Jamo S426 vloerspeaker / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Jamo S426 vloerspeaker / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

s-e-b 01-03-2012

Onlangs deze speakers gehaald icm met de HarmanKardon HK3490 receiver. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben, zeker gezien de prijs van ± 70 euro per stuk. Het geluid is (ondanks de 6ohm) zuiver en de speakers kunnen nog opvallend laag. Daardoor zijn ze vooral geschikt voor popmuziek. Qua materiaal is het wat minder, maar daar is de prijs dan ook naar. Desalniettemin zien ze er keurig uit en misstaan ze niet in een gemiddelde huiskamer.

G123 13-12-2011

Uitstekende zuil ,beste die ik in huis tot nu toe.Op vallend,hij dreunt niet .Erg mooi hoog ,en hij klinkt met alle muziek .Alleen niet gebruiken voor stampwerk ,daar klinken ze te mooi voor.Bij dure merken last van boembassen.Hier niet en zeer fraai afgewerkt .De kleur wengé past niet zo bij mij thuis ,dat denken er wellicht meer ,want ze staan te koop voor een onwaarschijnlijke bodemprijs van 70-80 euro .De zwarte zijn echter 2 maal zo duur.

joopxyz 19-10-2011

Uitstekend ontwerp, fraai en gedetailleerd helder geluid, fraaie droge bassen, ruimtelijk. De Jamo's heb ik aangeschaft als vervanger van mijn oude Philips hifi boxen (die na 23 trouwe dienst wat minder werden). De Jamo's klinken gewoon goed. Value for money.

jg1964 20-09-2011

Naar aanleiding van een test op een Nederlandse hifi site en een Duitse site eerst 1 paar gekocht om te proberen ze bevielen zo goed dat ik een 2e paar heb gekocht als surround speakers. Heb totaal voor (4 stuks)in de kleur wenge €276 betaald en als center heb ik de S 60 Center dit levert een homogeen geluids beeld op. Ook als stereo speaker staat de 426 z`n mannetje en ik denk dat er in de budget klasse geen vloerstaande speaker is die een betere prijs/kwaliteit verhouding heeft. En ze zijn keurig afgewerkt. kortom voor het geld krijg je prima geluid en keurig afgewerkte/design speakers

bert-metselaar 16-09-2011

Ongeveer een maand in bezit een hele fijne speaker.
gebruik de speakers als frontspeakers en voldoen goed goede bas voor mij geen sub woover nodig en nog de prijs. er zullen best veel betere speakers zijn maar dan moet je ook echt veel meer betalen, gekocht bij hifi corner voor 138 euro per paar. eerst beoordeling gezen op hifi.nl en ben blij verast