Moulinex HM615 - reviews

Mogelijkheden
Gebruiksvriendelijkheid
Degelijkheid
Score:

Goede mengkom je kan er brood mee mixen. Wel halverwege mixer losgekoppeld van mengkom. Mixer ging trillen op de houder. Je merkt de power van de mixer deze kan zelf het werk aan.
Nu 2 x gebruikt en fijn in gebruik. Mixer voelt wat zwaar aan maar merk je niet tijdens gebruik. de deeghaken voelen goed massief aan. (mijn vorige van ander merk brak spontaan af na ...jaar in gebruik)
Mogelijke Min- drukknop voor mixer verwijderen en aparte knop om mengkom te verwijderen.
Je moet goed opletten welke knop je indrukt. Alles is immers plastic. Maar prijs-kwaliteit lijkt mij TOP!

Score:

De linker kneedhaak moet recht doorgedrukt worden. Goed opletten dat de uitsteeksels voor de daartoe bestemde gaten zitten.

Volgens de handleiding tot 500 gram meel plus water.

Mijn negen broodjes à 450 gram meel plus 230 water, stokte de machine vandaag, bij het tweede deeg en tevens het derde deeg dat ik in totaal maakte. De volgende degen waren slap, geen gluten, geen samenhangende klont.
Normaal maak ik een paar degen die ik invries en voor gebruik laat rijzen, plat sla en even kneed en vervolgens nogmaals laat rijzen, daarna afbak.

De machine gaat terug naar Elektrokoopjes.

Score:

Al een aantal maanden was ik op zoek naar een krachtige mixer voor het mixen van brooddeeg. Mijn oog was al gevallen op de moulinex hm555, maar vond 450 wat net iets te weinig voor het kneden van brooddeeg.Deze hm615 mixer heb ik nu een paar weken in huis en hij is zo krachtig dat hij met gemak het brooddeeg kneed. Hij kneed het deeg heel luchtig en het brood komt heel mooi uit de oven. Het brood bakken met de bbm is nu voorgoed verleden tijd. Nu kan ik 3 broden per keer bakken. Ik begin langzaam te mixen en ga dan naar de hoogste stand en alles bij elkaar mix ik 3 min. achter elkaar. Dit is voldoende om het brood luchtig uit de oven te laten komen.
Wel koppel ik de mixer los van de voet als ik hem gebruik. Dit is dan ook een voordeel, de mixer is zonder voet te gebruiken!
Zelf zou ik hem aan iedereen aanraden!!!

Score:

Gebruik hem om brood mee te bakken. Ik doe 500 gram broodbakmix met 300 gram water. Gaat perfect. volgens handleiding 30 sec op stand 5. Ik wacht een minuut tussentijds of veel korter en dan weer mixen. Met 5 keer heb je al pefect luchtig deeg dat heel goed rijst.

Ik bak in de eigen oven, twee broden tegelijk.
60 min op 180 graden.

Ik vind deze mixer met kom een aanrader.

Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
Redcoon
8.2 3262 shopreviews Best beoordeeld
€ 32,94 Meest gekozen Bekijk product via Kieskeurig.nl
Prijsinformatie van shop

Moulinex HM 6151 Powermix Combi - Handmixer Vermogen: 500 Watt - 5 snelheden - Volume: 3,3 l - Gebruiksvriendelijk

Levertijd

1-2 dagen

Officiële Moulinex dealer

Onderstaande tekst is afkomstig van Moulinex
Deze internetaanbieder wordt erkend door de Nederlandse importeur van Moulinex. Dit houdt in dat de aangeboden producten zijn geleverd door Moulinex en worden ondersteund in acties, services en garantie zoals vermeld in de door Moulinex omschreven verkoopwaarden. Dit alles om u als consument optimaal van dienst te kunnen zijn, zodat dit zal resulteren in een optimale klanttevredenheid.

Conrad.nl
8.0 189 shopreviews
€ 69,99 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

MOULINEX Moulinex HM6151 Handmixer 500 W Wit 2 jaar garantie. Gratis verzending bij EUR 25,- + met iDEAL betaald.

Levertijd

2 - 4 dagen