Canton Movie 80 CX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canton Movie 80 CX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Zylla 26-12-2010
Geschreven voor: Canton Movie 80 CX

Was op zoek naar een 5.1 set boxen voor de PC en ben uiteindelijk thuisgekomen met de laatste set bij MM samen met pioneer vsx-519v en de pioneer blu ray speler bdp-120 voor EUR 375. Was daarvoor een setaanbieding voor EUR 599. Voor de door mij betaalde prijs een redelijk setje voor de PC. Voor serieus huiskamergebruik niet geschikt. Heb de boxjes op verschillende versterkers en met verschillende instellingen geprobeerd. Weinig bereik en een bas of iemand op een houten plank klopt.Frequentie subwoofer en satellieten sluit niet echt lekker aan. Setje ziet er verder wel leuk uit en neemt weinig ruimte in beslag. Prijs/kwaliteitverhouding wel redelijk lijkt me.

40wh 16-01-2010
Geschreven voor: Canton Movie 80 CX

Samen gekocht met de pioneer vsx-519v en de pioneer blu ray speler bdp-120. Was een setaanbieding voor nog geen 600 euro. Wat een geluid en dat voor die prijs, ongelofelijk!Ik zat te twijfelen tussen canton en bose. Toen ik deze totaalset voor die prijs zag was ik meteen verkocht. En ik heb er nog geen dag spijt van. Een aanrader.

Louis44 28-11-2009
Geschreven voor: Canton Movie 80 CX

Het zilveren setje heb ik een paar dagen nu. Eerst in combinatie met een Marantz reciever vond ik het geluid ok. Toch heb ik een Onkyo 507 reciever gekocht en nu komen de speakers goed uit de verf goeiedag!!. Wat een geluid vol, sprankelend een subje die heerlijk mee doet zonder te veel overheersing. Dat ze beter zijn dan Bose zoals sommige beweren weet ik niet, ken Bose niet. Maar deze kleine rakkers klinken erg lekker en goed.

Ook al is de prijs vreemd genoeg verdubbeld maar dan nog zeker waard..absoluut prima in orde.

Nn3m3s1sS 08-10-2009
Geschreven voor: Canton Movie 80 CX

Afgelopen maandag deze geweldige set ontvangen via Digital Street.

Alleen het uitpakken was al een genot. Wat een prachtig afgewerkte set. Heeft de uitstraling van een veel duurdere set. De speakers wegen ook echt zwaar in tegen stelling tot de Bose speakers die ik eerst had. Er worden zelfs muurbeugels bijgeleverd.

Direct aangesloten op mijn Onkyo versterker. Wat een prachtig geluid. Vele malen mooier, warmer en met veel meer bereik dan mijn Bose Acoustimass. Films zijn echt een genot. De subwoofer voel je echt in je buik i.p.v. dat deze in je hoofd zit te bonken. Muziek heb ik nog niet kunnen testen.

Het meest ongelofelijke is dat mijn voormalige Bose setje ca. 800 euro heeft gekost en deze set slechts 200 euro!!!!

Als laatste wil ik nog even de voortreffelijke service van Digital Street vermelden. Je krijgt overal bevestigingen van en de levering was snel. Aanrader dus!

Ik zeg doen!!!!!

paulm60 12-07-2009
Geschreven voor: Canton Movie 80 CX

deze set nu 1.5jaar in mijn bezit geweldig voor de prijs van 189 euro.aangesloten op een sony versterker wel alle luidsprekers naar eigen voorkeur ingesteld op de versterker ,de set voelt zeer degelijk aan en is zeer goed afgewerkt,het is echt niet nodig om veel geld uit te geven ,kopen en genieten.

superdave1984 21-04-2009
Geschreven voor: Canton Movie 80 CX

Onlangs dit setje gekocht en aangesloten op mijn Marantz receiver. Ondanks de zeer compacte boxen die erbij zitten komt hier fantastisch geluid uit!! In deze prijsklasse uitzondenderlijk. Als ik vrienden vertel dat ik hier slechts iets meer als 200 euro heb aan uitgegeven geloven ze mij amper. Ik ben naar vele andere en veeeel duurdere setjes gaan luisteren, maar onder de 500 euro kan hier geen enkele andere set aan tippen. Het klankspecturm is zeer breed in zuiver, ook de bas is geweldig en goed instelbaar naar eigen wens. Qua design ook erg mooi, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ook in stereo redelijk goed geluid (in vergelijking met andere surround sets), maar laten we eerlijk zijn, voor stereo (muziek) koop je best 2 zuilen.
Als surround set is dit echt een aanrader!!!

King Willem 04-08-2008
Geschreven voor: Canton Movie 80 CX

Op het eerste gezicht denk je wat een kleine speakers, maar dan hoor je het geluid. Helder en sprankelend geluid met een mooie zware sub. Ik stond echt versteld. En ben zéér tevreden. Echt een aanrader

Erik33 03-02-2008
Geschreven voor: Canton Movie 80 CX

Een uitstekende set, goede afwerking en degelijk ogend.

De set heeft een goede geluidskwaliteit, ook in stereo!
Het geheel heeft een sprankelend hoog en krachtig, maar niet overdreven laag (erg stevig, mooi, rond laag).

Kortom een uitstekende set, alleen als je veel meer wilt uitgeven zou ik verder zoeken.