Boston Acoustics A 360 vloerspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Boston Acoustics A 360 vloerspeaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

maxvanos 26-07-2013

Geef ze even de tijd.
dan gaan ze echt lekker klinken.

Opstelling: touch, vdac, yamaha 2x100 natural sound.

Peter nel 08-10-2012

Heb de Boston a360in combinatie met de a25, en deze aangesloten op de marantz sr6006.
Werkelijk een heerlijk geluid ,gitaarsnaren ,drums ,zang enz zo duidelijk en natuurlijk.
Ik ben zeer tevreden met de aankoop.
Gekocht bij beste keus,maar niet voor de huidige prijs,men kan hier altijd onderhandelen.

heda71 15-05-2012

Tijdens de luistersessie met verschillende staande luidsprekers echt overtuigd geraakt van de sterke en goede prestatie van deze BA serie, ook duurdere merken/types overtuigen minder. Nu sal even in gebruik en na veel meten/luisteren de juiste postitie voor onzxe kamer gevonden, draaien op de Yamaha AS500 en op normaal vermogen een vol, diep en zuivere weergave, veel detail en spreiding , top !.