Princess 01.103080.01.001 Dinner4All - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.103080.01.001 Dinner4All op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Nora 21-11-2023

Een Aanrader voor Gourmetliefhebbers!

Ik heb onlangs de kans gekregen om de Princess gourmetset uit te proberen en ik ben echt enthousiast over dit apparaat. Het gemak dat iedereen zijn eigen gerecht op zijn eigen bakplaat kan bereiden en direct op zijn bord kan schuiven is heel fijn. Dit zorgt ervoor dat elk gerecht gescheiden blijft en je vlees ineens naar vis smaakt. Ook fijn bij allergieën.

Een ander pluspunt is de ruimtebesparing op tafel. Doordat iedereen zijn eigen bakplaat heeft, blijft de tafel overzichtelijk en toegankelijk voor iedereen. Bovendien kun je het vlees, vis, en andere ingrediënten mooi presenteren op de schaal in het midden. Als iemand eerder klaar is, is het handig dat je eenvoudig het betreffende bord kunt uitschakelen door de stekker eruit te halen.

Het schoonmaken van het apparaat is een fluitje van een cent. De borden kunnen probleemloos in de vaatwasser, en de anti-aanbakplaat is na afloop eenvoudig schoon te vegen. Een groot voordeel is dat je geen boter of olie hoeft te gebruiken, waardoor het reinigen snel en moeiteloos verloopt en ook nog gezond is.

Het gebruiksgemak, gecombineerd met de eenvoudige reiniging, maken deze gourmetset tot een absolute aanrader. Of je nu een gezellig diner met vrienden organiseert of gewoon een intieme maaltijd thuis wilt bereiden, de Princess gourmetset voegt een extra dimensie toe aan de culinaire ervaring. Kortom, een praktisch en gezellig apparaat dat niet mag ontbreken bij liefhebbers van gourmetten!

Pluspunten

• Aparte borden
  • Makkelijk schoon te maken

P. Koster 21-11-2023

Aanrader, zeker met kinderen!

Dit product heb ik mogen testen en daar ben ik heel blij mee, want het product bevalt heel goed.
Het is heel eenvoudig in gebruik. Je plaatst het basisstation, met daarin een stekkerdoos, op tafel. De bakplaten sluit je aan met een eigen kleur snoer. Deze snoeren zijn lang genoeg voor normaal gebruik.
De bakplaat is voorzien van anti-aanbak, waardoor het ook goed schoon te houden is. De borden zijn los en kunnen in de vaatwasser. Het geheel is op te bergen in een grote doos. Die grootte is niet heel handig, maar alles past er in.
De bakplaat is snel warm en is ruim genoeg voor het eten. De bakplaat is niet op temperatuur in te stellen en is ook niet afzonderlijk van elkaar aan/uit te zetten. Dus als 1 van de vier klaar is en je wil de bakplaat uitschakelen moet je even de stekker eruit halen. De temperatuur is zo ingesteld dat het eten niet snel aanbrand, maar wel lekker vlot bakt.
Vooral voor kinderen is dit ideaal. Het spettert niet heel erg en je hoeft niet, zoals bij gourmet, over de tafel te hangen.

Pluspunten

• snel warm
  • makkelijk met kinderen
  • eenvoudig schoon te maken
  • spettert niet

Minpunten

• grote opbergdoos

SannieD70 18-11-2023

Deze feestdagen kan iedereen meedoen met deze Dinner4All!

Wij hebben deze dinner 4 all een aantal weken mogen testen en zijn zeer tevreden. Het feit dat je allemaal een “eigen” bakplaatje hebt bied vele mogelijkheden. Als je in het gezelschap vegetariërs hebt is deze dinner 4 all dus een perfecte oplossing, ieder zijn eigen bakplaat.
De platen zijn d.m.v. stekkers met verschillende kleuren te bevestigen aan de middenconsole waar een verlengsnoer inzit.
Je kunt daarna het bord met de te bakken lekkernijen daarbovenop plaatsen zodat de stekkerdoos niet meer zichtbaar is.
Wat ook heel handig is dat je dus ook met z’n tweeën of drieën zou kunnen eten omdat je zelf kunt kiezen hoeveel platen je aansluit.
De plaat wordt snel en goed heet zodat je gemakkelijk kunt bakken en dus meteen op het bordje aan de plaat kunt opeten.
De kinderen konden er zelfs gemakkelijk een pannenkoek op bakken.
Het reinigen van de borden gaat prima in de afwasmachine, de bakplaat gaat iets lastiger althans de bakplaat is snel te reinigen maar de behuizing gaat iets lastiger maar het is te doen.
Wat een klein minpuntje is vonden wij is dat er geen aan/uitschakelaar op de platen zit maar alleen een stekker.
Wij waren zeer tevreden, zeker omdat nu iedereen kan meedoen vleeseters en vegetariërs.

Pluspunten

• Eigen bakplaat
  • Bakplaat snel heet
  • Borden kunnen in afwasmachine
  • Gemakkelijk te reinigen

Minpunten

• Geen eigen schakelaar op plaat

BK23 17-11-2023

Een eigen bakplaat 4All

Enkel weken heb ik deze Princess Dinner4All mogen testen. In deze periode heb ik genoten van het gebruik van deze set. Het is fijn dat iedereen zijn eigen plaat heeft en ook binnen handbereik. Voor de kleinere deelnemers is dit ook erg fijn, omdat er minder over tafel gehangen hoeft te worden. Het bord dat iedereen krijgt is van een prima formaat voor de kleine vleesjes die je klaarmaakt. Dit borg en het gezamenlijke bord zijn gemakkelijk te reinigen in de vaatwasser. Alleen de kookplaten zijn wat lastiger schoon te maken, omdat die niet los komen.
Er is 1 stand voor de temperatuur, deze stand werkt perfect en maakt het gedoe met de juiste stand kiezen verleden tijd.

Pluspunten

• Borden gemakkelijk te reinigen
  • 1 temperatuur stand

Minpunten

• Bakplaat zit vast
  • Grote doos voor opbergen

Robert123 16-11-2023

Innovatief gourmetten

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen.

De Princess Dinner4All biedt een leuke innovatieve twist aan het traditionele gourmetten. Met vier afzonderlijke bakstations krijgt iedereen de vrijheid om zijn favoriete gerechten te bereiden zonder concessies te doen aan smaken. Het concept van individuele bakplaten en borden voorkomt vermenging van verschillende ingrediënten en maakt het gemakkelijk om rekening te houden met dieetwensen of allergieën.

De set, hoewel handig, vertoont enkele tekortkomingen. Het ontbreken van een aan/uit schakelaar per station en het onvermogen om de temperatuur te regelen zijn minpunten. Het schoonmaken van de bakplaten is eenvoudig, maar het feit dat ze niet verwijderbaar zijn, vormt een nadeel.

Desondanks blijft de Princess Dinner4All een gezellige en praktische keuze voor sociale bijeenkomsten. Het is ideaal voor diverse smaakvoorkeuren en allergieën, waardoor het een aanrader is voor gezinnen en vriendengroepen. Het gebruiksgemak en de algehele prestaties rechtvaardigen de prijs, en het compacte ontwerp maakt het opslaan een moeiteloze taak.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Vaatwasbestendige borden
  • Afzonderlijke bakplaten

Minpunten

• Temperatuur niet zelf te regelen
  • Geen aan/uitschakelaar per station

Emstelon 16-11-2023

Gezellig gourmetset

Ik heb deze mooie set een paar weken mogen testen.
Het is een leuk concept om ieder zijn eigen bakgedeelte te hebben, zodat je geen rekening hoeft te houden met anderen icm vlees of viskeuze. Een ander heeft geen vlees/vis op hun eigen bakplaat als je dat niet wilt. Iedereen kan zelf op de eigen bakplaat bakken wt je lekker vindt.
Er zijn 4 stations met een afneembaar keramisch bord met een gedeelte bakplaat, waar je voldoende op kan bakken. Er is ook 1 station met alleen een bord waar je vlees en/of groente op kan leggen.
Onder deze bord komt de verdeelden, waar je de 4 verschillend gekleurde kabels van de andere stations in steekt. De losse stations kan je niet met een schakelaar uitzetten, maar je moet de stekker uit de verdeeldoos gehaald worden. Je moet dan eerst het bord met vlees en/of groente optillen om bij de stekker te komen van de desbetreffende station. Een aan/uit schakelaar zou een betere keuze zijn geweest.
De bakplaten worden goed warm, maar kan je de temperatuur niet regelen, het is puur aan/uit.
Het bakken ging prima en is echt gezellig, iedereen kan gelijk voor zichzelf aan de slag om te bakken.
De keramische borden kunnen er gemakkelijk afgehaald en in de afwasmachine. Het bakgedeelte zit vast en moet je onder de waterkraan schoonmaken, hetgeen wel snel schoon is maar het risico loopt je dat er water in het elektrische gedeelte kan komen.
Ik vind het wel een nadeel dat de bakplaat niet eruit gehaald kan worden. Dat zou wel mijn voorkeur zijn geweest.

Pluspunten

• Iedereen heeft eigen bakplaat
  • Bakplaat en bord voor je

Minpunten

• Geen aan/uit schakelaar per station
  • Bakplaat niet uitbeembaar
  • Bakplaat niet in temperatuur regelbaar

m************@g******** 15-11-2023

Wij zijn echte gourmet liefhebbers en waren dus erg enthousiast toen we dit product voor een aantal weken mochten testen! Er zijn eigenlijk 4 losse gourmetstellen, met elk een eigen kleur draad. De helft bestaat uit het bakgedeelte en de andere helft is bord. Ik twijfelde vooraf of dit wel groot genoeg zou zijn. Maar het is echt heel erg ruim! Het bord wordt niet heet en er komen geen spetters van de bakplaat af. Je kunt de warmte van de bakplaat niet reguleren, voor ons is dat verder geen probleem. Het schoonmaken ging erg eenvoudig.

Marjolein91 14-11-2023

Mooi systeem

Een erg handig systeem met name omdat onze zoon geen melk bestanddelen mag en je zo voor meerdere personen wat kan bakken zonder dat hij daar last van krijgt. Wel zijn de houtjes wat onhandig voor het draaien zelf hebben we onze grijpertjes gebruikt. Voor de dikkere stukken vlees is het niet handig. Het is handig klaar te zetten wel zijn de kabels stug en buigen ze meer over tafel, de snoeren zweven meer in de lucht dan dat ze op de tafel liggen.

Minpunten

• Houtjes ipv grijpertjes
  • Stugge kabels

m******************@g******** 10-11-2023

Aanrader!

Ik heb deze mooie set van Princess een aantal weken mogen testen. Het is heel handig dat iedereen zijn eigen bord heeft en plaatje om op te bakken waar jij zelf zin in hebt. Het enige nadeel is dat de individuele bordjes geen eigen aan of uit knop hebben, dit zou een goede aanvulling zijn voor als er iemand al eerder klaar is met eten. De set is erg makkelijk schoon te maken, wat een fijne bijkomstigheid is. Daarnaast worden de plaatjes ook goed heet, wat het bakken erg gemakkelijk maakt. Ook vind ik dat deze minder spettert dan een normaal gourmetstel. Het is leuk dat je in het midden dan een bord hebt waar je al het vlees/vis op kunt leggen, zodat iedereen er goed bij kan. Ook is de set makkelijk op te bergen, omdat alle onderdelen makkelijk uit elkaar gehaald kunnen worden. Al met al ben ik erg tevreden en zal ik deze set zeker vaker gebruiken!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Snel warm

Minpunten

• Geen aan/uit knop per bord

Marina robben 08-11-2023

Super fijne dinerschotel

Ik ben deze mooie set mogen testen ,en ik ben zeer tevreden .het bak gedeelte is goed voor zo,n 4 a 5 stukjes vlees en je kan er ook nog groenten op bakken . Het eet gedeelte is ook groot genoeg voor salade vlees en saus . Je hebt geen extra bord nodig .en het middelpunt kan je vleesschotel op zetten . Lengte van de kabels zijn goed, ik heb 1 klein min puntje je kan een bord niet uitschakelen als je klaar met bakken bent ,het zou heel fijn zijn als er een knopje op iedere bord zou zitten . En ik zelf zou ook de verlengkabel vervangen voor een verlengkabel met aan/ uit knopje. Zeer tevreden en zeker een aanwinst.

Pluspunten

• Grote bakgedeelte
  • Grote eetgelegenheid
  • Middelpunt voor vleesschotel

Minpunten

• Geen aan en uit knopje

Marjolein1984 05-11-2023

Handig in gebruik en maakt makkelijk schoon!

Dit artikel mogen testen en ben er erg enthousiast over!
Ideaal dat je je eigen bord hebt voor het bakken/grillen van je eten. Mijn man houd namelijk erg van vis, dus dat is erg handig dat hij dat dan op zijn eigen ‘bordje ‘ kan doen, zodat mijn vlees niet naar vis smaakt.
Wel een draden partij op de tafel van de snoeren, maar dat kan niet op tegen het gebruiksgemak.
De borden zijn erg snel warm en verder erg makkelijk om schoon te maken.
Ook erg handig dat je ook bv maar 2 borden kan gebruiken ipv 4.

Pluspunten

• Geen vleesvocht van een ander bij je eigen vlees
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Kabels over tafel

Loontje 04-11-2023

Gezellig samen, apart bakken

Ideaal , iedereen zijn eigen bord. Geen gedoe tussen mensen die verschillende eet wensen hebben zoals vegetarisch of varkens/ rund vlees.
Wij hebben deze set mogen testen als gezin van 3.
Je sluit elk bord aan op her meegeleverde verleng snoer voor 4 stekkers.
Je hoeft ze dus niet alle 4 te gebruiken.
Nadeel hiervan is wel als er iemand eerder klaar is (zoals onze dochter) moet je middelste bord optillen en stekker eruit halen. Zou fijn zijn als elk bord een eigen schakelaar heeft.
De bak plaats wordt warm, rest van set niet.
Sommige sets worden heet en niet veilig voor kinderen. Het individuele set werd wel warm, maar niet heet. Voor kind van 10 prima zelf te doen.

Bakplaten worden snel warm en hebben geen verder warmte standen (aan of uit) Lekker makkelijk. De warmte is prima. Vlees schroeit snel dicht, bakt niet aan.
2e mini puntje is het witte bord.
Mijn man en ik missen de vakjes voor de saus. Dochter lief had vond dit geen bezwaar.
Schoonmaak gaat top. Witte bord eruit, in de vaatwasser. De rest met sopje en doekje even schoonmaken en klaar voor volgende gebruik.

Pluspunten

• Iedereen eigen bord
  • Dichtbij de bakplaat, niet lang rekken
  • Maakt makkelijk schoon

Minpunten

• Geen aan/uit knop per individueel set
  • Geen vakjes in de borden

Sharon Bodmann 04-11-2023

Erg handig product

Superfijn product, makkelijk in gebruik , goed en gemakkelijk schoon te maken

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Oppassen dat je de draden niet breekt

SharonBodmann 04-11-2023

Geweldig product

Een onwijs fijn product, makkelijke schoon te maken. Vergeleken met andere grills/gourmetplaten is dit echt het beste product wat ik tot nu toe heb gebruikt voor het gourmetten. De platen zijn snel warm, makkelijk te gebruiken en ik vind het zelf erg fijn om een eigen grill gedeelte te hebben zodat je makkelijk bij je eigen eten kan. Het product is ook nog makkelijk op te bergen en schoon te maken.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Goed schoon te maken

Brabander1992 03-11-2023

Handig apparaat voor 4 personen

Ik heb dit apparaat mogen testen. Mijn conclusie: een handig apparaat voor 4 personen.

Gebruiksgemak:
De warmteplaatset met individuele borden maakt groepsmalen buitengewoon handig. Elk bord heeft zijn eigen stroomkabel, wat weliswaar resulteert in enkele kabels over de tafel, maar het gemak compenseert dit ruimschoots. De complete set bevat een stekkerdoos en houten spatels, waardoor je direct aan de slag kunt. De borden, de warmteplaat en de stroomkabels voelen sterk en duurzaam aan. Hoewel de temperatuur van de platen niet aanpasbaar is, is de vooraf ingestelde temperatuur meer dan voldoende.

Onderhoud:
Het onderhoud van deze set is eenvoudig, aangezien alle onderdelen gemakkelijk kunnen worden gedemonteerd, wat zorgt voor een compacte opslag.

Reiniging:
Het schoonmaken van de borden en warmteplaten verloopt vlot, omdat ze afzonderlijk kunnen worden gereinigd.

Prestaties:
Dit apparaat presteert uitstekend en biedt een prettige en gelijkmatige kookervaring met minimale spatten.

Pluspunten

• Handig apparaat
  • Complete set
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Hogere prijs

Marco&Jolanda 21-12-2022

Gemakkelijk in gebruik en onderhoud

Princess 103080 Dinner4All
Super handig of je nu alleen of met meerdere wil eten
Ook makkelijk om schoon te maken en dat is wel prettig natuurlijk of je nu met kerst met meerdere bv of zomaar met zijn tweeën wilt eten op een door de weekse dag super aan te raden 👍

Miranda4u 17-10-2020
  • Product gekregen

Aanrader

Prachtig gourmet stel ieder zijn eigen bakplaat met bord
Ideaal voor mensen met een allergie en voor mensen die bv niet van vis houden
Zo kan een ieder zijn eigen gerecht bereiden o zijn eigen grill

Pluspunten

• Ieder zijn eigen grill
  • Ideaal voor mensen met een allergie