Siemens HR745526N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HR745526N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

laura freeth 16-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR745526N

Zeer mooie uitvoering voor goed betaalbaar fornuis.
Makkelijk te bedienen en makkelijk schoon te houden.
De oven is super. Een aanrader!!

zijlstra1941 14-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR745526N

mooie vormgeving, fijne oven doet het fantastisch . goede stevige kookplaat, prima gasbranders. zowel de gasbranders als de oven eenvoudig te bedienen. Top fornuis.

Smaili 04-01-2015

Hallo,
Heb van mijn zus advies gehad dat hij heel goed is, die heeft hem nu een jaar of twee.
Heb hem ook uit geprobeerd en is gewoon heel erg goed.
vandaar dat ik hem ook heb aangeschaft.
Groetjes,
Smaili

Irma Oosterman 04-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR745526N

Zeer mooie vrijstaande gasfornuis met elektrische oven
Mooie vormgeving en vele mogelijkheden
Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, ik heb deze een paar dagen in bezit en in gebruik

Essie01 30-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR745526N

Super mooi handige gasfornuis. Makkelijk in gebruik alles spreekt voor zich. Ondanks dat het RvS is valt het vlekken behoorlijk mee... Daar was ik namelijk bang voor.

C.W.Groen 28-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR745526N

Het fornuis ziet er erg mooi uit. De knoppen voor de branders zijn handig geplaatst. De branders zijn groter dan bij mijn oude fornuis waardoor het koken wat sneller gaat. Het oven gedeelte voldoet ook aan mijn verwachtingen. Kan weer allerlei producten bereiden, alleen de klok voor het instellen van de kooktijd dat snap ik nog niet helemaal maar dat komt ook goed.

Frupi32 12-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR745526N

Dit gasfornuis sluit precies aan bij wat ik zoek. Sinds ik hem heb, heb ik al zoveel verschillende lekkernijen kunnen maken. De oven werkt super gebruiksvriendelijk en de kookplaten geven perfecte energie af.

bodyl 02-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR745526N

Ik ben enorm bij met mijn aankoop! Mooie vormgeving, grote oven,snel warm! Overzichtelijke knoppen en een kinderslot, wat enorm handig!

j.haas680 21-11-2014
Geschreven voor: Siemens HR745526N

Hele Prettige oven, verwarmt goed en de ovendeur wordt niet heet. Gasfornuis heeft genoeg power in de gaspitten. ben er erg blij mee.

pareltje 09-11-2014
Geschreven voor: Siemens HR745526N

goeie gasfornuis en de oven is prima in gebruik. schoonmaken is goed te doen. prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

paul zandvliet 24-10-2014
Geschreven voor: Siemens HR745526N

Na plus min 10 jaar was het eens tijd voor een nieuwe fornuis/oven .
De vorige was ook siemens en mankeerde eigenlijk niets aan maar de kleur wit paste niet zo goed bij de nieuwe keuken .
Nu voor rvs gegaan wat ook de kleur van de koel/vriezer is .
Het gebruiksgemak is net zo goed als de vorige maar deze maak met hete luchtoven aan veel minder geluid .
In tegenstelling tot de vorige heb deze stevige gietijzeren pannendragers waar de pannen net even beter op staan .
Schoonmaken is een makkie en de oven erg ruim .
We zitten nog te denken om de HZ338357 Telescopisch uittreksysteem aan te schaffen hoewel de prijs daarvan pittig is maar wel erg handig.
Hoop dat deze ook weer 10+ jaar mee gaat zonder problemen .