Princess 01.115005.01.001 - Reviews

• Test panel 7.3 jun 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.115005.01.001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

k********@h********** 03-07-2023

Testen pizza oven

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Ik heb het product mogen testen. Helaas door late levering het product weinig kunnen testen (korte testperiode).
Ik vind het nog lastig om de juiste instellingen te kunnen vinden voor de pizza’s (kant en klare en vers deeg met verse toppings).
De pizzaoven is redelijk snel warm en is niet moeilijk te gebruiken (aan/uit, temperatuur etc), alleen dus wel om de juiste instellingen te vinden zodat de onderkant niet verbrand en de bovenkant met toppings wel gesmolten/gaar is.
Al met al super fijn om te kunnen testen als pizza liefhebbers en vooral kids die erg van pizza houden.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Lastig in te stellen bij verschillende pizza’s

ancolo 30-06-2023

Uitstekende Pizza-oven

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Deze pizza-oven heb ik mogen testen en werk uitstekend. Het opwarmen van de oven duurt 15 minuten en dat is vrij lang. De pizza die eruit komt lijkt op een echte pizza. Lekkere knapperige bodem en alle toppings lekker gegaard. Het is even uitproberen welke temperatuur je moet gebruiken voor welke pizza. Als de steen wat vuil wordt is deze niet meer goed schoon te krijgen. De rest van de oven is goed te reinigen. Ik heb ook het energieverbruik getest en deze oven t.o.v. een normale oven. Het energieverbruik is aanzienlijk lager. Al met al een aanrader dus.

Pluspunten

• Bakt uitstekende pizza’s
  • Relatief energiezuinig
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Steen niet schoon te maken

L*************@h********** 30-06-2023

leuk om te proberen

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Ik vind het een lastig product, de eerste pizza wat ik er in maakte die was helemaal hard en verbrand aan de onderkant. en de 2e en 3e batch bleef plakken op de bodem waardoor we hem er niet goed af kregen. wel was die malser dan de eerste.

het is even oefenen verwacht ik, hopelijk als ik hem nogmaals gebruik dat het dan beter gaat.

Pluspunten

• handig

Minpunten

• lastig juiste instelling te vinden

e*******@g******** 28-06-2023

Blij met de Princess Pizza Oven Pro

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Ik ben helemaal weg van de Princess Pizza oven Pro! Ik werd uitgekozen om de Princess Pizza Oven Pro te testen via de #Review.nl testsite. Als pizza liefhebber kon ik niet wachten om thuis mijn eigen pizza's te kunnen maken en deze oven heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Niet alleen is de oven van uitstekende kwaliteit, maar het resultaat is ook nog eens verbluffend. De pizza's komen perfect knapperig en vol smaak uit de oven, precies zoals ik het in een restaurant zou willen hebben. Daarnaast is de oven ook zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te maken. Ik kan nu op elk moment van de dag genieten van heerlijke zelfgemaakte pizza's dankzij Princess Pizza oven Pro. Een absolute aanrader voor elke pizzaliefhebber! #review.nl

Pluspunten

• Instelling temperatuur
  • Timer
  • Formaat pizza oven

Minpunten

• Even wennen aan de houten spatels

m*******@g******** 27-06-2023

Leuke activiteit met smakelijk resultaat

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Het product wordt verpakt in een stevige maar compacte doos. We hebben de handleiding gelezen en de oven werkt erg makkelijk. Voor ons persoonlijk waren meer tips met het maken van pizza's of recepten wel welkom. We hebben er een hele leuke avond van gemaakt. De oven was direct te gebruiken na 15 minuten goed opwarmen. De houten pizza scheppen zijn wel van matige kwaliteit en hebben al een scheurtje. Je kunt je pizza rijk beleggen omdat er genoeg ruimte is in de hoogte. De pizza wordt snel en heerlijk afgebakken, wij hebben het met glutenvrij meel gedaan. De bodem is echt krokant en mooi plat. Het enige nadeel is dat schoonmaken van de steen wel een gedoe is. Een reguliere oven is dan wel minder lekker maar misschien wel makkelijker.

Pluspunten

• goede oven
  • snel warm

Minpunten

• schoonmaken
  • groot apparaat

Saskiam1982 26-06-2023

Heerlijke pizza’s!

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Ik heb dit product ontvangen om te mogen testen in ruil voor mijn eerlijke mening. Ik moet bekennen, het is een heel fijn apparaat!
Er werd een enorme doos bezorgd mer daarin de oven goed ingepakt, een beknopte handleiding, een pizza steen en twee houten ronde spatels. Zoals in de handleiding vermeld eerst de oven even met een doekje afgenomen voor het eerste gebruik. De ronde pizza steen leg je in het onderste deel van de oven bovenop het verwarmingselement.
De instructies zijn verder simpel: je hebt een draaiknop voor de tijd en een knop voor de temperatuur. Er wordt aangeraden om op maximale temperatuur voor te verwarmen. Dit zorgt er natuurlijk voor dat de steen gloeiend heet wordt.
Voor de pizza’s hebben we de kant en klare verse bodems gehaald en allerlei toppings om zelf aan de slag te gaan. En eerlijk, de pizza’s zijn heerlijk! De steen zorgt ervoor dat de onderkant heerlijk krokant is, net zoals je dit bij een pizzeria krijgt. De bovenkant wordt door het bovenste verwarmingselement ook goed gaar en de kaas is heerlijk gesmolten. Bij sommige pizza’s smolt de kaas ook van de rand waardoor er helaas wel hele ingebrande vlekken in de steen. Ik mis kn de handleiding wel een tip of instructie hoe deze het beste te reinigen is en heb me een rotje gezocht op Google wat de beste manier is. Niet met water schoonspoelen of onderdompelen omdat de steen hierdoor kan barsten (steen is poreus en neemt dus water op). Oftewel.. de bovenste laag kun je er het beste voorzichtig af krabben/schrapen maar de vlekken krijg je er niet uit.
De houten spatels die erbij komen zijn erg handig. Helaas brak er wel een spatel af aan het handvat toen een pizza aan de steen bleef plakken. We moesten iets meer druk zetten om de pizza los te krijgen en toen stond mijn vriend met een klein stukje hout in zijn hand. We kunnen ‘m nog wel gebruiken, maar dit had echt iets steviger gemogen.
Al met al zijn we positief verrast door het resultaat van de pizza’s. Ze zijn erg lekker en krokant en het nodigt daarom uit om zelf pizza’s te maken ipv diepvries te kopen of te bestellen bij de pizzeria.

Pluspunten

• Krokante pizza
  • Makkelijk in gebruik
  • Bakt snel

Minpunten

• Groot apparaat
  • Steen is moeilijk schoon te krijgen

Prinsesiiejj 26-06-2023

Ziet er handig uit maar niks voor ons

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Ik mocht dit product testen.
Allereerst een grote doos.
Met een grote pizza oven.
Even de instructies lezen, en de oven voorverwarmen op 400 graden zoals aangegeven ongeveer 15 minuten.
Daarna de temperatuur (100graden)lager gezet.
Zelf het deeg gemaakt, uitgerold en op de 2 spatels gelegd, al het beleg erop en met de spatels leg je zo de pizza op de pizza steen.
Zonder de spatels lukt het sowieso niet.
De eerste pizza verbranden de bodem en de bovenkant was nog wit. Wel smelte de kaas maar het deeg bovenop moet ook bruin worden zoals een echte pizza.
De 2de pizza met 150 graden minder gedaan als de eerste maar nog steeds hetzelfde effect.
Ook bleven de pizzas erg plakken aan de steen en had ik mijn eigen spatel erbij gepakt.
De pizza die ik erna maakte heb ik dan ook in mijn eigen oven klaargemaakt.
Voor mij geen aanrader.
De sappen van de pizza blijven ook aan de steen vast zitten, met goed poetsen en schuren zie je dat het de steen ingetrokken is.
Ik vind het erg zonde omdat de boodschappen erg duur zijn, en als ik 5 pizzas moet testen om überhaupt een goede pizza te krijgen wordt het mij te duur.
Ik vind dat een pizza zowel als de bodem als de bovenkant wat bruin moet zijn. Niet de bodem verbrand en bovenop wit.

Pluspunten

• Snel op tempratuur
  • Mooi design en de kleur zwart is altijd mooi
  • Timer erop is perfect

Minpunten

• Pizza blijft plakken
  • Bodem verbrand bovenop wit
  • Pizzasteen krijg je niet schoon
  • Te dik belegd verband je kaas bovenop

AbdellahE 26-06-2023

Aanrader!

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Wij hebben dit product onlangs mogen testen in ruil voor onze eerlijke mening.

We hebben het apparaat inmiddels vijf keer gebruikt.
Het apparaat is erg makkelijk in gebruik en door de timerfunctie kun je de pizza perfect gaar maken.

Er worden twee houten spatels meegeleverd waardoor je je zelfgemaakte pizza makkelijk op de steen schuift. Heel fijn!

Wij hadden zelf deeg gemaakt, dit is zeker een aanrader! Zelf heb ik nog nooit zo'n lekkere pizza gegeten, zelfs in Italië niet. De combinatie van de tempratuur van 400 graden en zelfgemaakt deeg is heerlijk! Daarnaast is je pizza klaar in ongeveer 4 minuten, ideaal dus! Verder is de warmteverdeling top! Zowel onder als boven komt snel op temperatuur.

Het enigste minpuntje is dat je de pizzasteen slecht schoon krijgt. Na gebruik laten we hem afkoelen en schrapen we eventuele etensresten eraf. Je krijgt hierdoor wel zwarte vlekken in de steen. Volgens Google hoort dit bij een pizzasteen, dus dit is wat het is.

Pluspunten

• Korte baktijd
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Slecht schoon te maken

Naomizzz1979 25-06-2023

Super apparaat!

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Ik heb dit product gratis mogen testen in ruil voor een eerlijke review .
Wij als pizza liefhebbers waren zeer enthousiast om dit product te mogen testen. We hebben de oven getest met vers deeg en kant en klaar deeg .
De oven is super simpel in gebruik . 2 knoppen en een stekker is alles wat je nodig hebt om het apparaat in te stellen.
Oven bevat een uitneembare steen die dus makkelijk schoon te maken is na gebruik. Oven is snel op temperatuur , vanzelfsprekend zijn er meerdere temperaturen mogelijk maar aangeraden wordt om de heerste stand te gebruiken.
Pizza is makkelijk te plaatsen door middel van de houten plank die is meegeleverd.
Pizza zelf is zeer! Snel klaar, ongeveer 4 minuten bij vers deeg en de pizza's lijken net van de echte Italiaan.
We hebben wel gemerkt dat kant en klaar deeg sneller aanpakt, iets om rekening mee te houden.
Apparaat is verder mooi van vormgeving. Past makkelijk op het aanrecht en staat stabiel. Deksel blijft veilig staan bij het openen , voor mij belangrijk ivm veiligheid.
Wij vinden het een geweldig apparaat en zullen zeker een ander die het wil kopen het apparaat aanbevelen!

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Makkelijk schoonmaken
  • Vormgeving

Minpunten

• Steen bakt snel aan en geeft dan vlekken

Theo Test 24-06-2023

Pizza oven pro

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

We hebben deze pizza oven pro van princess mogen testen.

Eenmaal de doos ontvangen snel uitgepakt en het blijkt best mee te vallen met het formaat. Een beetje ovale oven met een hoog plastic gehalte. Echter de kwaliteit is er niet minder om .Hij past mooi op het keuken blad.
We zijn naar de winkel geweest om verse ingrediënten te halen voor 4 pizza’s. We hebben zelf het deeg gemaakt met Italiaans 0.0 meel.

- Gebruiksgemak:
De oven is simpel in uitvoering en ook in gebruik. Er zit een normale stekker aan en 2 knoppen en een lampje. De bijgeleverde pizza steen past precies in de onderste bak van de oven. De oven is makkelijk te bedienen dmv de timer en temperatuur aan te zetten.na een kwartier opwarmen op de hoogste stand kan je de pizza’s erin leggen. Na ongeveer 8 minuten is je pizza klaar.

- Timerfunctie:
De timer functie is erg handig. maximaal 15min instelbaar. Echter maakt deze , naar mijn mening, wel een irritante geluid zodra de tijd loopt. Een soort ritmische getikt. Je moet er maar tegen kunnen of aan wennen.

-Pizzaoppervlak:
De pizzasteen geeft je de mogelijkheid om pizza’s tot 30 cm doorsnede te maken. Je kan best wat ingrediënten op je pizza leggen maar zorg dat de deksel nog dicht kan en het verwarmingselement de pizza niet raakt.

-Temperatuurregeling en warmteverdeling:
De warmte verdeling is prima met boven en onder een verwarmingselement . De pizzasteen is snel warm en blijft ook lange tijd flink heet.

-Hoe de pizza's smaken:
Zelf gemaakte pizza’s smaken natuurlijk altijd lekkerder dan de diepvries versies. Het resultaat viel zeker niet tegen voor de eerste keer. Je moet wel blijven oefenen op je deeg. De pizza was allround goed gebakken en je kan merken dat een pizzasteen toch die speciale pizza smaak aan je pizza geeft.

-eindconclusie:

Wil je makkelijk en snel binnen , niet geschikt voor buiten staat erbij, pizza’s maken dan is deze oven iets voor jou. Maak zelf je deeg of haal evt kant en klare pizza bodems die zelf met ingrediënten kan beleggen. De oven is een goed alternatief voor de gewone (pizza) oven of bbq met pizzasteen. Vooral om samen met je (klein) kinderen op een fijne zondag bezig te zijn en daarna lekker te genieten van een zelfgemaakte pizza.

Pluspunten

• Snel warm
  • Schoonmaken oven zelf
  • Elektrisch

Minpunten

• Schoonmaken pizzasteen
  • Elektrisch

f*********@p******** 23-06-2023

Handige pizzaoven

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Wij hebben deze pizzamaker mogen testen en hierbij onze ervaring , bij binnenkomst valt op dat het een aardig groot apparaat is en waar gaan we die weer laten na gebruik ,het gewicht valt mee , er zit een echte pizzasteen in die enorm heet wordt bij gebruik dat is ook de bedoeling natuurlijk want dan krijg je de mooiste en lekker knapperige pizza s . Er zit geen boekje bij met voorbeeld recepten voor deeg of beleg of iets dus maar aan de slag met Google voor recepten voor deeg en inspiratie voor beleg , je kan natuurlijk ook kant en klare bodem in de supermarkt kopen en die beleggen . Dat gaat een stuk sneller en is ook heel lekker . Vergeet niet de steen met bloem te bestuiven anders plakt de pizza aan de steen als je hem eraf haalt , met vers deeg is het op de steen leggen van de pizza ook een hele toer om hem netjes heel te houden , want de steen is dan al enorm heet en het deeg plakt aan je houten spatels die erbij geleverd worden , die zijn fijner om de pizza eraf te halen als die goed is , dat werkt perfect . We moeten nog uit proberen wat de beste manier is om zelfgemaakt deeg op de hete steen te krijgen . Met kant en klare bodem heb je dat probleem niet maar zelfgemaakt deeg is net wat specialer . , de steen is snel op temperatuur en dan kan je los met verschillende smaken , ook daar moeten we uitproberen wat het lekkerste is Doordat er ook bovenwarmte is niet te hoog beleggen anders komt het tegen het warmte element .
De pizza’s worden lekker krokant en zijn snel klaar . Er komt niet te veel geur vanaf omdat de pizzamaker geheel gesloten is , na gebruik niet je hem wel een poos af laten koelen en dan begint het schoonmaakwerk , de steen wort niet meer zo mooi wit als bij binnenkomst maar dat hoeft ook niet als hii maar schoon is . Al met al moeten we nog verder experimenteren maar de eerste indruk is een fijn apparaat met smakelijke pizza s als resultaat

r*********@g******** 22-06-2023

lekkere pizza's eten? dan een electrische pizzamaker

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Princess 115005 Pizza Oven Pro review.

We hebben deze pizzamaker mogen testen. We hebben dat gedaan met de hele familie op vaderdag.
Voor het eerste gebruik maak ik de steen en de handige houten pizzascheppers schoon. Bij het afdrogen sta ik met het handvat van een pizzaschepper in mijn handen. We kunnen deze nog wel gebruiken.
De Pizzamaker is heel snel warm. Na een minuut of 7 kun je starten met de eerste pizza. Werkt heel simpel, één knop voor de temperatuur en één voor de tijd.
Groot gebruikersgemak.
We hebben gekozen om zelf de pizza’s te maken met vers deeg en zelf gekozen beleg. Na opnieuw 7 minuten is de eerste pizza goed. We krijgen hem niet los van de steen. Voor het eerste gebruik hadden we bloem moeten strooien. (dit vinden we op google) Vanaf het eerste mislukte exemplaar, die trouwens heerlijk smaakt, bestrooien we de steen en de plank waarop we de pizza’s voorbereiden. We zijn zeer tevreden over het resultaat. De bodem is heerlijk krokant. En wat bovenop ligt blijft smaakvol.
De snelheid van het bereiden is super. Na de eerste twee pizza’s toen de oven echt op z’n warmst was, (wij bakten op 400 graden) konden we elke 5 minuten een nieuwe pizza op de steen leggen. We hebben lekker gegeten.
Met een grote groep is dit echt een leuk handzaam apparaat, wat niet bijzonder veel stroom vreet en constante warmte geeft. Als je de pizza’s in stukjes verdeelt kun je maar rond blijven gaan, met steeds een nieuwe schaal pizzapunten.
Ons gezin prijst hem aan.

Gebruikersgemak +++
Snelheid van bereiden +++
Draagbaar oventje +++
Snel instelbaar +++
Kwaliteit houten pizzascheppers ---
Verbruik elektriciteit +++

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • handzaam apparaat
  • snelheid
  • gelijkmatige warmte

Minpunten

• kwaliteit houten pizzaschepper

R.Ms-Sch 22-06-2023

Goede oven, lastig schoon te houden

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Een aparte oven om snel en lekker je pizza’s te bakken: dat is wat deze pizza oven belooft te doen. Dat bakken gaat ‘m echt goed af. Schoonmaken is dan weer wat anders en gebruiken vergt meer handigheid dan ik van te voren bedacht had.

Als je de oven gebruikt, moet hij volgens de handleiding eerst zo’n 10 a 15 minuten maximaal voorverwarmen. In de praktijk is dat sneller, na een minuut of acht was het lampje groen en de oven gereed. Afbakken doe je niet op maximale temperatuur, tenzij je een liefhebber van gecremeerde pizza’s bent, maar op zo’n 230 a 250 graden, dus de oven schroef je dan terug in temperatuur.

Dan is het zaak de pizza op de gloeiend hete steen te leggen. Princess heeft daarvoor twee houten spatels meegeleverd, die precies de vorm en de grootte van de steen hebben. Ons idee: de pizza klaarmaken op die spatels en ‘m dan snel op de hete steen leggen. De uitvoering van dat idee viel echter tegen. Het deeg dat we gebruikten was te plakkerig, waardoor het een heel gewroet opleverde om de pizza toch zo recht mogelijk erop te leggen.
Bakken gaat dan weer heel goed. Je merkt dat zowel de bodem als de bovenkant goed heet worden en daarmee de pizza in zijn geheel gaar maakten. Voor ons een leermoment, want we bleken de randen van de pizza “een beetje dikker” te hebben gemaakt: dankzij de goede hitte van de oven werd de rand wel heel erg dik. Leermomentje voor de volgende keer.
Na 8 minuten was de pizza gaar en ging het belletje. De oven schakelt zich dan vanzelf uit en dat is prettig voor het geval de oven een keer gebruikt gaat worden voor het bereiden van middernacht-snaai-voedsel voor inwonende studenten: De oven blijft nooit langer dan 15 minuten aan. Diezelfde spatels waren nu wél heel handig om de pizza er in een keer, in zijn geheel, uit te halen. Jammer dat je dan niet meteen de volgende pizza op de spatels klaar kunt hebben liggen – want die had je nodig om ze eruit te halen. Misschien in de volgende versie twee setjes spatels?
Het resultaat? Dat was prima. De pizza was echt krokant aan de onderkant, en de groente, tomatensaus en kaas aan de bovenzijde goed heet en gesmolten. Met name die onderkant viel echt op, dat is me in een gewone oven nog nooit gelukt. De warmte komt duidelijk zowel vanaf de onder- als vanaf de bovenkant waarmee je een evenredig verwarmde pizza kunt eten.
Omdat je vaak twee pizza’s achter elkaar bakt, zeker met een gezin, is er weinig kans om tussendoor het afvallige pizzabeleg op te ruimen. De steen is tenslotte nog steeds gloeiend heet, waardoor we niet meer konden doen dan het er even met een mes vanaf halen. De steen waar je de pizza op bakt moet na afloop echt een paar uur afkoelen, voordat je hem schoon kunt maken. Niet in de vaatwasser helaas, maar met het handje. Dan blijkt wat het nadeel is van pizza’s achter elkaar bakken zonder dat je de steen volledig schoonmaakt: een gedeelte bakt in. Het is me dus echt niet gelukt om de steen, ondanks alle sponzen en hard werken, helemaal schoon te krijgen.
Misschien geen onoverkomelijk bezwaar, maar jammer is het wel dat de steen niet in de vaatwasser kan. Ook de houten spatels zijn daar niet geschikt voor.

Het is natuurlijk wel weer het zoveelste apparaat in een huishouden. Maar als je vaker pizza’s eet, of als er mensen in je huis wonen die op bijzondere tijden trek hebben in iets met deeg en tomatensaus, is het een goede aanvulling. Stapeltje pizzabodems in de koelkast, zorgen voor de (vega-)kaas en beleg die ze lekker vinden en ze kunnen al heel snel zelf hun eigen eten maken. Dat schoonmaken achteraf, dat is dan de uitdaging om ze dat snel te leren dat niet te snel te doen.

Pluspunten

• hitte van zowel boven als beneden
  • timer
  • spatels om pizza af te halen

Minpunten

• steen kan niet in vaatwasser
  • Meerdere pizza's bakken is wat onhandig

Inge 21-06-2023

Pizzaoven

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

Makkelijk apparaat om snel pizza's te bereiden. Was snel goed verwarmd. Geeft verassend weinig geur af, dus zeer geschikt om binnenshuis te gebruiken. En buiten kant wordt niet erg heet. Kreeg een mooie knapperige pizza . Ook makkelijk in gebruik. Duidelijke omschrijving. Ook handig om buiten pizza te maken.
Wel een groot apparaat om op te bergen.

Pluspunten

• Snel warm
  • Lekkere knapperige korst
  • Buitenkant wordt niet heet

Minpunten

• Groot apparaat

Rugageerder 21-06-2023

Leuk idee, helaas matig resultaat

Geschreven voor: Princess 01.115005.01.001

De oven bereikt de temperatuur van ruim 400 graden. Op het eerste gezicht bakt de oven een prima pizza. Als pizzafanaat heb ik veel ervaring met verschillende ovens. Een hoge temperatuur is essentieel voor een goede pizza. Helaas wordt de pizzasteen dermate (lang) verwarmd dat de bodem verbrand. Van boven een plaatje, van onder een teleurstelling.

Pluspunten

• Bereikt met gemak 400 graden
  • Handzaam en warmt binnen 15 minuten op
  • Licht in gewicht
  • Verwarmt egaal op

Minpunten

• Pizzaschepjes werkt matig
  • Bodem brand aan