Boston Acoustics SoundWare XS 5.1 SE surround set / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Boston Acoustics SoundWare XS 5.1 SE surround set / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eerenbeemd 01-01-2013

Stijlvolle hoogglans Boston Acoustics set gekocht via hificorner. Wat een top geluid uit die kleine speakers! Na de diverse reviews bij de zwarte set te hebben gelezen ben ik overgegaan tot aankoop. Wit past beter in m'n interieur en ziet er clean uit.

Kwaliteit is gewoon perfect voor niet al te veel geld. Enige minpunt was de bevestiging van de speakers, omdat ik geen gaten in de muur wilde boren om te bevestigen en de meegeleverde materialen niet volstaan voor andere bevestiging. De voorste speakers staan nu op vilt netjes naast de tv, maar voor de achterste speakers was het lastiger. Kon moeilijk 2 luidsprekerstandaards vinden, maar dat is me wel gelukt. Nu alleen nog maar genieten!

Eerenbeemd 04-01-2013

Dave,

Ik heb via marktplaats 2 luidsprekerstandaards van Vogels kunnen vinden die precies goed zijn qua hoogte. Type VLS615, die volgens mij nog genoeg te vinden zijn.
Bevestiging is lastiger omdat het schroefgat achterin de speaker taps inloopt. Daarom moest ik een korte bout zoeken en heb ik het geklemd met een veerring om trillingen tegen te gaan.

Succes ermee!

rorijs007 03-01-2013

Goedemiddag,

Ik ben ook van plan deze set aan te schaffen,maar zit met hetzelfde probleem bij de achter speakers.
Zou jij mij kunnen aangeven welke geschikte standaards jij hiervoor heb kunnen vinden?
Wachtende op je reactie,
Dave