand valt. andere systemen weten denk ik dit te verhullen door hier en daar wat geluiden op te pompen maar bose is "wat je er in stopt krijg je terug"

lordmars 12-10-2011
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

ik heb dit set nu een paar weken staan en ben er best tevreden mee. ik had eerst een set staan van pioneer met magnat speakers, een samenstel setje zeg maar.
voor muziek klonk dat iets beter dan bose maar voor films is dat een heel ander verhaal!
ik heb net eindelijk green zone zitten kijken met flinke shootouts en dat klinkt toch wel errug lekker!
alsof je voor de kogels moet bukken.
muziek klinkt ook best goed maar je mist hier en daar iets, ik heb echt van house tot slayer tot mozart tot phil collins gedraait en het klinkt goed maar kan beter.
aangezien ik erg weinig muziek luiter is dit geen probleem aangezien ik het set voor films erg lekker vind klinken, stukken beter dan andere 2.1 systemen die ik beluisterd heb, zoals sony of panasonic.
ook het design is zeer oke vind ik en staat perfect in mijn interieur, harman kardon klinkt ook erg goed maar het design vind ik erg gewoontjes maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

ook heb ik via de optische ingang mijn ps3 aangesloten en dat maakt gamen wel een heel stuk leuker moet ik zeggen, ik speel veel shooters en dat is nu een beleving op zich. alles klinkt helder en close alsof je echt tussen de actie zit.

kort samengevat: als je er alleen muziek mee gaat luisteren zou ik voor grote speakers gaan, maar wil je een compact systeem om heerlijk films te kijken raad ik dit set zeker aan.

azrael 1953 01-08-2011
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

om maar gelijk met de deur in huis te vallen: dit is m.i. werkelijk rommel van de bovenste plank, en ik ga dit ook uitgebreid onderbouwen, dus ook technisch testen.
1. prijs/kwaliteit is zeeeer slecht, dit kost €1295,-.
ik vindt het een grof schandaal dat er nog niet een blu-ray speler inzit voor dit geld.
2. de luidsprekers zijn verreweg het slechtste van de hele set, de subwoofer houdt er al mee op bij 35hz, dan zit hij al op het -6db punt, en bij 30hz blijft het doodstil.
de satelieten beginnen bij +- 250hz -6db en lopen door tot 14khz,-6db,NIET MEER.
de hele frequentieomvang lijkt sterk op een leerdammer kaas, vol met gaten, vooral midden hoog en midden laag ontbreekt volledig.
De console ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar het inwendige is om te huilen, om het op z'n Rotterdams te zeggen gewoon t*ringzooi.
die DVD speler koop je los voor 3 tientjes.
en het geheel is m.i. gewoon inelkaar geflanst.
Hoe klinkt het dan: zeer vermoeiend. lijkt nergens naar, dit alles gezien in het licht van de prijs.
Het eerste de beste setje van b.v. samsung, Pioneer, en noem ze maar op van rond 4 a 500,- klinken allemaal beter.
dit setje is van mijn buurman, die is er gelukkig mee.
al met al kan ik dit niet aanbevelen, het is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, zonde van je geld.
Bose is in een ding erg goed, en dat is marketing

Roel1969 04-06-2012

Ik heb je verhaal gecheckt.... het klopt het is opgebouwd uit goedkope componenten.
de dvd speler is van toshiba.
freq bereik van de speakers is teleurstellend.

alleen de vormgeving van de ombouw is erg mooi.

Ik was op zoek naar een mooi setje, maar naar wat speurwerk op het net toch maar wat anders zoeken.

alleen zou niet meer weten wat.

Lotjel 22-01-2011
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Het 3-2-1 systeem is niet te vergelijken met een home cinema set.Het geluid van de radio valt ons erg tegen, is qua uiterlijk wel mooier omdat je maar 2 boxen heb.Hebben de set teruggebracht naar de winkel en zijn blij met Harmen Cardon home set. Sevice perfect bij BCC in Oosterhout!

reblan 03-01-2011
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

We hadden eerst de Sony BDV-E 870 gekocht. Voor films wellicht een goed systeem maar voor muziek, wat we toch het meeste luisteren, een drama. Gelukkig konden we deze set nog voor een redelijke prijs inruilen bij PlatteTV.nl. Nu een paar dagen in bezit en we genieten er nog elk moment van. Hoewel geluidsbeleving erg smaak gebonden is kan ik mij niet voorstellen dat je voor de prijs van dit systeem een set met een zuiverder geluid kunt kopen.

Floris VV 15-12-2010
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Ik vind het na een jaar nog steeds een goede aankoop.In het begin moest ik een beetje wennen aan het geluid maar nu vind ik het geluid open en helder en zeker als je het vergelijkt met een hoop andere sets. Het behoeft niet al te hard te staan en toch zit er dan mooie diepe bass in. hier zit een tevreden mens

racing jantje 10-10-2010
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Na 5jr speelt hij geen cd meer af, hoewel ik maar zeer zelden cd,s afspeel. Ik gebruik hem vnm als radio en af en toe een dvd. Reparatie bij Bose kost 150 euro en dat vind ik dan behoorlijk veel voor een merk dat zichzelf zo geweldig vind.

Siebold 19-09-2010
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Aardig apparaat maar geluid wordt door Bose schromelijk overdreven. een fout bij dit apparaat is dat je de klankkleur alleen via je tv beeld kan regelen, tamelijk onhandig als je een CD afspeelt.
Zou met deze wetenschap het systeem niet hebben gekocht.

steven_hhw 25-12-2009
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

De Bose 321 GS nu een week in bezit ben er helemaal tevreden mee.
min punt vind ik dat er met mp3 cd geen naam en titel komt op het display . voor de rest zeer tevreden over geluid en bedieningsgemak echt een top apparaat .
over de duurzaamheid is afwachten maar met een product van Bose zal dat wel goed komen

erbo50 23-12-2009
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Het probleem van de bose set uit als de tv uitgezet wordt heb ik gevonden.
Ik had alle stekkers aangesloten op een monster greenpower center. Deze schakelt automatisch stekkerhouders uit om de energieverspilling van de stand-bymodus te stoppen en beschermt tegen schommelingen.
Deze ertussen uit gehaald, alles werkt perfect.(morgen retour winkel)
Nu alles het gewoon doet zoals het moet is het een prachtig apparaat. Heel simpel in de bediening, goed geluid. Heb alleen nog niet het bioscoopgevoel ervaren met de kerstfilm The polar express die op tv werd uitgezonden.Ik moet nog een goede dvd afspelen om het te kunnen ervaren.Muziek dvd geluisterd, fantastisch.
Ik ben er erg blij mee, goede keuze. De prijs, tjaa, die is hoog maar dan heb je wel een mooie set met sierlijke boxjes,mijn vrouw ook blij.

kravmaga 19-12-2009
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Uitstekende set. Niet goedkoop maar strak en super mooi geluid.
Beste alternatief voor mensen die geen wirwar aan snoeren en boxen willen.
De Bose presteert praktisch zo goed als mijn "vroegere" 5.1 set.

trompet81 14-12-2009

Hallo beste mensen,

Op 12-11-09 heb ik een Bose321GS gekocht, het aansluiten van de set ging kinderlijk eenvoudig. Ik heb diverse apparaten op aangesloten zoals een digitale tv tuner, mediaplayer, playstation3 en een Wii, ik dacht eerst dat moet allemaal apart op de bose321GS systeem worden aangesloten maar dit hoeft helemaal niet. Door alle apparaten op de TV aan te sluiten met SCART en/of HDMI en toen maar één toslink kabel van TV(moet hij wel een toslink uitgang hebben de tv) naar de Bose321GS en alles werkt perfect incl. alle audio tracks zoals Dollbydigital en ook DTS.

Nu mijn bevindingen over deze set, ik vind het geluid van deze set in een woord GEWELDIG! Toen ik ging shoppen heb ik diverse DVD’S en CD’S meegenomen om te luisteren hoe dit klinkt op diverse homecinemasets, ik wilde graag een 2.1 set omdat ik niet mijn woonkamer met 5 boxen wilde vullen en toch ook wel graag naar films wil kijken en muziek wil luisteren. Voor muziek vind ik dat deze Bose het beste wat je kunt krijgen voor een homecinema set. Als je echt een filmfreek bent en je wilt graag het geluid uit alle richtingen willen horen bijvoorbeeld een film zoals spiderman of Blade enz. moet je echt een 5.1 of 7.1 kopen, de Bose geeft wel een heel ruimtelijk geluid waar bij echt actie films meer van opzij hoort (van link/recht naar het midden zo iets) en dit is echt geen straf om naar te luisteren omdat al het filmgeluid wel heel realistisch wordt weergegeven met hulp de 2 speakers en van de BAS module.
Als je hier mee kunt leven is deze Bose echt een aanrader omdat ander 2.1 systemen kwa geluid minder presteren vind ik.

Tot zover mijn bevindingen.

Groet, John

Bart120602 10-12-2009
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Heb er ook een gekocht, hoewel erg veel geld. Zo creeer je wel exclusiviteit en kan Bose weer paginagroot adverteren:-)
Werkte vanaf het begin prima.
Heb goede kabels aageschaft en alles zorgvuldig en stevig verbonden.
Heb een cd op herhaling gezet en flink hard.De speakers zijn nu goed los.
Jammer is dat er geen koptelefoon aansluiting op zit. Op mijn tevens nieuwe LED Samsung zit het ook niet.
Reactie van Bose (flauw)Men kan niet dezelfde geweldige geluidbeleving realiseren.
Beetje te veel eer. Het apparaat is goed, klinkt goed en is nagenoeg tijdloos erg makkelijk te bedienen.
Op volume 40 klinken de recente DVD's erg goed.Vervorming treed niet op. Concerten klinken op Stereo nog opener dan op DTS 5.1 immi.
De Bassmodule is een beetje karakterloos, maar het geheel klopt.

frankjeroen1973 29-11-2009
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Na veel Home cinema sets bekeken en gehoord te hebben, besloten om deze Bose installatie te kopen. Echt geweldig geluid met deze eenvoudige opstelling. Echt een aanrader voor diegene, die de kamer niet vol met luidsprekers willen zetten. Oogt ook veel beter dan al die plastic sets van vele andere merken.

eelke 04-09-2009
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Wat een waardeloos product. Ik was vroeger altijd te spreken over Bose. Ondanks de hoge prijs vond ik het altijd degelijk en het geluid lekker krachtig.

Echter... ik stopte de eerste DVD in het apparaat en deze deed het niet goed en haperde. In mijn PS3 werkte de DVD prima, dus...

Verder vind ik dat de acoustimass een vervelend brom ding is die bas produceerd op een moment dat ik het niet wil horen en geen bas maakt op de momenten dat het wel moet. Het geluid is erg electronisch.

Niet kopen dus, prijs kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Gelukkig kon ik de 321 nog ruilen...

edvab 12-08-2009
Geschreven voor: Bose 3·2·1 GS DVD System

Na veel wikken en wegen toch voor bose gegaan.
Wat een gemak bij het aansluiten alle aansluitkabels voor mij zaten erbij en dan het geluid.
De lcd (audio) ook aangeloten op de bose set zodat ik bij tv uitzendingen.
Ook mijn ipod dockingsysteem aangeloten op de aux.
Alles werkt perfekt, ben helemaal blij!
Betreft duurzaamheid weet ik het niet maar de verkoper van AudioGallery heeft nog nooit de sets retour gekregen voor reperatie, dat vertelde hij pas na afgerekend te hebben.