Magnat Monitor Supreme 1000 boekenplankspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magnat Monitor Supreme 1000 boekenplankspeaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bird Watcher 22-12-2012

Via conrad besteld, mijn vertrouwde webwinkel, echt super service om te beginnen.

De luidsprekers zijn overweldigend goed, ze presteren zoals je zou verwachten, maar zo goed had ik nooit kunnen dromen.

Het geluid is zo zuiver en natuurgetrouw en het beste van alles is dat ze een dijk aan geluid produceren en het klinkt geenszins vervormd of iets dergelijks, echt een super set.

Bent u op zoek naar een goede set luidsprekers???
TWIJFELT U DAN NIET EN BESTEL DEZE!!!

Kast voelt overigens super degelijk aan, ze zullen in ieder geval het wel volhouden de komende 70 jaar!

netsnoer 02-03-2012

Na 15 jaar andere 3-weg boxen te hebben gehad, ben ik naar deze overgestapt.
Ik ben zelf een liefhebber van klassieke muziek; en veeleisend wat betreft geluid.
Met deze boxen heb ik huis wat ik wilde.
Test CD: pianoconcert nr.5 van Ludwig van Beethoven,
wat een ervaring!
Van een zitplaats in de concertzaal ben ik naar de staanplaats van de dirigent gegaan.
Een goede box hoeft dus duidelijk geen smak geld te kosten.

Hans54 12-01-2012

deze boxen enkele weken in het bezit, na enige strubbeling in de levering (één van de boxen had een afwijkende kleur). De geluidskwaliteit is redelijk, maar wat ik mis is een sprankelijk geluid in de hogere regionen. Dit is uiteraard wel enigszins te compenseren met de toonregeling maar het geluid blijft toch een beetje dof.
Bird Watcher 22-12-2012

Weet je zeker dat je deze hebt?
Ik heb echt een super helder geluid hoor!
Misschien wat met je versterker mis?

Tjeu 20-07-2010

Nadat mijn vorige set luidsprekers na 23 jaar trouwe dienst wel erg begonnen te vervallen (Magnat Monitor SE)werd het tijd voor een nieuwe set, echter wilde ik er niet te veel aan uit geven omdat m'n prioriteiten tegenwoordig anders liggen. Winkels hier in de buurt waar je even allerlei boxen kan vergelijken zijn er niet of nauwelijks, en als ze er zijn dan deugt de luisterruimte voor geen meter dus ik heb deze besteld puur op de gok, en vanwege ervaringen uit het verleden, en ach, voor deze prijs mag je best een gokje wagen. Vandaag heb ik ze opgehaald. Boxen zijn netjes verpakt met een extra setje spikes, maar omdat de rubberdopjes voor mij wel voldoende zijn gebruik ik de spikes niet, misschien dat ik ze later ooit eens probeer. De eerste cd die ik probeerde waren de Dire Straits (Dire Straits)Deze cd begint langzaam aan met Down on the waterline maar vanaf het begin werd ik positief verrast, het klinkt fris, helder en vol. Ik was bang dat ze misschien een beetje schel zouden klinken, maar daar is niets van waar. De drums, bas, gitaar en zang, ze klinken allemaal zoals het hoort. Daarna nog wat andere cd's geprobeerd, maar het positieve gevoel verdween nooit. Ze hangen hier aan een Sony receiver (DA1200ES)zonder enige klankkleuring. Voor het geld, echt, ik snap niet dat ze voor dit bedrag gemaakt kunnen worden en dan ook nog zo formidabel kunnen klinken. Omdat ik zeker weet dat er boxen zijn die nog veel beter zijn geef ik geen tien voor geluidskwaliteit, maar ik had me geen betere durven wensen.