Philips Avance Collection HD9240/30 - Reviews

Dick 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer hd9240

De airflyer voldoet aan de verwachting weinig vet snel zijn de produkten klaar en smaken voortreffelijk.
Zeker een aanrader.

wendy 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

tevreden in gebruik

Ik heb de air fryer nog maar net in gebruik, ik kan er daarom nog niet zo heel veel van zeggen. Tot nu toe heb ik er alleen kippen bouten in gemaakt en die smaakte zeer goed. Ook al een paar snacks in gebakken en die waren goed en mooi gekleurd, tot nu toe heel tevreden.

Ina 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super uitvinding de Philps Air Fryer!

De Philps Air Fryer is de beste uitvinding sinds tijden!
Een wonderpan, waar je broodjes snel en knappig afbakt, eieren kookt, kip bakt enz enz.

Caroline 22-05-2016 Product maand in bezit

Eet smakelijk

We hebben de AirFryer als Moederdag gekregen, we hebben er al heerlijke dingen uit kunnen eten. De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk en de bediening super eenvoudig. We beseffen dat we nog niet alles weten, maar dat we heerlijk en gezond gaan eten, dat staat vast.

Sonja 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Gezonder snacken

De Airfryer biedt mij de mogelijkheid om veel gezonder te kunnen frituren. Bovendien geeft de Airfryer geen vieze geur, dus tijdens het frituren naar de garage lopen om de snacks op te halen is niet meer nodig. Hij is ook nog eens heel gemakkelijk te reinigen.

Gijzzz 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Twee keer een defect apparaat!!

4,8
Wij hebben dit de afgelopen twee weken ook twee keer gehad met de Airfyer XL. Wij hadden via de ING rentepuntenwinkel een mooi wit exemplaar besteld. Het eerste exemplaar meteen terug gestuurd na twee porties patat, dit vanwege de defecte timer die zomaar op bleef lopen. Vervolgens na 1 week netjes een nieuw exemplaar ontvangen en helaas ook deze deed meteen raar. De Timer liep meteen ook weer op en vervolgens was het een plof en stopte het apparaat geheel en lag mijn aardlekschakelaar eruit, dit halverwege de eerste maaltijd. Resultaat : halfgare patat gegeten en ook dit nagelnieuwe defecte apparaat weer terug in de doos. Nu meteen mijn geld teruggevraagd.
Je kunt mij veel wijs maken maar niet dat dit toeval is dat ik de enige ben die toevallig twee keer een defect apparaat kreeg. Volgens mij heeft Philips een hele slechte partij Airfryers XL in de markt gezet. Ik ben er nu gelijk helemaal klaar mee. Ik ga voortaan wel weer naar de friettent.

Jeanne Willems 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat !!

We hebben hem nu 1 week in huis en zijn dik tevreden, je kunt er ook heel veel mee doen em de smaak is super goed !!

Joyce 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Pas 2x gebruikt dus kan nog niets over de duurzaamheid zeven maart wat ik toor nu toe gemaakt heb is heerlijk!

Ruud 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Na verschillende reviews te hebben gelezen op internet hebben wij gekozen voor de Airfyer XL. Het apparaat ziet er degelijk uit en is zeer makkelijk te bedienen door middel van het touchscherm. Het voorverwarmen gaat razendsnel en het bakken van de frietjes gaat lekker gezond door het ontbreken van het frituurvet. Hierdoor heb je ook een heel stuk minder last van de nare frituurgeur door het huis. Tot nu toe alleen nog maar gebruikt voor friet en snacks maar binnenkort proberen er cupcakes mee te maken. Over het algemeen een TOP apparaat!!

Lenie 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening en goede bakresultaten. De frietjes kwamen er mooi bruin en krokant uit. Ook de kippenpoten waren snel gaar en krokant.

DeAirfryerFan 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hoewel het een flink apparaat op de aanrecht is werkt het kinderlijk eenvoudig. Snel je produkten er in, lade dicht tijd en temperatuur instellen en heel snel daarna hoor je al Ping! Weer snel genieten van een lekkere snack of ander gerecht.

Inge Posthumus 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem nog maar 2 keer gebruikt maar ik ben enthousiast! Wat een mogelijkheden, niet alleen je frietjes maar ook mijn saté kwam er superlekker uit. En wat een gemak! Tot nu toe ben ik in ieder geval superenthousiast!

Ferry Klokgieter 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, mooi design en super gemakkelijk te bedienen.

Frietjes zijn heerlijk, natuurlijk proef je dat ze minder vet bevatten.

Apparaat is snel opgewarmd voelt solide aan.

De kabel kun je opbergen in de actifry wat handig is, wel had deze wat langer mogen zijn.

RemcoB 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

Super makkelijk in gebruik! Handige recepten erbij en natuurlijk stukken gezonder dan normaal frituren.

Anneric 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Als het apparaat uit staat, is de aan-uitschakelaar lastig te vinden - de eerste keer dan. Toen hebben we toch wel eventjes de handleiding erbij moeten pakken om te bestuderen waar of di schakelaar nou precies zit.

José 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ben heel tevreden over de airfryer. Ik heb hem nu een paar dagen. Ik hen er friet in gebakken en slavinken, bamischijven. Het smaakt allemaal heel goed. Geen spijt van mijn aankoop. Ik moet alleen nog oefenen met groenten dat lukt nog niet.

Rebecca 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat heeft een mooie ovale vorm waardoor die niet lomp overkomt en niet veel ruimte in beslag neemt. Er kunnen veel producten in gemaakt klaargemaakt worden. Het tegelijk bereiden van bv aardappeltjes en vlees is mogelijk, super handig en tijdbesparend. Na de bereiding is het product makkelijk schoon te maken. Het product ziet er stevig uit dus ik verwacht er lang plezier van te kunnen hebben!

ineke 20-12-2015 Product kwartaal in bezit

In eerste instantie in gebruik voor het bakken van frites maar het blijkt dat er veel meer mogelijk is. En dat is een leuke uitdaging!

Kosjeric 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Duurzaam prachtige vormgeving heerlijk gebruiksgemak en kwalitatief hoogwaardig resultaat.
Toevoegingen als bakblik E.d. Maken het product. Feitelijk nog completer een absolute aanwinst in de moderne vetarme keuken .

svewal 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

1 keer geprobeerd tot nu toe => only limited feedback possible. tot nu geode ervaringen gemaakt. verder zo.