GMG Yepp mini - Reviews

TLM 01-08-2016 Product jaar of meer in bezit

Makkelijk en degelijk

Dit is een handige stoel, waar je je kind makkelijk inzet. Dat stuurtje om vast te pakken komt ideaal uit, want mijn kind houdt graag iets vast en zat anders aan mijn stuur te trekken.

Fijn dat er een slotje op zit, zodat een ander niet zomaar met je stoeltje vandoor gaat.

Mamamo 21-11-2013 Product jaar of meer in bezit

Nu ruim een jaar in gebruik.
Deze gekozen omdat onze dochter een spreidbroek heeft, hierdoor kon ze zonder problemen in dit zitje.
Ik ben er tot nu toe erg blij mee.

Pluspunten:
Mooie vormgeving.
Zitje is snel droog na een regenbui, geen natte bekleding.
5 punt gordel.
Makkelijke bevestiging.

Minpunten:
Gordels glijden snel van de schouders.
Bij een lang kind zijn de gordels al snel te kort.

grietje123 30-11-2011 Product half jaar in bezit

Dit fietsstoeltje heb ik vanaf juli 2011 in mijn bezit (in het grijs) en hij bevalt erg goed. Ik twijfelde tussen Bobike of Yepp en ben toch voor deze gegaan.

Voordelen in het kort: vormgeving, 5-puntsgordel, slot erop, waterproof materiaal, kindje kan met 8 mnd oud er al in door kuipvorm.

Vormgeving vind ik erg mooi en het het stoeltje is van een soort waterproof zacht schukmachtig materiaal gemaakt wat erg handig is, want zo heb je dus geen zitje waarvan de bekleding steeds nat wordt (bij Bobike wel het geval). Ik dacht eerst dat dit schuim misschien snel stuk zou gaan maar dit is niet het geval.
5 puntsgordel bevalt erg goed, mijn zoon zit goed vast in dit stoeltje (bij 3 puntsgordel kunnen ze zich er soms nog uitwurmen).

Nog een voordeel dat je kindje door deze vormgeving (het is echt een soort kuipje) er al erg snel in kan in vergelijking met andere fietsstoeltjes. Vanaf 8 maanden oud bij ons.