Tefal EY801D Easy Fry & Grill XXL EY801D 2-in-1 heteluchtfriteuse - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal EY801D Easy Fry & Grill XXL EY801D 2-in-1 heteluchtfriteuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b**************@y******** 17-03-2024
This appliance helps me a lot to reduce the cooking times and prepare delicious food. I couldn’t live without it! From fish, chicken, veal, pork meat, to fries, vegetables and other food this airfryer does a great job in your kitchen.

h*************@h********** 21-01-2024

Great product

Great air fryer, I bought this aiming a big capacity equipment, easy to use and easy to clean. It matches all expectations and as a bonus the grilling function works perfectly to avoid messy kitchens

Pluspunten

• Easy to clean
  • Quiet

Minpunten

• There’s a sticker which is hard to remove

j******@o********** 11-01-2024
De airfryer werkt naar behoren. Het is simpel, makkelijk schoon te maken en warmt het eten snel op. Ben er zeer tevreden mee.

Swaan 07-01-2024

zeker een aanrader

makkelijk te bedienen, duidelijke instructies en fijne accessoires die je erbij kunt kopen.

Pluspunten

• mooi apparaat.
  • duidelijke uitleg in beschrijving
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• bedieningsplaatje boven kant.
  • er zit een sticker op en die gaat eraf

Goed en goedkope bakmachine 27-12-2023

Goed en goedkoop

Geweldig apparaat. Grote hoeveelheid eten. Temperatuur goed in te stellen. Korte tijd om eten te bakken. Bak is makkelijk schoon te maken en aan de voorkant uit te nemen. Een topproduct.

Pluspunten

• Vorm
  • Ruimte gebruik
  • Energieverbruik

Henk R. 22-12-2023

Perfecte airfryer

Prima heteluchtfriteuse met grillfunctie. XXL maakte het mogelijk twee producten in 1 keer te bereiden. Zeer handige handleiding. Resultaat tot op heden perfect.

Pluspunten

• Duidelijk bedieningspaneel
  • Automatische instelling bij 2 producten in 1 keer

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

n***********@h********** 16-12-2023
Onze vorige airfryer was al goed, maar was aan vervanging toe. Maar deze airfryer is nog beter! Stiller, groter en de friet komt er heerlijk knapperig uit.

Hamed Rahimi 15-12-2023

It is highly recommended

Hi there, would you want to try an air fryer?

It is truly remarkable since it saves time, takes power usage into account, and—above all—is extremely environmentally friendly.

Don't hesitate to try it.

Pluspunten

• power saving
  • environmental friendly

e*************@t********* 31-08-2023

Fantastisch

Uitstekend frietjes zijn nog nooit zo perfect klaargemaakt krokant perfect is echt niet voor verbetering vatbaar, en dat zonder ook maar een druppel frituur olie, lekker en als Belg zijnde wil dit wel iets zeggen heb al de nodige honderden kilo's frietjes gegeten,en deze staken er met kop veruit als de beste uit en dat allemaal met deze machine, hetzelfde met steak, kip noem maar op alles perfect gegaard en krokant, kan geen 11 op 10 geven want dat verdient het zeker.

Pluspunten

• Nooit betere frietjes
  • 0,0 olie ,en toch 👍

Minpunten

• Geen,echt niets slechts👍👍

m***********@g******** 25-08-2023

Een echte aanrader.

Goed en overzichtelijk apparaat ook de beschrijving is duidelijk en stap voor stap goed te lezen en te doen.
Zeer tevreden over de bak resultaten, dank jullie wel voor het feit dat Tefal op veel van mijn apparatuur met hun naam prijkt.
Dat zegt denk ik wel genoeg in het vertrouwen dat ik heb in Tefal apparatuur.

Pluspunten

• gescheiden gerechten bakken
  • bak resultaat volgens de bereiding klopt ook echt

Minpunten

• stekker achterkant steekt met een knobbel uit

Valkenburger 22-08-2023

Mooi kwalitatief product, aanrader!

Mooi design, handige opties, kwalitatief goed product.
Het scheidingswandje is fijn om verschillende soorten voedsel gelijktijdig te bereiden. Al met al een dikke aanrader!

• Kwaliteit
  • Functies
  • Scheidingswand

Minpunten

• Prijs

Ferda 08-08-2023

Prachtige apparaat

Echt hele mooie compacte airfryer ik heb jaren de Philips gebruikt maar deze scoort echt veel beter. Gebruik het nu een maand lang om de twee dagen. Ben er zo blij mee

C 07-08-2023

Heerlijk krokante friet zonder vet!

Sinds 2017 heb ik de Tefal Fry Delight XL FX1050 op het aanrecht staan en deze is sindsdien minstens 1x per week gebruikt. Altijd al twijfels gehad aan de bouwkwaliteit en nu na 6 jaar valt ie langzaam uitelkaar. Tijd voor een nieuwe dus (hij doet het nog steeds, alleen het plastic is wat broos en gammel). Keuze is gevallen op de XXL omdat deze vergelijkbaar is met mijn vorige. Ik ken aardig wat mensen met een airfryer, alleen is friet vaak nog slap en kroketten verbrand van buiten maar nog bevroren van binnen en dit heb ik zelf nooit gehad en daarom weer een Tefal. Inmiddels meerdere gerechten bereid en de prestaties van de XXL zijn nog beter dan van mijn vorige! De zoete aardappelfriet was bij mijn vorige krokant, maar niet zo krokant als bij deze en ook niet met zwarte stukjes aan de kanten. Resultaat is zoals je het op een foto verwacht in een tijdschrift hoe het eruit moet zijn. Ook het tussenschot om 2 gerechten tegelijk te bereiden werkt perfect. Links friet, rechts diepvries lekkerbekken en komt er perfect uit. Los van dat de producten er nog beter uit komen dan mijn vorige fryer, vind ik de fryer er ook beter uit zien. De piepjes zijn ook minder irritant aanwezig en het apparaat is in zijn geheel een stuk stiller. Wel mis ik het mandje zoals ik in mijn vorige had maar dit is misschien nog gewenning waardoor je met een lepel oid je friet uit de bak moet scheppene ipv zo overgooien in een schaal zondat dat het rooster mee gaat en kruimels die in de bak zitten. Daarom geef ik de fryer ook een 9 ipv een 10. Ik hoop dat deze net zo lang mee gaat als mijn vorige.

Pluspunten

• Stil
  • Compact met veel inhoud
  • Consistent resultaat

Minpunten

• Grillplaat ipv mandje (persoonlijke voorkeur)

Rienk 02-08-2023

Prima produkt

Werkt prima! Mogelijke verbeteringen: lekbakje en binnenmandje om de frites amkkelijk op te schudden. Nu kan het ook wel met de hele bak, maar dat is onhandig als je er ook nog iets anders tegelijkertijd in klaar maakt.

Pluspunten

• bakt friet mooi bruin en krokant
  • 2 etenswaren tegelijkertijd klaarmaken

Minpunten

• geen lekbakje en geen frites mandje

c*****************@m***** 01-08-2023

Goede prijs voor kwalitatief goed apparast

Ik gebruik dit apparaat voornamelijk als airfryer. De bediening zit logisch in elkaar. Paneel is overzichtelijk. De oven warmt snel op en je producten worden mooi gebakken. Wel jammer dat er op de bak een grote reclame sticker is geplakt die er maar moeilijk afgaat. Ontsierend vind ik dat.
De prijs is zeer gunstig tov concurrerende apparaten.

Pluspunten

• Grootte van de mand
  • Verdeelvak
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Uiterlijk

Francine 01-08-2023

Aanrader

Voldoet aan mijn verwachtingen, gebruik het nu dagelijks , is heel gemakkelijk in gebruik
Leer nog alle dagen bij

Pluspunten

• Snel en eenvoudig, altijd kontroleerbaar

Minpunten

• Voorlopig geen

b************@c******** 01-08-2023

De beste aankoop in jaren

Al lang gesproken en gedacht over een airfryer maar vonden deze vaak te eenzijdig, maar na een goed gesprek met de verkoopster van Home & Cook kwamen bij de Tefal XXL Easy Fry & Grill uit. We hebben hem gelijk dezelfde dag uitgeprobeerd, wat een super apparaat. Gebruiksvriendelijk en geeft en zeer mooie en goed resultaat. Deze komt bij ons de keuken niet meer uit. Dit apparaat is een aanrader door zijn uiterlijk, twee in een functie en gebruiksgemak

Pluspunten

• 2 in een functie
  • na genoeg geen reuk
  • zeer goed resultaat

Minpunten

• tot nu toe niet ondekt

h****************@h********** 31-07-2023

Bevalt goed

Goede airfryer. Werkt precies zoals je verwacht. Helaas maakt het wel meer geluid dan andere merken

Pluspunten

• Mooi
  • Plug en play

Minpunten

• Bodemplaat ipv uithaalbare bak
  • Veel geluid

yilmazdogan1907@gmail.com 29-07-2023

Tefal XXL Easy Fry&grill

I bought tefal easy fry&grill XXL on 29 of July and it is very quality and style. I used it and it cooks perfect. I am happy to buy it. I thought other brands and I couldn’t give to decide tefal or Philips but I used a lot of tefal products than before and I was appriceted them so i chose tefal and this is right choice.

Y.Dogan

Pluspunten

• 2 parts
  • Very style

cazantjes@hotmail.com 29-07-2023

Tefal fry & grill xxl bevalt goed perfecte aankoop

Wij hebben de tefal fry &grill xxl airfryer gekocht.
En wat een top airfryer. Wat andere airfryers niet hebben. Je kan lekker 2 dingen te gelijk bakken. Frietjes met snack of vlees, vis enzovoort.
Makkelijk te bedienen.
De frietjes waren heerlijk krokant lekker heet.En hij is rustig van geluid.
Ik zou hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Snel warm
  • Gescheiden dingen bakken
  • Lekker krokant

o********@h********** 29-07-2023

Grote aanrader!!

Ik heb sinds kort deze airfryer gekocht en het bevalt me helemaal top. De hoeveelheid opties en mogelijkheden die ik heb met deze airfryer heb ik nog nooit eerder meegemaakt met een andere airfryer.

Ik raad iedereen aan om deze airfryer te gaan halen!

Pluspunten

• Zuinig
  • Veel opties
  • Vrij compact

Vermazen72 27-07-2023

Mooie grote en gebruiksvriendelijk fryer

Mooie grote airfryer.
Doordat je veel kookruimte hebt, neemt hij ook veel ruimte op je aanrecht in.
Voordeel is wel dat de kookruimte deelbaar is en je dus 2 dingen, gescheiden van elkaar kunt bereiden.
Schoonmaken is hierdoor ook erg eenvoudig en vooral door de gladde laag een klein klusje.
Het display is duidelijk en makkelijk te bedienen en schoon te maken.
De bak is redelijk licht van gewicht, maar heeft een stevig handvat, waardoor hij toch makkelijk in gebruik is.
Het geluid wat geproduceerd wordt is duidelijk aanwezig, maar in vergelijk met andere airfryers goed.
Dan de functies..... GEWELDIG!!
Als je met deze fryer niet iets warm krijgt of kunt bakken, dan ligt het echt aan jezelf.
Zelfs zonder de gebruikshandleiding te lezen hebben we de eerste frietjes gebakken.
Hierna natuurlijk wat snacks en vandaag, na de handleiding wél gelezen te hebben, een kleine chiabatta gebakken.
Dit is echt een aanrader
Wel 1 nadeel,

Pluspunten

• Grote van de bakruimte
  • Bedieningsgemak
  • Goede kwaliteit
  • Goed geluid (niet te hard)
  • Goed schoon te maken/houden

Minpunten

• kort snoer
  • Slechte registratiesite van Tefal

Miss-zegzel@hotmail.com 25-07-2023

Zeker een aanrader

Ik heb onlangs de XXL Easy Fry & Grill XXL 2-in-1 heteluchtfriteuse aangekocht. Het product is zeer handig in gebruik en eveneens van top kwaliteit.

Na meerdere keren gebruik te maken van de Easy Fry & Grill XXL, kan ik enkel zeggen dat ik zeer tevreden ben over het gebruik ervan en de werking van dit product.

Voor een zeer goede prijs ontvangt u een Airfryer van top kwaliteit! Het voldoet zeker aan mijn verwachtingen.

Ik kan alvast zeggen dat ik dit product sterk aanraad aan iedereen!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Goede kwaliteit

s*******@h********** 23-07-2023

Absoluut een aanrader!

Zo blij met deze aifryer, hij is geweldig! Heel makkelijk in gebruik, niet ingewikkeld ( ik ben een vrouw, niet technisch ) en ik heb voor het eerst een airfryer gekocht. Ben zo enthousiast, je kunt er gewoon bijna alles in bakken zonder vet, het komt er echt heerlijk uit! Absoluut geen spijt van deze,, ook makkelijk schoon te maken , een aanrader!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • heerlijk gebakken
  • makkelijk schoonmaken
  • Eenvoudig in gebruik

b*******@g******** 21-07-2023

Een echte aanrader

De easy fry & grill xxl ziet er mooi uit.
De pan is goed schoon te maken. De gerechten die ik erin klaar heb gemaakt waren goed qua warmte en knapperig.
De easy fry & grill xxl zal ik zeker aan raden.

Pluspunten

• Pan goed schoon te maken
  • Eten komt er goed uit.