Solis 814

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Solis 814 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

solis 05-05-2011
Geschreven voor: Solis 814

had deze uitgezocht omdat ik geen zin had in prul van princess o.i.d, erg duur, maar hoopte dat de kwaliteit daar ook naar zou zijn. na enkele maanden werkte het schuifje (rechts) waarmee je de gril in een hogere stand kan laten staan niet mee, deze is gemaakt van plastic, en als de gril warm is wordt dat zachter en buigzaam waardoor deze niet het gewicht van de bovenkant kan dragen. Teruggestuurd via winkel waar ik m heb gekocht HANOS ISPC, (trouwens erg goed geregeld, mijn complimenten!)na enkele weken kreeg ik de gril terug, misschien is het schuifje vervangen maar ik weet het niet zeker want nog werkt het niet naar behoren. Maar erger nog, sinds ik m terug heb lijkt wel alsof alle schroefjes los zitten, speling op alle scharnieren. Heb m weer teruggestuurd en ben m inmiddels weer weken kwijt...

grotegreef1 07-03-2010
Geschreven voor: Solis 814

Sinds ca. 4 weken deze grill in bezit en zeer tevreden.
Hiervoor allerlei zogenaamde grills gebruikt en nooit echt tevreden.
Een tosti maken, dat ging nog wel, maar vlees e.d. grillen ging niet goed, het vlees ging koken i.p.v. grillen.
De Solis grill schroeit vlees snel dicht en bijvoorbeeld zalm is binnen een paar minuten helemaal top:
Krokant korstje en de binnenkant mooi gaar.
Kortom een top-apparaat!!
Tip:
Als de grillplaten erg vies zijn, even natte keukenrol tussen de platen als deze nog een beetje warm zijn en daarna makkelijk schoon te maken.

110369 29-12-2009
Geschreven voor: Solis 814

Vorige week hebben wij deze contactgrill van Solis gekocht. Wij zijn er heel erg tevreden over. Hij voldoet echt aan alle verwachtingen. alles wat wij erop klaarmaken komt er heerlijk uit. Het is alleen even uitproberen op welke temperatuur bepaalde gerechten klaargemaakt moeten worden voor het beste resultaat.

Wat wij heel erg fijn vinden is dat je de grill op verschillen hoogten vast kunt zetten, waardoor je eten niet onnodig platgedrukt wordt, en de sappen in het gerecht blijven.

Ook het schoonmaken is geen enkel probleem. Als de grill nog warm is, dan halen wij de overtollige etensresten eruit met de bijgeleverde plastic "vork/spatel". verder maak je hem makkelijk schoon met lauw water.

Ook de grootte is erg handig, je kunt er in 1 keer b.v. 4 voorgebakken stokbroden op bereiden, waardoor je als gezin gelijktijdig kunt eten.

Kortom een super apparaat!!

James2 17-04-2009
Geschreven voor: Solis 814

Na wikken en wegen dit geweldig apparaat aangeschaft.

Hij voldoet volledig aan de verwachtingen.

Zeer snel heet, zeer
zeer gemakkelijk in gebruik.

Hele goede anti-aanbaklaag en makkelijk te reinigen.

Als de platen nog een beetje lauw zijn, met vochtig keukenpapier afnemen
het is een genot, om schoon te houden.

M81 11-01-2009
Geschreven voor: Solis 814

Ik heb de grill nog niet zo lang in gebruik maar wel al wat voor- en nadelen ondervonden.

Voordelen:
- snel warm
- afneembaar vetopvangbakje
- Hoogte bovengrill afstellen is erg prettig

Nadelen:
- Geen uitneembare grill
- Mag niet worden schoongemaakt met afwasmiddel oid. Ik heb dus het gevoel dat 'ie nooit echt schoon is.