Princess Premium Fryer 3L - Reviews

2000 watt
Regelbare thermostaat

Peter 07-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Slechte klantenservice.

Heb dit apparaat een jaar of 2 in gebruik, de hoeken van de plastic rand vertonen scheuren en is niet bestand tegen inwerking van frituurvet. Tevens is het geborstelde RVS lastig om mooi egaal schoon te krijgen.

Het gele plaatje "oil filter" is er na het schoonmaken vanaf gekomen en ben ik kwijtgeraakt.. De klantenservice is zeer onwelwillend om daar een vervangend plaatje voor te leveren. Aangezien dat toch wel de eyecatcher was van het apparaat baal ik ervan dat het er niet meer op zit.

Ondanks dat ik hem toch met redelijke tevredenheid gebruik (na het kunststof in te pakken met alu.folie) zal ik na deze ervaring niet opnieuw voor Princess kiezen.

tepashu 27-12-2014 Product kwartaal in bezit

De pan is een drama om schoon te maken, het enige wat goed schoon te maken is is het mandje. De binnenpan koekt aan, de plastic delen laten op den duur stukjes zwart plastic los en het houdertje voor het mandje aan de binnenkant van de pan is een vuilverzamelaar. Het deksel wordt gloeiend heet en het filter is niet erg nuttig aangezien men zonder deksel moet frituren. Onhandige pan vergeleken met zijn goedkopere broertjes van het zelfde merk.