Tefal EY5018 Easy Fry & Grill XL EY5018 2-in-1 heteluchtfriteuse - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal EY5018 Easy Fry & Grill XL EY5018 2-in-1 heteluchtfriteuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

e*************@g******** 30-01-2024

Mooi apparaat dat goed in onze keuken past. Het is snel op temperatuur en frietjes en snack komen er lekker krokant uit. Al met al zeer tevreden en voor een schappelijke prijs kunnen kopen. Frituren zonder de stank en de rommel van echt frituren.

Claudia 29-01-2024

Ey5058 rady fry&grill

het product gekocht in mediamarkt bleek een schot in de roos, grote capaciteit, perfect voor het braden van vlees of friet, gezond zonder vet, zonder afbreuk te doen aan de smaak van de gerechten

Pluspunten

• gezond
  • Groot
  • één apparaat, veel opties

B**************@l****** 23-01-2024

Geweldige Tefal Easy Fry & Grill EY5018

Ik heb de Tefal Easy Fry & Grill EY5018 gekocht bij de Mediamarkt en vind geweldig eten is snel klaar zoals bv patat en kleine snacks zoals kaassoufflé bitterballen.De pan stinkt niet is makkelijk schoon te maken ook de grilplaat die erbij zit perfect om je kip of biefstuk te grillen. In een ver verleden een ander merk geprobeerd maar het hele huis stonk en bij deze totaal niet. Makkelijk in testellen
Plus bij registratie bij Tefal een cashback geweldig toch ik ben blij en tevreden. Top product !

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Bediening simpel eenvoudig
  • Inhoud volvoerde niet te groot niet te klein
  • Mooi zwart glanzend model

Minpunten

• Past niet zo snel in me keukenkast
  • Geen passend bakpapier
  • Maakt wel wat herrie

Stil en makkelijk 12-12-2023

Stil en makkelijk

Zeer makkelijke bediening, zoals je het wil. Ook is hij veel stiller dan sommige andere merken.

Willem 26-08-2023

Fijne hete lucht friteuse

Fijne hete luchtfriteuse. Erg makkelijk in gebruik.
Compact apparaat en dus makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Compact apparaat

Linda 25-01-2022

Helaas, deze valt tegen. Diepvries ovenfrietjes zijn na 40 minuten nog steeds niet gaar/knapperig en ook de snacks worden niet rondom krokant. In tegenstelling tot onze eerste Airfryer is dit geen blijvertje. Voelt ook wat gammel aan. Hoog plasticgehalte. Enige pluspunt; hij is compact en handzaam.

Pluspunten

• Formaat
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Duurt lang tot product klaar is
  • Gammel
  • Hoog plasticgehalte

j*************@g******** 24-01-2022

Geweldig apparaat

Super fijn apparaat! Handig in gebruik, makkelijk schoon te maken en het resultaat is overheerlijk. Wij gebruiken onze frituurpan eigenlijk niet meer. Het voordeel is dat je niet hoeft voor te verwarmen, waardoor je snel klaar bent met "koken". Minpuntje is het geluid dat het apparaat produceert, maar ook dat went. Tevens was de handleiding erg beperkt, wat het eerste gebruik wat lastig maakte. Maar het is gelukt en ik ben super enthousiast!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • makkelijk schoon te maken
  • design
  • voorverwarmen niet nodig

Minpunten

• geluid

d***********@g******** 12-01-2022

Fijne airfryer. Makkelijk in gebruik. Heerlijke knapperige patatjes, kroketten en bittergarnituur

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Ewoutski 11-01-2022

Goede Airfryer

Mooie design airfryer, zeer eenvoudig in de bediening, zeer eenvoudig schoon te maken, ideaal met grill plaatje voor het mooie grillstreepje op het vlees. Patat lekker krokant alleen qua inhoud wat aan de kleine kant voor gezin met goede eters. Het geluid is wel wat hard in mijn beleving maar heb geen ervaringen met andere airfryer. Kortom mooie en eenvoudige en goede airfryer.

Pluspunten

• Bediening
  • Schoonmaken

Minpunten

• Geluid
  • Mand inhoud

JLCD 10-01-2022

Doet wat het moet doen en een beetje extra.

Het apparaat werkt goed, het eten wordt snel gaar en krijgt een mooie kleur en een krokant korstje. Door het bijgeleverde grillrooster kun je het vlees zelfs een mooi grillstreepje geven. Groente, aardappelproducten, afbakbroodjes en vlees worden allemaal even makkelijk klaargemaakt. Kwestie van de juiste temperatuur instellen, timer instellen en even wachten.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veelzijdigheid in gerechten

Minpunten

• Geluid

FirstLady 06-01-2022

Gezonde patat zonder gedoe

De pan ziet er mooi uit. Hij is niet lomp groot, en dus ook best makkelijk op te bergen, en toch past er veel patat/snacks in. Een zak van 750 gram past er met gemak in één keer in. De patat wordt goed gebakken (tussendoor wel een paar keer met het 'mandje' schudden zodat alle patatjes evenveel gebakken worden) en ook best gezond omdat je het niet in het vet bakt. Een groot pluspunt!
Het enige minpuntje vind ik, is dat de pan best veel herrie maakt. Maar als je hem in de schuur hebt staan heb je daar geen last van.
Na het bakken, kun je de pan ook makkelijk schoonmaken, ook een pluspunt! Ik vind het al met al wel een aanrader.

Pluspunten

• Past veel in
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Maakt veel geluid

Naartjie 05-01-2022

Eenvoudig in gebruik

Ik ben een tevreden gebruiker van deze heteluchtfriteuse. Voor kleinere porties vervangt dit product mijn oven. Etenswaren zijn eerder klaar dan in de oven en daardoor verbruik je minder energie.
De friteuse is makkelijk in gebruik, je kunt eigenlijk niets verkeerd doen. Ook schoonmaken is eenvoudig, een doekje door de bak en klaar ben je.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Verbrande plastic geur bij eerste gebruik
  • Er passen maar 4 cupcakes tegelijk