Philips Fleswarmer Avent Scf355/00 - Reviews

4,5

HildeW85 07-05-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de flesverwarmer een aantal keer gebruikt. De melk wordt goed warm, maar in de magnetron gaat het veel sneller. Vooral 's nachts als je een huilende baby hebt, gaat mijn voorkeur uit naar de magnetron.
Janinevh1984 27-03-2015 Product paar weken in bezit

Handig voor het tussentijds opwarmen van de fles gezien ik sondevoeding geef aan mijn zoon en dit langer duurt waardoor de melk afkoelt. Voor het opwarmen van de melk voor het voeden gebruik ik echter de magnetron. Ik mis namelijk de timer, en hierdoor loopt de temperatuur snel te hoog op van de melk wanneer ik tussendoor met andere dingen bezig ben.
LoesvH 21-03-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de flessenwarmer enkele weken in gebruik gehad toen ik moedermelk opgewarmd heb. Inmiddels ben ik overgestapt op kunstvoeding en is opwarmen in de magnetron toch gemakkelijker en vooral sneller. De flessenwarmer is handig in gebruik, maar het opwarmen van de melk uit de koelkast duurt toch vrij lang (zo'n 10 minuten), dat vind ik jammer. Verder jammer dat het gedeelte waar de fles in komt te staan niet schoon te maken is onder de kraan of in de vaatwasser.
nielsanne 28-12-2014 Product paar weken in bezit

Niet erg nauwkeurig.
Het is net een waterkoker waar je op tijd je fles uit moet halen.
Een timer met piepje zou makkelijk zijn.